Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Full Moon - 2.Pubertální výbuchy

kristen


Full Moon - 2.Pubertální výbuchyDruhá kapitola příběhu Full Moon.

 

2.Pubertální výbuchy



Proč jsem se nenarodil v létě? Proč jsem se narodil v období, kdy všechno vadne? Ach jak nemám rád podzim a zimu. Proč vlastně existují? Kdyby bylo jenom jaro a léto, bylo by to o hodně lepší.

Zima je nuda, jediná věc, která se dá dělat tak koulovat nebo lyžovat a tak dále.., já na tyto aktivity nejsem. Tady v La Push a dalo by se říct i v celém Washingtoně je zima chladná a pokud napadne sníh dlouhou dobu trvá než roztaje. Nejraději bych se odstěhoval někam, kde je celý rok teplo. Třeba Afrika, jo to je dobrý, ale cítil bych se nesvej, samozřejmě nejsem rasista, ale žít jedinej ,,běloch'' mezi těma černochama, by bylo divný.

Nejsem úplnej běloch, moji předci byli indiáni a já jsem taky indián, moje kůže je trochu snědá, ale zas tak veliký rozdíl od normálně opálených lidí není velký.

Některé indiánské tradice, které se v La Push udržují mi připadají vtipné. Takové to, když zasedá rada to je, jak z nějaké westernu či mi to připomíná Vinnettua. U nás to tak moc proslulej film nebyl, ale dal se sehnat poněkud lehce. Statečná indián, bojující za svůj kmen, prostě sranda.

Bylo to s titulkama v mé době, bylo mi asi 5 let, jsem v té době číst neuměl a tak mě to bavilo jen jednu sezónu, nejlepší na tom byli ti indíáni, jak tam hulákali. Potom co jsem však zjistil, že ti herci ve skutečnosti nebyli indiáni, jsem z toho byl zklamanej.

Dalším mým hrdinou byl Superman, to mi bylo 6 - 7 let, líbilo se mi na něm nejvíc, jak byl rychlej, mohl létat a měl obrovskou sílu. Možná by holky na mě letěli víc, kdybych byl nějaký hrdina.

Vyšel jsem před dům, grrr to je, ale kosa. Vrátil jsem se zpátky pro zimní bundu. Nečekal jsem, že letos přijde zima, tak brzo. Vrazil jsem si na záda baťoh a vyrazil za Quilem domů. Zazvonil jsem, otevřel mi Quilův děda: ,,Nazdar Jacobe, ty jdeš pro Quila viď?''zeptal se. ,,Jo.''. Najednou jsem uslyšel kroky, šlapající ze schodů: ,,Čau Jaku, tak jdem?'' koukl na mě Quile. ,,Jo, jasně, tak nashle.'' pozdravil jsem Quileova dědu. Cestou k Embrymu jsme si s Quilem povídali.

,,Myslíš, že Embry už bude čekat před domem?'' zeptal jsem se Quilea: ,,Já myslím, že ne. Znáš ho. Někdy si myslím, že byl v minulém životě ženská, jak mu to vždycky dlohou trvá než se oblékne.''. ,,Třeba se maluje, kdo ví.'' dodal jsem a zasmáli jsme se. Z dálky jsme uviděli Embryho dům, otevřeli se dveře a páni, vyšel z nich Embry: ,,Čau kluci!'' hulákal z dálky.

,,Tý jo Embry, ty už jsi oblečený.'' pozdravil jsem ho a Quile reagoval na to: ,,Ty už se nemaluješ? ''. Embryho obočí se svraštilo: ,,Proč bych se měl malovat?''. ,,Prosím tě pojď nebo přijdem pozdě do školy, my ti to cestou řeknem.'' poplácal jsem ho po rameni. Po chvilce cesty Quile spustil: ,,Víš my jsem hledali důvod proč  ti tak dloho trvá než se oblíkneš. A s Jakem jsme vykoumali, že jsi v minulém životě byl ženská a důsledky tvého minulého života tě pronásledují do dnes.''. Embry na nás vrhl pohledem, který nebyl zrovna příjemný: ,,A to je vše?!'' zeptal se důrazným tónem. ,,No, skoro jenom ještě, Embry ty se maluješ? '' zasmáli jsme se s Quilem znovu. Embry se urazil a celou cestu do školy s  nama nemluvil.

