Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Do skonání světa - 10.kapitola

Stephenie Meyer


Do skonání světa  - 10.kapitolaZměnila jsem vám i obrázek... Doufám, že se vám bude líbit. Doufám, že mi zde zanecháte komentáře na nápad na pokračování... sice už mám další díly napsané, ale můžu je pozměnit...

Z pohledu Edwarda

Byl to Emmett a koukal na nás s otevřenou pusou. Četl jsem si v jeho myšlenkách: WOW ZADEK DESET BODŮ, PRSA DESEt BODŮ, NO UŽ VÍM PROČ SI JU VYBRAL, MOŽNÁ BYCH SI JI MOHL NA CHVÍLY PŮJČIT. WOW SEKNE JÍ TO A TO NIC NA SOBĚ NEMÁ. Zavrčel jsem na něj a potom jsem se koukl na Bellu a zjistil, že není přikrytá. Rychle jsem ji přikryl.

„Jo, tak tohle byla ta nejlepší podívaná" řekl Emmett.

„Emmette, co kdybys šel, my přijdeme dolu ano?" řekla Bella.

„Jo - Jo jasně" a usmál se. Šel jsem do šatny obléct se. Když jsem byl konečně oblečený, šel jsem do pokoje vyzvednout Bellu, ale ta pořád ležela v posteli.

„Ty nejdeš?" zeptal sem se jí.

„Jasně že jdu, když mě viděl Emmett může mě vidět Jasper a Carlisle že?" zeptala se mě.

„Cože?" nevěděl jsem o čem mluví. Až po chvilce ukázala na roztrhaný oblečení.

„Do háje" zašeptal jsem.

„Pučím ti kraťase a košili, pak ti Alice dá něco nového." rychle sem běžel do šatny a tam sem vzal zelený kraťase a bílou košili.

„Na tady máš" a podal sem jí oblečení.

„Děkuji" zašeptala.

 

Když byla oblečená vzal sem jí do náruče a běžel s ní do obýváku.

„Ahoj" naculoval se Jasper.

„Je tady něco vtipného?" zeptala se Bella.

„No, víš Emmett nám vyprávěl jak vás načapal" odpověděla pohotově Alice a taky se uculovala.

„Aha" řekla smutně Bella. Posadily jsme se na gauč a v tu chvíly přišla Esme s Carlisle. Carlisle se ujal slova.

„Přijede Tanya s Kate a Irinou." cože to nemyslí vážně.

„A my s tím co?" zeptal sem se nenávistným tónem.

„Chtějí tu nějakou dobu zůstat, přijedou asi a půl hodiny tak se chovejte slušně. " přikázal nám a všichni jsme se rozutekly do svých pokojů.

 

Z pohledu Belly:

 

„Co je to zač?" zeptala jsem se Edwarda.

„Jsou z Aljašky, Tanya se mě pokoušela sbalit, ale já ji odmítnul"

„Aha" byla jsem překvapená, protože se o tomto nikdy nezmínil, ale nemohla jsem na něj být naštvaná, potom co pro mě před chvílí udělal.

„Nechceš si jít lehnout?" zeptal se mě. Ještě jsem ani neodpověděla a už sem ležela v postely v jeho náruči.

„Miluji tě." řekl mi.

„Vždy tě budu milovat" odpověděla jsem mu. Začal mi broukat ukolébavku a já hned usnula.

 

Z pohledu Edwarda:

 

Zpíval jsem jí ukolébavku dokuď neusnula. Chvilku jsem s ní ležel v postely, a potom jsem šel dolu za ostatními.

„Proč sem jedou?" zeptal jsem se

„Jedou se přesvědčit o tvé svatbě a rozmluvit ti to." odpověděla Alice. Jen sem zavrtěl hlavou a šel sem zpátky do pokoje a četl jsem si jejich myšlenky.

 

Alice:

JE MI TO LÍTO EDWARDE, ALE JSOU ROZHODNUTÉ

Carlisle:

POKUĎ HO TANYA SVEDE, TAK TO BUDE PRŮŠVIH.

Esme:

ZLATÍČKO, VŠECHNO BUDE V POŘÁDKU.

Rosalie:

UŽ SE TĚŠÍM, AŽ TO ISABELLE ZLOMÍ TO JEJÍ LIDSKÝ SRDÍČKO.

Jasper:

DOHÁJE, CO S TOU ROSALIE JE?

Emmett:

NEBOJ BRÁŠKO, BUDU TI KRÝT ZÁDA.

 

Bella spala neklidně, a tak sem si místo čtení knížky šel lehnout za ní. Otočila se ke mně a přitulila se. Myslel jsem na milion věcí, které by mohla Tanya vymyslet, ale ani jedna z věcí by mě od Belly nedostala. Po půl hodině dorazily, ani jsem za nimi nešel, abych je pozdravil. Místo toho jsem pevněji objal Bellu a ta udělala to samé. Když v tom někdo vtrhnul do pokoje

„ Miláčku..." byla to Tanya a nečekala, že tam budu s Bellou.

„Lásko, hned přijdu spinkej ano?" zašeptal sem Belle do ucha. Opatrně jsem se vymanil z jejího objetí. A šel jsem směrem k Tanye, která zírala na nás ze dveří.

„Pojď " řekl jsem naštvaně, ale potichu.

 

Šly jsme do obýváku, ale jak sem záhy zjistil nikdo tam nebyl. „Kde jsou všichni?" zeptal jsem se udiveně.

„Šly na lov s holkami, aby nám daly chvilku o samotě." tak to jsem nečekal to zase ta její schopnost achjo.

„Tak co chceš Tanyo? " Zeptal jsem se.

„Tebe" a vrhla se na mě. Rychle jsem uhnul, takže spadla na zem.

„Co to s tebou je Edwarde?" zeptala se mě.

„Tanyo, víš co? počkej na ostatní já jdu za Bellou. Mám už tebe dost." řekl jsem naštvaně a pomalu jsem šel nahoru. Když jsem vešel do pokoje do pokoje Bella se už probouzela.

„Lásko, jak si se vyspala?" zeptal jsem se a políbil jsem ji na rty. Polibek mi opětovala, ale do pokoje vtrhla zase Tanya. Bella nadskočila a byla vyděšená.

„Edwarde Cullene já jsem s tebou neskončila a nenechám tě zrovna takové nicce." Bella na ni koukala a asi nepochytila všechny slova, protože byla rozespalá.

„Tak zaprvé Bella není nicka, to jsi ty a zadruhé zítra se žením a smiř se s tím, že u oltáře nebudeš ty, ale moje největší a jediná láska, Bella" ukázal sem na ni.

„A zatřetí vypadni z mého pokoje." to už sem na ní zakřičel.

„Proč má na sobě tvoje oblečení?" zeptala se. Belle se to nechtělo poslouchat, a tak pomalu vstala z postele a šla do koupelny. Jenže než tam došla tak se zhroutila a padala k zemi. Nedostal jsem se k ní včas, a tak spadla na zem.

„Bello, lásko probuď se." nic nereagovala. Tanya se usmála a odešla z pokoje a ještě potichu řekla „Tohle by se ti se mnou nestalo"

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Do skonání světa - 10.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!