Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Full Moon - 4.Nečekaná návštěva

jacob, seth


Full Moon - 4.Nečekaná návštěvaOmlouvám se, že jsem tak dlouho nepřidala kapitolu, ale znáte to, rodiče na vás řvou ať vypadnete od počítače a ještě malý sourozenec na krku, no není to snadné....předem se omlouvám, že tato kapitola není zcela moje dílo...již předtím než jsme Full Moon začala psát, varovala jsem, že některé části budou přejaty z Nového Měsíce, protože je to vlastně Nový Měsíc z pohledu Jacoba Blacka a kdybych to tam neuvedla no prostě mi to odpuste......


4.Nečekaná návštěva



Druhý den ráno, jsem jako skoro každou sobotu šli s klukama ven a povídalia si o autech.

,,No, jo kluci, nejrychlejším autem na světě je Ultimate Aero SSC.

Ultimate Aero SSC

,,Wau mít tohle auto, nehl bych se od něj.'' komentoval to Embry.

,,No, jo no, druhým nejrychlejším je prý Porsche 9FF GT9. Jo, Němci umí dělat auta.'' řekl jsem jim a zamyslel se.

Porsche 9FF GT9

,,Ale Francouzi uměj dělat dobrý auta, docela...Bugatti Vyeron je hustý auto...'' koukl Quil na nás.

,,Francouzi jsou teplí...'' zasmál jsem se. Většinou to totiž tak bývá, v těch filmech, jak tam sedí dva teplouši u Eiffelovy věže a žerou špagety, fůj.

,,Jo a mimochodem Quile, není to Bugatti Vyeron, ale Bugatti Veyron, einsteine.'' opravil ho Embry.

,,No tak co.''zakroutil hlavou.

,,Hlavně, že umíš anglicky že? Ta písemka za čtyři, ty vážně nevíš, kdo napsal Tři mušketýri?'' zeptal se Quila Embry.

,,Hej vím tak, ale mě to nebaví pořád té učitelce psát kdo napsal tamto a kdo byl hlavním hrdinem tamtoho, když to neví tak ať si to najde ve Wikipedii.''

,,No, jo naše mudrbaba  Quile.'' koukl jsem se na oblohu.

,,Hej na mě káplo.'' koukl jsem se na kluky.

,,Tě posral vrabec.'' řekl uraženým tónem Quile.

,,Tím pádem mě ten vrabec posral taky.'' koukl na mě Embry.

Začalo pršet, podívali jsme se s Embrym na Quila, který byl už promočený: ,,Nějaká invaze vrabců, co Quile?'' zasmáli jsme se.

,,Každej se jednou splete. Hej, jdeme už dom ne?''.

,,Jo, mamka ještě chtěla s něčím pomoct.'' řekl Embry, jeho mamka ho hodně rozmazluje a jeho to štve, pořád ho vidí jako malého Embríka, fakt hustý.

,,Možná se stavíme, pozdějc až přestane pršet, ale...'' hulákal z dálky Embry, když jsme se na rozcestí rozešli. ,,..nejsme si jistí, jestli přijdem.'' dohulákal to Quile.

Došel jsem domů, hodil baťoh do pokoje sedl si na schod před domem. Měl jsem tušení, jako kdyby dnešek měl být jinej, rozdílnej od ostatních dnů. Pak se to stalo. Uslyšel jsem zvuk svého strarého auta. Zastavil u cesty, byla to Bella, šel jsem za ní na cestu: ,,Bello!'' zasmál jsem se až mi šly vidět všechny přední zuby.

Za těch osm měsíců se skoro nezměnila, jen se mi zdála poněkud menší.

,,Ahoj, Jacobe!'' vřele mě pozdravila, vypadala nadšeně.

,,Ty jsi zase vyrostl.'' vyčetla mi.

,,Metr devadesát šest.'' pyšně jsem zmínil svoji výšku.

,,Copak se to nikdy nezastaví?'' zavrtěla hlavou: ,,Je z tebe hotový obr.'' popisovala mou výšku dále, nikdy jsem si neuvědomil, že jsem tak vysoký, možná to bude tím, že lidi tady v La Push jsou většinou nadprůměrně vělcí.

,,Ale pořád hubenej jako tyčka.'' argumentoval jsem. Usmál jsem se: ,,Pojď dál! Budeš celá mokrá.''.

Vedl jsem ji do domu, vyndal ze zadní kapsy gumičku a dal si svoje rozpuštěné vlasy do culíku.

,,Hele, tati.'' sklonil jsem se, abych prošel dveřmi A NEURAZIL SI HLAVU.

,,Podívej, kdo se u nás  stavil.'' zavolal jsem na taťku. Billy byl v obyváku četl knihu, zas nějakou bibli, dal si ji do klína a zajel za námi s překvapeným výrazem: ,,No, ne, kdo by to byl řekl! Rád tě vidím Bello.'' čipil dojmem, potřásl si s Bellou rukama a zeptal se: ,,Co tě k nám přivádí? Je u Charlieho všechno v pořádku?''.

,,Ano, naprosto. Já jsem se jenom chtěla podívat za Jacobem - už jsme se neviděli celou věčnost.'' odpověděla Billymu na otázku. Podívala se na mě a já na ni. Takže na mě nezapomněla? To je super.

,,Můžeš tu zůstat na večeři.'' , jo to je Billymu podobný, ale tentokrát mi to nevadí, je to Bella a to je něco jiného než když pozve Harryho a baví se spolu dlouho do noci.

,,Ne, musím nakrmit Charlieho, to víte.'' pověděla melodickým hlasem, tak dlouho jsem ji neviděl.

