Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Dcera Voltery 5. kapitola

nová tvář Cullenových by PetraCullen


Daniel se opět objeví u Belliných dveří. Nedokáže se už ovládnout a za chvíli se k němu už vášnivě tiskne ve svém pokoji.

5. kapitola

Nemohla jsem pořádně dospat. Daniel byl pro mě jako droga. Pokud jsem nebyla s ním, musela jsem na něj alespoň myslet. Vyřítila jsem se z pokoje o hodnou dobu dříve než obvykle. Už tam stál. Usmál se svým chlapeckým úsměvem a chytil mě do náručí. Okamžitě jsem ho začala líbat. Ani jsem nepostřehla jak, ale znovu jsem se ocitla ve svém pokoji.

Danielovo tělo mě tisklo k zavřeným dveřím. Lačně jsem přejížděla dlaněmi po jeho těle. Zajela jsem mu pod tričko. Kochala jsem se jeho chladnou kůži a svaly zad, které se pod ní rýsovaly.

Rty mi sjel po krku až do úžlabiny nad klíční kostí. Zem mi zmizela pod nohama. Aniž by se odtrhl svými rty, položil mě na postel. Opatrně si lehl na mě, ale celá jeho váha nespočívala na mě. Já tak měla dostatek místa, abych mu konečně sundala to triko. Brzy leželo vedle něj i to moje

Hladově jsem přejížděla dlaněmi a rty po jeho těle. Brzy už mezi našimi těly nezbyla jediná překážka. Všechno naše šatstvo leželo kolem. Nevěděla jsem co se tu přesně odehrává. Nešlo to však už zastavit a ani jsem neměla v úmyslu se o to pokoušet.

Jediné po čem jsem toužila bylo být mu co nejblíž. Cítit jeho tělo. Matně jsem si uvědomovala, že ani on už není schopen přestat.

Najednou jsem ucítila tlak a ostrou bolest. Zalapala jsem po dechu.

Na okamžik strnul. Něžně mě pohladil prsty po tváři. Polibkem zastavil stékající slzu.

"Promiň, ale jinak to nešlo."

V jeho očích jsem opravdu viděla, že je mu to líto. Jemně jsem kývla. Políbil mě. Povolil své tělo ze strnutí. Po chvíli bolest začala ustupovat a mým tělem začaly projíždět vlny rozkoše. Netrvalo dlouho a mým tělem se začal šířit neuvěřitelný pocit. Lapala jsem po dechu, ale nic nepomáhalo. Nedokázala jsem to pojmenovat, ale bylo to fantastický.

Daniel se na mě zhroutil. Převalil se na záda a mě si strhl na sebe. Vykuleně jsem na něj zírala. Uličnicky se začal smát mému výrazu. Znovu mě políbil až jsem ztrácela dech.

Přejížděla jsem mu po hrudi, která byla teď krásně teplá, zahřátá od mého vlastního těla.

Dveře se najednou rozletěly. Vyděšeně jsem se otočila. Zůstala jsem strnule zírat do Demetriho tváře. V okamžiku, kdy nás uviděl projela jí příšerná zuřivost. V očích měl vražedný pohled pod kterým jsem zůstala zděšeně sedět na posteli. Daniel se postavil. Neměl však šanci. Demetri jím mrštil, až proletěl zdí na chodbu. Okamžitě se zvedl a vyrazil chodbou pryč.

Demetri zůstal stát nerozhodně v pokoji a hleděl zuřivě jeho směrem. Můj vzlyk ho přiměl obrátit se ke mě. Zíral rozpačitě na mě. Rukama jsem se musela opírat o matraci, protože mým tělem otřásaly bezdeché vzlyky. Bezmocně jsem se snažila opět popadnout dech. Marně.

Demetri se konečně pohnul. Opatrně mě zvedl a odnášel do koupelny. Postavil mě pod sprchu a pustil na mě ledovou vodu. Neudržela jsem se na nohou. Bezvládně jsem se svezla a zůstala sedět. Na mé tělo dopadaly ledové kapky vody, které mě brzy roztřásly zimou. Vzlyky však ustaly.

Vzhlédla jsem k němu. Nervózně stál a kontroloval, každý můj pohyb. Konečně zastavil vodu. Zabalenou v osušce mě donesl zpět do pokoje.

"Měla by ses obléct."

S pohledem upřeným na koberec jsem kývla. Ještě chvíli stál na místě, než odešel. Věděla jsem, že to bude mít dohru. Co jsem si sakra myslela. To byl právě ten problém, já nemyslela vůbec.

Rozhlédla jsem se po pokoji. Ještě tu všude leželo poházené naše oblečení. Z povlečení jsem cítila jeho krásnou vůni.

Rychle jsem se vrhla ke skříni a hodila na sebe to první co mi padlo pod ruku. Musela jsem pryč. Vypadnout z tohodle pokoje. Bosýma nohama jsem vyběhla na chodbu, kde jsem se vyčerpaně sesunula podél zdi. Mohla jsem jen čekat, než se Demetri vrátí.

<< Předchozí kapitola Další kapitola >>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dcera Voltery 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!