Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dvojí otisk - prolog

Soutěž Twilight kresba - By Lina


Dvojí otisk - prologTak tady jsem vymyslela novou povídku, bude většinou z Jacobova pohledu. Jacob je jako většinou otisknut do Reneesme, ale snate se něco nečekaného, otiskne se totiž ještě jednou. Doufám že se vám tenhle nápad bude líbit, prosím komentáře ;)

Být nejšťastnějším stvořením na planetě je nejlepší věc světa, podle mě. Měl jsem všechno co jsem si mohl přát, měl jsem Ness a Cullenovi nic nenamítali, Edward to bral docela s sportovně, jak kdysi říkal. Kdybych byl člověkem, docela by si mne oblíbil. Bella ta byla zklamaná, že Ness má zrovna mě. Emmett to bral s humorem. Alice, to vzala tak že má koho dalšího oblíkat, a kdyby něco, tak Nessie si na sebe nechala všechno navlíknout, co jí Alice nakecala, že jí sluší, a taky slušelo. Esme a Carlisleovi to bylo jedno. Rosalie ta chtěla nejlepší pro svoji neteř, jen ne mě, ale po pár hádkách to v sobě dusila a Jazz ten byl rád, že se mohl vyžívat v emocích.

Jenže mít takové dvě štěstí prostě nejde, i když mě se to stalo. Double imprint. Těšit se každou chvíli na někoho jiného, a když jsi s ní těšit se na druhou. Nemoct si pomoct a chtít obě dvě vlastnit,i když víš že jim ubližuješ. Vidíš jednu jak to ničí a druhá je šťastná, protože nic netuší. Chtít cítit radost s jednou a smutek s druhou, ale místo toho jsi někde uprostřed. Nedokázat držet myšlenky na uzdě a užívat si společní chvíle.

Když smečka ví, jak tě to ničí, a neumí ti poradit. Když jeden člen žárlí protože  se nemůže otisknout (Leah) a vyčítá to tobě, žes jí vzal její vlastní otisk. Dívat se do nenávistných očí otce jedné, a šťastných očí druhého. Tvoje nejlepší kamarádka trpí, protože ví… Ví co se s tebou děje, jen neví o koho jde.  Ví jen jedno a to že ubližuju všem, teda všem z jedné mytické strany. Kdyby to bylo jako dřív, nebyly by upíři, vlkodlaci ani nic takového. Bells by byla se mnou a nikdo by se netrápil. Jenže Bells jsem nechtěl. Chtěl jsem Nessie a Carol.

Poslouchat jak se ty dvě spolu podporují, vypráví si skvělé zážitky, a mají to tak lehké. S úsměvem poslouchám každé vyprávění, i když je stejné. Když jsou ty dvě spolu, jsou jako jedna, jedna do které jsem se měl původně otisknout.

Poslouchat, výčitky Leah že nemůže s Nessie mluvit po pravdě, když se ptá na mě. Že vlastně musí lhát nejlepší kamarádce. Silně nenáviděla Carol, ale byla ní i okouzlena, díky mě. Kdybych nepouštěl mysl na špacír, Leah by ji jen nenáviděla, a určitě zabila. Jenže v tom byl háček bál jsem se.

Bál jsem se že jedna z nich umře, nebo že na to příjdou. Nemohl jsem předpovídat reakci obu, i když jsem je znal tak dobře. Kdyby mě jedna opustila, byl bych hodně moc smutný, to jsem věděl. Kdyby jedna umřela truchlil bych několik roků. Klidně věčnost. Byla, jen jediná možnost. Aby se do mě jen jedna nezamilovala, to by bolelo nejmíň. Jedna co mi odolávala vlastně šest roků. Šest roků jsem byl jak jí posedlý. To by nebolelo, možná bych si myslel že o nic nepřicházím, jenže ona taky podlehla.

Teď jsou dvě. Obě krásné, neuvěřitelně milé a svým způsobem jedinečné. Jak jsem řekl. Jako jedna. Obě mě miluji, vidím Ness na očích, že je šťastná že mě našla, a vidím taky její bolest když ona spatří tu moji, ale kdyby věděla proč jí mám já. Carol vidím zas na očích že je nesmírně ráda, že jsem jí našel vlastně já a už se nepustil.

Kdybych nešel, za vůní. Bylo by vše v pořádku. Jeden nesmírně šťastný vlkodlak. Teď tu byl jen nesmírně ulhaný vlkodlak, který by se měl zabít. Za to co provádí a s čím si nemůže pomoct přestat.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dvojí otisk - prolog:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!