,,Jám u zavolám,'' navrhl Belle Billy: ,,Je tu vždy vítán.''

,,Však se nevidíme naposledy. Slibuju, že se k vám brzy vrátím - budu tu tak často, až vám polezu na nervy.'' takže k nám hodlá chodit pravidelně, to je úžasné.

,,Dobře, tak snad příště.'' usmál se Billy.

Zeptal jsem se Belly: ,,Takže, Bello, co chceš dělat?''.

,,To je jedno. Co jsi dělal ty, než jsem k vám padla?'' podívala se mi do očí.

,,Právě jsem chtěl jít pracovat na autě, ale můžeme dělat něco jiného...'' ježíš, znělo to jako kdybych chtěl dělat, kdoví co.

,,Ne, to je perfektní!'' pověděla šťastně.

Odkdy holky baví auta? Bella je ideální holka: ,,Ráda se podívám na tvoje auto.''.

,,Tak dobře.'' řekl jsem: ,,Je venku, tam vzadu v garáži.''.

V garáži? Je to spíš přístřešek.

Garáž je za hustým křovím a stromy, z domu nejde na ni vidět. V garáži, tedy pod přístřeškem stojí moje auto, zvednuté na tvárnicích.

,,Co je to za model Volkswagenu?'' zeptala se.

,,To je starý Rabbit - ročník 1986, klasika.'' miluju to auto a budu ho milovat ještě více až bude hotové.

,,Jak si s ním daleko?'' zeptala se.

,,Je skoro hotový.'' vesele jsem přiznal stav mého auta. ,,Aha.'' odpověděla bez zájmu.

,,Jacobe, co víš motorkách?''.

Že by Bellu zajímaly motorky? ,,Něco jo. Můj kamarád Embry má terénní motorku. Občas na ní společně pracujeme. Proč?''.

,,No...'' vypadalo to, že přemýšlí co řekne: ,,..nedávno jsem dostala dvě motorky a nejsou zrovna v nejlepší kondici. Říkala jsem si, jestli bys nesvedl uvést je do provozu?''.

Já? To je přeci super: ,,Paráda.'' jsem dal  svůj údiv najevo: ,,Rozhodně se o to pokusím.''.

Zvedla prst, nejspíš mě chtěla před něčím varovat: ,,Jde o to,'' pokračovala:,, že Charlie motorky vůbec neschvaluje, kdyby o tomhle věděl. Takže o tom za žádnou cenu nesmíš povědět Billymu.''.

Usmál jsem se, nejsem přece práskač: ,,Jasně, jasně.'' to je samozřejmost: ,,Chápu.''.

Podívala se na mě důrazným pohledem: ,,Zaplatím ti.''.

Dělá si srandu: ,,Ne. Chci ti pomoct. Nemůžeš mi platit. '' to bylo jasné.

,,No...tak co takhle obchod?'' zamyslela se: ,,Mně stačí jenom jedna motorka - ale taky budu potřebovat naučit řídit. Takže co tohle? Já ti tu druhou motorku dám, a ty mě pak můžeš naučit jezdit.''.

Tak tohle byla: ,,Pa-rá-da.'' protáhl jsem důrazně to slovo.      ,,Momentíček - už máš řidičák? Kdy máš narozeniny?''.

,,Utekly ti.'' přimhouřil jsem oči: ,,Už je mi šestnáct.''

,,Jako kdyby ses před tím ohlížel na svůj věk,'' zamručila si pro sebe: ,,Ty narozeniny mě mrzí.''.

To je vedlejší věc: ,,Nedělej si s tím hlavu. Mně ty tvoje taky utekly. Kolik ti to je, čtyřicet?''.

Nakrčila nos:,,Jsi blízko.''.

,,Uděláme si společnou oslavu, abychom to napravili.''.

Reagoval jsem na to: ,,To zní jako rande.''. Že by Bella chtěla mít se mnou rande? To asi ne.

,,Možná, až ty motorky budou hotové - tak si to nadělíme jako dárek.'' dodala.

,,Dohodnuto. Kdy je přivezeš?''.

Kousla se do rtu: ,,Zrovna je mám na korbě.''.

,,Skvělé.'', tak rychle jsem to nečekal.

,,Uvidí je Billy, až je povedeme kolem?''.

Mrkl jsem na ni: ,,Uděláme to neporozovaně.'' prostě inkognito. Šli jsem podél východní strany u lesa, a když jsme byli na dohled oken, dělali jsme, jako že jdeme, kdyby nás Billy vyděl. Rychle jsem odvázal motorky z korby auta a jednu po druhé odvezl do křoví, kde se schovávala Bella.

Když jsme je tlačili zamyslel jsem se: ,,Nejsou vůbec špatné,'' podíval jsem se na motorku, kterou vezla Bella: ,,Tahleta bude mít dokonce slušnou cenu, až bude hotová - je to starý Harley Sprint.''.      Bella jen řekla: ,,Tak ta bude tvoje.''.

,,Vážně?''.

,,Naprosto.'' ujistila mě.

Znovu jsem se zamyslel: ,,Ale bude to něco stát.'' trochu jsem se zamračil a podíval na zčernalý kov motorek: ,,Napřed budeme muset našetřit na součástky.''.

,,My nebudeme nic.'' pokračovala: ,,Když to pro mě budeš dělat zadarmo, tak součástky zaplatím já.''.

Nepřipadá mi to spravedlivé: ,,No já nevím...''. ,

,,Mám ušetřené nějaké peníze. Na školné, víš.''.

Tak jsem jen přikývl, stejně by mě přemlouvala, tak to nemá cenu, zas tak špatný nápad to není.




 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Full Moon - 4.Nečekaná návštěva:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!