Ve škole byla nuda ne kvůli to, že se Embry s nama nebavil, ale kvůli tomu že - učitelka dějepisu měla nejspíš svoje dny, protože  na nás furt řvala a polovinu třídy zkoušela, učitel fyziky byl taky nesvej, protože se se ženou po 30 letech rozváděl a jeho hodina byla tak nudná, že polovina třídy usnula, v matice jsme opakovali goniometrické funkce,  které jak učitelka podotkla, každý už má znát a já zjistil, že při nich je zapotřebí kalkulačka, v angličtině jsme opakovali - Romea a Julii a tuto dvojci zrovna nemusím, holka co spáchá sebevraždu a ten kluk je do ní blázen a spáchá ji taky. Na oběd ve škole jsme měli jídlo, které vypadalo a chutnalo, jakože nám ho posílá nepřítel a porazilo by i bizona nebo, že naši kuchyni napadly mimozemšťani a zkoušeli co vydržíme.  S prázdným břichem jsem se vydal vstříc tělocviku, kde jsme hráli fotbal a hrálo nás jenom 5, protože zbytek lidí bylo nemocnejch, protože je prý chřipková epidemie, tak přemýšlím by mohli zavřít školu a před španělštinou se se mnou a Quilem Embry usmířil, ale nezabránilo to tomu, aby v hodině neusnul.

Po zvonění se však vzbudil: ,,Hej chlapi  to byla dneska, nuda, že by se dala smažit na pánvičce.''. ,,Neříká se , že by se dala nuda krájet nožem?'' zeptal jsem se, smažit na pánvičce tuto frázi si přidám do slovníku. ,,Jo, ale že se nuda smaží na pánvičce je originálnější. Quile!!! Sakra pohni už i Embry je rychlejší a jestli nabaluješ tak si to nech na pozdějc!''

Quile k nám doběhl a Embry pronesl, když se u nás Quile objevil s pohoršeným pohledem: ,,Dneska je Quile nějakej podrážděnej.''. ,,Já? Nikdy, jen bychom měli něco podniknout, nemyslíte?.''. ,,Jó, Ale co ty chytrej?'' řekl jsme Quileovi a Embry se na nás podíval, takovým tím pohledem, že se mu nad hlavou rozsvítila žárovka: ,,Co kdybychom jeli do Port Angeles?''. ,,A co tam budeme dělat?''zeptal se Quile rozladěným tónem. ,,Koukat na holky, nakupovat já nevím!'' rozzuřil se Embry, aniž by k tomu měl nějaký důvod. ,,Jo jasně, nakupovat oblečení, šminky a budeme si povídat o klucích, že?''podíval jsem se Embrymu do očí.

,,Co všichni máte s těma šminkama?''. ,,Hmm, právě tobě by to mělo dojít.''rozechtali jsme se zase s Quilem. ,,Neříkali jste, že už mě s tím nebudete provokovat? A mimochodem, kdybych byla ženská vypadal bych trochu jinak , ne?''. ,,No, já nevím,jestli myslíš to v kalhotech, dneska ráno ve škole na záchodech to nešlo poznat.'' řekl jsem. Embry se zamračil už dneska poněkolikáté: ,,Hlavně , že ty se máš čím chlubit.''. Šťouchl jsem do něj, ale nic to s ním neudělalo: ,,Náhodou já mám optimální velikost.''. ,,A to víš od své sestry?''přidal se Quile. ,,Hej , tak vy jste dva , to není fér.''.

Quile mi položil ruku na rameno a spustil:,,Nic si z toho nedělej Jaku, matka příroda je nevyzpytatelná viď Embry?''. ,,Víte co, necháme blbý Port Angeles a zajdem si do krámu, kručí mi v břichu.''oznámil nám Embry. ,,Jo to je dobrý nápad.''poznamenal jsem a Quile jen hlavou přikývl.

Vešli jsme do krámu a koho jsme tam neviděli Sam, Jareda a Paula, fakt úžasný. ,, No nic hoši, budeme dělat jako by nic.'' koukl na nás Embry. Embry byl z nás tří nejvíce nepříjemný vůči těm třem, nemá je rád a nesnáší je víc než já.

,,Nemyslíš, že to bude stačit, že?'' bavili jsme se s Embrym nad dvěma bagetama, které držel ve své ruce, tyto bagety byly tak malé, že by se hodily ledatak na svačinu školkáčkům.

,,Hele, já jsem si ji vybral dřív!''zařval Quile na konci krámu, okamžitě jsme s Quilem za ním šli. Hádal se tam s Paulem o poslední kus nějaké pošahané müsli tyčinky. ,,Od kdy jí Quile müsli tyčinky?''zeptal jsem se Embryho. ,,Nevím, asi se dal na zdravou výživu.''. Najednou se Paul začal jako kdyby třást a vypadalo to dost pošahaně,  jako by chtěl skočit na Quile, Sam mu položil ruku na hruď podíval se mu do očí, otočili se a odešli.

