Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 4.kapitola


Do skonání světa  - 4.kapitola4.Díl povídky.

4.Kapitola - Nevolnost

 

Edvard mě vzal do náruče a šel se mnou k postely. Tam mě položil a strhnul ze mě ručník, pak jsem mu začala rozepínat košili. Když jsem se dostala k pásku, tak mi  Edward pomohl, protože jsem byla strašně nemotorná. Potom mě začal líbat po celém těle a já mu jeho polibky opětovala. Nejdřív byl nahoře a potom jsem se vyhoupla a nahoře jsem byla já. Nepřestávaly jsme se líbat. Seděla jsem na něm obkročmo a při tom jsem dělala bláznivé pohyby které mě velice uspokojovaly a jeho nejspíše také. Nakonec byl on nahoře a oba dva jsme dosáhly ve stejnou chvíly vyvrcholení. Oba dav jsme křičely, ale bylo nám jedno jestli nás někdo uslyší.

Když jsme skončily tak jsme ležely v postely a já jsem měla na sobě jeho košili a byla jsem zabalená v dece aby mi nebyla zima. Pobrukoval mi do vlasů moji ukolébavku, ale najednou přestal a vstal z postele a začal se oblékat.

„Lásko, Charlie si něco zapomněl doma. Rychle se obleč." poslechla jsem ho ale když sem vstala z postele zatočila se mi hlava a já padala k zemi. Edward mě rychle chytnul abych nespadla a položil mě na postel.

„Lásko, jsi v pořádku?" vydechla jsem

„Jo, jsem." Rychle mi běžel pro oblečení a pak mi pomohl obléct se. Když jsem byla oblečená vzal mě do náruče a rychle mě snesl ze schodů a posadil mě na židli. Přede mě postavil misku s ovesnými vločkami a mlékem. Začala jsem jíst, když v tom do domu přišel Charlie.

„Ahoj Bello, ahoj Edwarde. Neměly by jste být už ve škole?" zeptal se a já si uvědomila že je teprve pátek.

„No víš tati, mě není dneska moc dobře, tak zůstanu doma. A Edward mi přinesl nějaké vitamíny a bude mi dělat společnost, než přijdeš z práce." Edward se na mě podíval s údivem, asi že jsem dokázala lhát bez toho abych se začervenala. I když jsem říkala pravdu, ale to  nemohl vědět.

„No a co to zkoušení šatů u Alice?" zeptal se Charlie.

„Jestli-že mi bude odpoledne dobře, tak za ní zajdu." a usmála jsem se na něj.

„Dobrá, tak já si vezmu jen nějaké papíry a zase jdu, tak se mějte děti." při odchodu na nás ještě zamával.

„Ty nejdeš dneska do školy?" zeptal se mě Edward.

„Ne, svítí slunce a nechci tam být sama." rychle jsem odpověděla.

„Tak když jsi nemocná měla by jsi jít do postele." chytl mě do náruče a rychle vyšel schody. Pak mě zabalil zpátky do peřin a lehl si vedle mě.

„Bello, neublížil jsem ti?" zeptal se když jsem se otočila k němu.

„Samozřejmě že ne" rázně jsem vyslovila to slovo NE, i když mě celé tělo bolelo. Edward se usmál a pak mě něžně políbil.

 

„Takže co podnikneme dneska?" zeptala jsem se ho.

„Tak ty si půjdeš zkusit ty svatební šaty a musíme konečně zvolit pevný termín svatby, aby to Renné stihla." to mě připomnělo že Renné je zásadně proti, abych si ho vzala.

„No tak co třeba za dva týdny?" navrhla jsem.

„Super a stihne to Renné?"

„Edwarde máma nepřijde je zásadně proti. Prý jsem mladá." Podíval se mi do očí a pak řekl

„Bello, hlavně že máme sebe ne?" přikývla jsem a vyjádřila jsem tím svůj souhlas. Poté mi dal pusu do vlasů. Za chviličku někdo klepal na dveře, a tak sem vstala a šla jsem odevřít.

„Bello, tak ráda tě vidím" za dveřmi stála máma.

„Mami co tu děláš?" když si mi napsala ten mail a já si uvědomila že si tě takto odháním čím dál víc od sebe tak sem musela přijet.

„Bello, kdo tam je?" ze schodů se hrnul Edward s rozepnutou  košilí. Když tady byl Charlie tak sem si nevšimla že si nezapnul košili. Když šel po schodech tak jsem se koukla na mámu jak na něj zírala s otevřenou pusou.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 4.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!