Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Deň svätého Marka 2. kapitola


Deň svätého Marka 2. kapitolaPokračko...Ešte jedna kapitola+ epilóg.

1. kapitola


Rednex-Hold me for a while


Deň svätého Marka

2. kapitola

 

„Vitaj priateľu,“ pozdravil Aro Carlise.

„Aro.“ Carlisovo gesto. Jednoduchý pozdrav a k tomu kývnutie hlavy.

„Vitajte tu všetci.“ Pozrel sa na mňa tými mliečnymi, zakalenými, červenými očami.

„Vidím, že Renesme sa nezmenila. Bola by si taká dobrá a podala mi svoju ruku, drahá.“ Aj keď sa s Arom už dlho poznáme, podstate od môjho narodenia. Podala som Arovi ruku, ktorý ju ako každý rok dychtivo chytá. Jeho chladná koža sa dotkla tej mojej.

Sledoval moje myšlienky počas celého roka. Bola pravda, že som mu ich mohla ukázať dotykom mojej ruky a jeho tváre.

Pustil moju ruku a otočil sa na moju matku.

„Drahá Bella. Ak dovolíš mohol by som si prečítať tvoje myšlienky? Teda ak dovolíš.“ Mamine zneistela no i tak prikročila  k nemu. Podala mu svoju ruku. Zavrela oči, aby sa mohla sústrediť a ak odstrániť štít zo svojej mysle. Aro jej ruku držal dlhšie ako mne. Po chvíli ju pustil a otočil sa na Edwarda.

„Edward.“ Oco vedel hneď, čo od neho Aro žiada. Jednoducho mu podal svoju ruku. Navzájom si čítali svoje myšlienky. Obidvaja boli sústredení. Oco mal napnuté ramená a kŕčovito držal svoj postoj teľa. Aro bol len mierne zhrbený. Naraz otvorili oči.

„Zdá sa, že je všetko v poriadku,“ povedal Aro a usmial sa sladko na mňa. Otcovu ruku ešte stále držal.

„Rozhodol som sa, že Vám ešte nezruším kontroly Renesme, ale Vám ich dám 1 krát za 5 rokov. To bude akurát. Podstate osobnosť má vyvinutejšiu sa z tej väčšej časti sa podobá už na nás- upírov,“ vyjadril svoje rozhodnutie. Medzi tým pustil ruku tatovi.

Caius a Marcus ticho sedeli na svojich trónoch. Bolo zvláštne nevidieť Caiusa ako bojuje za moju smrť a za smrť mojej rodiny.

„Môžete ísť a prajem príjemné prežitie svätého Marka.“ Zasmial sa Aro. Na Marcusovej tvári sa mihol malý úsmev. Buď sa mi to zdalo, alebo bol smerovaný na mňa. Neisto som mu ho oplatila.

Tento krát sme išli inými chodbami. Neboli také chladné ako tie druhé. Veľmi ma mrzí, že sviatok si všetci tak celkom dobre neužijeme. Ne slnko môžem, iba ja. Ostatní nemôžu, inak by sme nás prezradili. Alice predtým dostala víziu na ktorej strane námestia nebude také silné slnko. Bude tam dosť dobrý tieň, kde sa môžu schovať ostatní z rodiny,

Vyšli sme z chodieb na západnej strane námestia Volterry. Bella a Edward sa na seba pozreli. Iba oni vedeli čo to znamená.

„Kedysi dávno, ešte keď si nebola na svete a ani plánovaná,“ začala mamina vysvetľovať, „vtedy som tu musela tvojho otca zachraňovať. Myslel si, že som mŕtva, vtedy som vo Forks, teda presnejšie v La –Push skočila z útesu. Ale nepočítala Alice, ktorá prišla ma pozrieť, kvôli svojej vízií, kde som skákala. No len nepočítala, že tam bude aj Jacob. On je totiž vlkolak-  presnejšie menič. Keď si sa narodila a išli po nás Volturiový veľmi nám pomohol aj zo svojou smečkou.“

„Nikdy mu to nezaplatím, čo všetko spravil pre nás,“ prerušil ju oco.

„Mal ťa veľmi rád. Ale teraz späť k Volterre. Alice nevidela, že ma vytiahol z vody a zavolala Rose. Tá sa až moc spoliehala na Alicine vízie. Edward sa to dozvedel a išiel do Volterry, pod zámienkou zabiť sa, tým že vyjde na slnko. Ešteže sme to vtedy tihli. Letela som sem len, aby videl, že som v poriadku. Nemohol uveriť, že som živá.“ Láskyplne sa na seba oni dvaja pozreli.

„V ten deň som prvý krát spoznala Ara, Caiusa a Marcusa. Ara som už vtedy fascinovala. Chcel ma premeniť, pretože som bola človek- človek, ktorý vie o tomto až veľmi veľa. Už ako človek som mala schopnosť štítu. Tvojho otca veľmi trápilo, že mi nevie čítať myšlienky. A bola som za to vďačná.“ Dokončila mama svoj príbeh, keď sme prišli na kraj námestia.

Bolo to krásne. Toľko farieb. Ale prevažne, iba červená farba. Najviac ma pobavili upírie zuby, čo malo malé dievčatko v ústach. Rozrehohatala som sa na celé námestie. Väčšina ľudí sa otáčala, ale ja som si ich nevšímala. Otočila som sa na rodinu. Na tvári malí blažené úsmevy. Carlise držal Esme za pás, tak isto aj Jasper Alice, tiež aj Emmet Rose. Najkrajší pár bola mamina a ocino. Toľko mali lásky v očiach.

 

3. kapitola+ Epilóg



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Deň svätého Marka 2. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!