Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » I left my angel - 15. kapitola


I left my angel - 15. kapitolaMno co říct.. povídka se pomalu ale jistě blíží ke svému závěru. Sice nemá moc příznivců, ale i za tu malou hrstku děkuju. :):)

 

Bellin pohled:

Charlie stál na místě jak přikovaný. Nasucho jsem polkla a slezla jsem z Edwarda. Táta si odkašlal a zamračil se.

,,Isabello Swanová nevím co jsi dělala posledních 10let a asi to ani vědět nechci, když vidím tohle." Pomalu došel až k nám. Edward se snažil tvářit důstojně, ale moc mu to nešlo.

,,Není to jak si myslíš. My jsme jenom-"

,,Chtěli provozovat sex?" Svraštilo se mu obočí a skenoval mě pohledem.

,,Ne jen..Edward měl drobek na puse." Edward se na mě nevěřícně podíval a snažil se nesmát.

,,Je to tak pane. Bella mi ho-" Charlie střelil zuřivým pohledem na Edwarda, který raději ztichl.

,,Jo to jsem viděl. Já nevěděl, že mu vidíš až do krku." Otřásl se a povzdychl si.

,,Prostě mě příště ušetřete." Mlaskl a rozhlédl se kolem.

,,Už se to nestane." Ujistila jsem ho a usmála se na něj. ,,Ráda tě vidím." Objala jsem ho, ale to jsem neměla dělat.

Když jsem byla vedle Edwarda nepřišla mi Charlieho krev tak lákavá. Možná to bylo tím, že jsem měla po boku svého anděla, kterým jsem byla naprosto unešená ale teď jsem měla kořist přímo v náručí.

No tak Bells zakousni se. Jenom trošinku. Nic se nestane. Malinko ochutnáš tu nádherně voňavou krev, která mu protéká v celém tělě. Čeká jen na tebe. Tak zakousni se do něj!

,,Chci ho!" Zavrčela jsem a chystala se zakousnout do tepny, která mu pulsovala na krku.

,,Bello ne!" Zakřičel někdo za mnou, ale já to nevnímala. Chtěla jsem krev hned teď...

Událo se to moc rychle. Poslední co si z toho pamatuju je prudká rána do boku a Charlieho zděšený výkřik....Potom už si nic nevybavuju. Jen černočernou tmu.

 

***

Edwardův pohled:

,,Moc mě to mrzí lásko..." Vzal jsem Bellininu bezvládnou ruku do své dlaně a jemně si ji přitiskl k obličeji. Nechápal jsem co se stalo. Ani Carlisle mi nedokázal říct co s Bellou je. Nyní nehybně ležela na posteli se zavřenýma očima. Proklínal jsem se za to, že jsem do ní strčil, ale nemohl jsem dovolit, aby zabila vlastního otce. Zlomilo by ji to srdce a pravděpodobně by si ublížila. Snažil jsem se nevynaložit moc velkou sílu, ale asi jsem to přehnal.

Do pokoje vstoupila Alice a položila mi ruku na rameno.

,,Přestaň se obviňovat. Není to tvoje chyba. Udělal jsi co jsi musel."

,,Ublížil jsem ji."

,,Nejsem si tak jistá. Edwarde viděla jsem to. Tak tvrdý ten náraz nebyl. Nebyl dost silný, aby byla v bezvědomí."

,,Nechápu to..jak potom-" Povzdychla si a sedla si na kraj postele.

,,Nikdo z nás si to neumí vysvětlit. Carlisle bádá v knihovně a snaží se něco najít, ale zatím bezvýsledně." Bylo mi na nic. Snažil jsem se vypozorovat každý její pohyb, ale marně. Ležela jako tvrdý kámen. Ovšem pro mě Bella nebyla tvrdá. Kdyby existovala slova na její krásu vykřičel bych je do celého světa. Za každou cenu jsem ji chtěl uchránit..ale před čím? Přede mnou samotným?

,,Edwarde!" Sestřička do mě drkla a podívala se šťastně na Bellu. Několikrát jsem zamrkal, abych se ujistil, že je Bella skutečně vzhůru.

,,Lásko? Jsi v pořádku? Moc mě to mrzí Bello!" Její oči těkaly Z Alice ke mně.

,,Co se stalo?" Alice si oddychla a vstala se slovy ,,Skočím pro Carlisleho." Pohladil jsem Bellu po čele a dal ji pryč několik neposlušných pramínků z obličeje.

,,Tvůj otec..." Její oči se rozšířily hrůzou.

,,Ach bože! Charlie! Je..je v pořádku? Edwarde řekni mi, že jsem mu neublížila prosím." Snažil jsem se Bellu zatlačit do postele, ale marně. Už stála na vlastních nohou a vyděšeně se mi vpíjela do očí. Vstal jsem a došel k ní.

,,Bello tvůj otec je v pořádku. Sice ho málem trefilo, ale nic jsi mu neudělala. Stihl jsem tě.....stihl jsem tě odstrčit a asi jsi se pořádně uhodila, protože jsi byla v bezvědomí. Promiň mi." Zašeptal jsem a sklopil hlavu. Chtěla něco říct, ale do pokoje přišel zbytek rodiny. Carlisle Bellu prohlédl a oznámil, že je vše v pořádku. Pozoroval jsem z kouta mého anděla. Byla tak krásná. Nechápu jak jsem bez ní mohl být....

Přál jsem si, aby ostatní odešli a nechali mě s Bellou osamotě. Bál jsem se, že je na mě naštvaná kvůli tomu co se stalo. Ani bych se ji nedivil. Nakonec to ukončila Esmé.