,,Tak hele než něco řeknete, já ji měl v ruce první a on mi ji vzal a tvdil , že je to sranda.''.

,,Jo a ty bys ses s ním popral jenom  kvůli müsli tyčince.'' podíval jsem se na obal té tyčinky, určitě nějaká sušená hovadina politá jogurtem. Ještě jsem dodal: ,,A od kdy ty jsi na zdravou výživu? Ty ten typ člověka, co s ní všechno ,co mu přijde pod ruky?''.

,,No dovol!'' křičel, když jsme odcházeli z krámu. ,,Chci žít zdravě, co je na tom špatného?''.  S Embrym jsme si nakonec koupili čtyři bagety a schválně jsme Quilea lákali: ,,Achch, ta krásně vypadá..'' a Embry dodal: ,,A jak voní..''. Quileovi se rozšířili panenky, snědl svoji müsli tyčinku: ,,Dej sem jednu.''. ,,My jsme ti říkali, že ti stačit nebude, že jedna müsli tyčinka neukojí hlad takového zvířete jako jsi ty. Ale mimochodem ta bageta moc zdravá není? ''. ,,Aje je tam saláát a ten je zdravej.'' nesrozumitelně mlel přes plnou pusu, jak se cpal.

Poté co jsme dojedli, jsme se vydali na cestu domů. Cestou jsme si povídali o holkách na naší škole, mě se líbila jen jedna holka, ale ta nechodila na naší školu a byla už zadaná - Bella Swanová, dlouho jsme ji neviděl, nejspíš ani neví že existuju. A tak jsem jenom poslouchal a když to bylo zapotřebí přikyvoval.

,,Jo, jasně nejhezčí holka je Christina Hadachová, ta třeťačka myslím. Má pěknej zadek.'' začal Embry a Quile na to: ,,Tamá moc ošklivej nos a velký oči, znáš Futuramu ne? Ta Leela, ta mimozemšťanka, co má jenom jedno oko a nevkusně fialové vlasy, mi ji připomíná.'' . ,,Jo stará dobrá Futurama, lepší než Simpsonsnovi.'' odpověděl Embry Quielovi na otázku. To jsem si vzpomněl: ,,Jo, Futuramu, tu už jsem dlouho neviděl, ale pamatuji moje nejoblíbenější postavou byl ten robot Bender.'', ,,Jo, ten je dobrej, jenom chlastá a tím si dobíjí vlastně energii, ale dokotor Zoidberg taky není špatný, připomíná mi doktora Gerandyho.'' zasmál se Quile.

Vzpomněl jsem si na jednu druhačku: ,,Znáte tu z druhého ročníku Anette Francissovou? Taková ta tmavě blonďatá s modrejma očima.''. Embry se na mě podíval: ,,Tmavá blondýnka, prosímtě vysvětli mi jak ta barva vypadá?''. ,,Jéžíš, ty jsi nikdy neviděl tmavou žlutou?''. Embry se podíval na Quileho a znovu zpátky ke mně: ,,Ale Jacobe ty jsi barvoslepý, té barvě se říká písková.''. ,,Viděl jsi někdy holku s pískovejma vlasama?'' argumunentoval jsem. Neměl jsem nic říkat, kdybych začal třeba o nějaké poronohvězdě bylo by to lepší. ,,Hej Quile ty znáš tu čtvrťačku Barbaru Remettovou, že? Šílená holka, taková kráva co si myslí, tý jo kdybych ti měl říct se kterou holkou ze školy bych nikdy nechodil byla by to ona.''.

Neměl jsem náladu na debatu o holkách: ,,Hej, kluci nevadí, když vás nedoprovodím domů a půjdu sám?''. ,,Wau nám se bude stýskat, aby tě cestou někdo Jaku nepřepadl a nezneužil.'' dodal Quile. ,,Tak se mějte kluci, stavíte se zítra? Máte volnej víkend?''. Embry se ozval: ,,Já se stavím určitě.Čau.''

,,Čau Billy!'' zakřičel jsem, když jsem dorazil domů. Následovala otázka : ,,Jak bylo ve škole?''. Já na ni reagoval: ,,Jako ve škole.Nuda.''.

,,Máš hlad?''. ,,Ani nemám na nic chuť , půjdu se kouknout na auto.''.

,,Dobře,ale nezapomeň na úkoly.''.



 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Full Moon - 2.Pubertální výbuchy:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!