Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Evil Angel - 2. kapitola Útěk

Anna


Evil Angel - 2. kapitola ÚtěkTak druhá kapitola je na světě, ale nevím kdy bude další, tak si ji užijte :-D

2. ÚTĚK

Čas je nejlepší soudce a trpělivost nejlepší mistr...
(Guy de Pourtales)

Vypráví Isabella

Je to už dávno, co jsem měla domov a milující rodinu... třicet, čtyřicet nebo padesát let? Čas se pro mě stal nedůležitým. Teď je ze mě vrah. Ničím životy upírů a za co? Jen za peníze... Ne, že bych měla zrovna o peníze nouzi... otec mi stále posílá „kapesné“ a myslí si, že si mě tím gestem nějak získá...

Ani neví, jestli stále žiju.... ale ano, ví to a to moc dobře. To já jsem ten zabiják, který mu dělá nepořádek v tom jeho království, ale nic s tím neudělá... na to se cítí až moc slabý.

O jeho slabosti ví jen pár upírů, kteří jsou mu věrní, někteří se se mnou dokonce i setkali, ale ostatní začínají pochybovat o jeho vládě...

Co se týče mé matky... Elizabeth Swanové, milé a láskyplné ženy, která zemřela ihned po porodu, moc mi chybí i když jsem jí nikdy nepoznala.

Zato otec si jedním lusknutím prstu našel novou ženu... Sarrah. Vždy mi tvrdil, že Elizabeth je pro něj vším, ale prý musí reprezentovat... Není šťastný to poznám, ale Sarrah je mladá, krásná ženuška, která tatíka dokonce přinutila k adopci svou puberťáckých upírů... Michaela a Rouge... rozmazlené královské dětičky.

Oba dva mají svou stálou gardu, která je hlídá ve dne i v noci...

Ale ne... nejsem až tak zlá, jen se občas neovládnu... ale to se nestává často.

Vždy, když mám někoho zabít, konám tak s chladnou hlavou a dýkou posetou diamanty... totiž moje zuby nejsou tak silné jako ty upíří a tak je mou přítelkyní do deště dýka... Diamant – nejtvrdší kámen, ten jediný rozřízne tu tvrdou upíří kůži...

Jeden by řekl, že jsem hrůzostrašné, zlé a hlavně samotářské stvoření, což je omyl.

Tak za prvé... vůbec nenaháním hrůzu – to je dobré, protože případné oběti se mě hned neleknou a neutečou.

Za druhé, jak už jsem řekla... nejsem zlá, ale když jde o práci... Ale v podstatě konám dobro... hlavně pro lidi. Přeci zabíjím ty špatné. Ani jednou jsem nezabila nikoho, kdo by byl dobrý a hodný!

A za třetí, to nejdůležitější... sice se hodně stěhuji, ale mám spoustu přátel po celém světě... jak mezi lidmi, tak i mezi upíry. A dokonce mám i přítele... Simona. Máme spolu hodně společného... On je napůl upír, já také. On loví jen zvířata, a to já přeci taky. Akorát on náš vztah bere vážněji než já... Doufá v naši dlouhou společnou budoucnost, kdežto já žiju pro přítomnost.

Ale vraťme se na začátek... Od chvíle, kdy za mě poprvé Aro rozhodl – v opravdu důležité věci, týkající se mé budoucnosti – jsem se odstěhovala a začala žít nový, tentokrát samotářský život.

No a potom jsem potkala svou první oběť... Byl to muž, co zmasakroval celou rodinu a poté jejich dům zapálil. Pamatuji si i některé detaily:

Psal se rok 1952, lépe řečeno 3. prosinec 1952. Procházela jsem městem, když v tom se ke mě zanesl křik vycházející z domu na konci ulice.

„Ne, prosím nezabíjejte nás nebo alespoň nechte naše děti, nikdy vás nevyhledají, přísahám! Jen je nechte žít...“ prosila žena. Ten upír šeptal, bylo mu špatně rozumět, ale to, co jsem potřebovala bylo dost nahlas:

„Ty vaše děti bych rád ušetřil, ale na to mám moc velkou žízeň.“ Pak byl slyšet jen tlumený výkřik a poté už byl cítit jen dým, vycházející z toho domu... No a co se dělo dál ani netřeba vzpomínat, bylo to pro něj bolestivá smrt a já dodnes jezdím každým rokem 3. prosince do Londýna položit rudou růži na jejich hrob...

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Evil Angel - 2. kapitola Útěk:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!