,,Myslím, že bude nejlepší když Bellu necháme, aby se z toho vzpamatovala. Kdyby jsi cokoliv potřebovala zlatíčko, stačí říct. Budeme u vás doma. Myslím, že je z toho tvůj tatínek trochu vykolejenej." Objala Bellu a všichni se s ní rozloučili. Chtěl jsem jít s nimi, ale její ruka na mé mě zastavila. Otočil jsem se k ní a už jen čekal až spustí. Vážně jsem si myslel, že bude křičet...Jak jsem byl naivní.

,,Bello já-"

,,Ne." Zavrtěla hlavou.

,,Vážně se chci-"

,,Edwarde!" Přiložila mi prst na ústa a donutila mě tak zmlknout.

,,Ani nevíš jak jsem ráda, že jsi to udělal. Děkuju ti, že jsi mi nedovolil, abych zabila Charlieho. Nevím co bych dělala, kdyby si mě včas neodstrčil. Já...já..." Nasucho polkla a nachvíli se odmlčela. ,,Miluju tě a ...prosím neomlouvej se. Spíš bych se měla omluvit já za svoji blbost. Kdybych tě poslechla nemuseli bychom tohle vůbec řešit." Byl jsem jak omámený. Řekla mi, že mě miluje. Vážně mi to řekla? Chtěl jsem ji obejmout, políbit prostě udělat něco ale její monolog mi to nedovolal. Nechal jsem ji domluvit. Vzal jsem její tvář do  rukou a usmál se.

,,Takže se na mě nezlobíš?"

,,Samozřejmě že ne."

,,Dokážeš být tak nepředvídatelná." Zavrtěl jsem hlavou a přitáhl si její obličej ke svému. Jemně jsem ji otřel své rty o její a ucítil jak se zachvěla. Líbilo se mi to. Natahovala se pro polibek, ale chtěl jsem ji ještě chvilku zlobit." Skousl jsem ji jemně lalůček a polibkama pomalu pokračoval po krku až ke klíční kosti a zpět. Zavřela oči a vychutnávala si to. Dělalo mi to radost. Políbil jsem ji na zavřená víčka a usmál se.

,, Polib mě.."Zašeptala toužebně a já jejím slovům vyhověl, Obtočila mi své drobné ruce kolem krku a já ji chytil kolem pasu. Miloval jsem jak se jí pomalu a opatrně pohybují rty a mění se v roztouženou bouři. U mě to bylo stejné. Začínal jsem opatrně. Nechtěl jsem ji vyděsit. Bella mě dostávala každým dotykem a pohlazením. Něžně mi oplácela polibky a začla mě tlačit k posteli. Nebránil jsem do té doby než mi rozepla košili. Jemně jsem ji od sebe odstrčil. Nechápavě a smutně se na mě podívala.

,,Co? Udělala jsem něco?"

,,Bello nevím jestli je to dobrý nápad."

,,Ty mě nechceš?" V očích se jí zaleskla bolest. Povzdechl jsem si a přitáhl si ji na hruď.

,,Moc dobře víš, že netoužím po ničem jiném než po tobě."

,,Tak v čem je problém?"

,,Já...jen nechci ..nechci aby tohle byla naše první a zároveň poslední noc. Chci, aby sis to užila se vším všudy. Bez nějaké obavy. Přeju si, aby neexistoval žádný Aro."

,,Do teď jsem si na Ara nevzpomněla Edwarde. Proč myslíš, že bych na něj myslela...při tom?"

,,Nechci tě tlačit do něčeho co nechceš." Smutně se zasmála.

,,Teď mi připadá, že já tlačím tebe." Sedla si na kraj postele a dívala se z okna.Proč musíš vždycky tak všechno podělat?! Jsi idiot Cullene...Zavrtěl jsem hlavou a klekl si za Bellu. Neměl jsem s tím žádné zkušenosti, ale všechno je jednou poprvé.

Sklonil jsem se k ní a políbil ji na temeno ramene. Postupoval jsem pomalu nahoru po krku , kde jsem ji jemně laskal. Otočila se ke mně a podívala se mi do očí. Pousmál jsem se a znova ji políbil. Tentokrát naléhavěji. Bella si klekla na postel stejně jako jsem byl já a zajela mi rukama do vlasů. Přitáhl jsem si ji co nejvíc k sobě a prstama jsem ji přejížděl po zádech. Mezitím co jsem ji hladil, ona nenasytně zaměstnávala moje rty. Pohrávala si s nimi jak kočka s myší. Když už jsem to nevydržel zavrčel jsem a vtiskl ji vášnivý polibek. Vložil jsem do něj všechny své pocity, které jsem k Belle cítil. Zapojila do naší hry i jazyk. Nedá se popsat co to ve mě vyvolalo. Chtěl jsem ji mít. Chtěl jsem být její součástí. Splynout s ní. Ani chvilku jsem nezaváhal a zapojil jsem i svůj jazyk. Zasténala a tak mi dala najevo, že se jí to líbí. Chytl jsem lem jejího trička a pomalu jsem ho vyhrnoval. Na malou chvilku jsem se od ní odtrhl. Sundal jsem ji tričko a zahodil ho nazem. Hned si mě k sobě přitáhla a začla mě zasypávat hladovými polibky. Neměl jsem tušení, že něco takového v Belle je. Cítil jsem její vzrušení. Objevoval jsem každou její slabost. Bylo to neuvěřitelné.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek I left my angel - 15. kapitola:

 1
1. jajka
19.10.2011 [20:16]

rada bych pokráčko to je neuvěřitelný ale ješte nekonči ještě se musíneco stát Emoticon ale ne špatnýho něco pěknýho a .... Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!