Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovic mazlíček 6. kapitola

Cullenovi a Bella


Kiře to nakonec nedá a jde se podívat k domu Cullenových, který je právě prázdný. Bezstarostně si může prohlédnout i fantastickou knihovnu v Carlislově pracovně. Cullenovi jsou mezitím skleslí, že neví co s ní je a jestli se vrátí. (Kira - normální, Edward - kurzíva)

Kapitola 6.

 

Zatím se mi úspěšně dařilo vyhýbat se škole. Billy tohle téma párkrát nadhodil, ale nějak se mi podařilo to vždy smést ze stolu.

Začínala jsem se ale hrozně nudit. Večer jsme blbli s klukama ze smečky. Celkem mě pobavilo jak čubrněli, když jsem se před nimi poprvé přeměnila. Nějak nečekali, že budu vypadat jako kočka - sice velká ale kočka.

Po pravdě jsme opravdu vypadali legračně, když jsme pobíhali po rezervaci. Pět přerostlých vlků a velká mourovatá kočka. Po čase jsme zjistili, že se můžeme spolu dorozumívat v mysli. Sice jen když "mluvili" přímo na mě, ale přesto to bylo fantastické.

Přes den jsem ale neměla co dělat. Toulala jsem se po okolí.

Při jedné takové toulce jsem se dostala na známé místo. Tady jsem už byla, když jsem prchala od Cullenů. Často jsem o nich přemýšlela a teď jsem měla doslova nepřekonatelnou touhu se k tomu domu podívat.

 

Pomalu jsem se blížila k domu. Dávala jsem pozor kam šlapu abych nedělala hluk a raději šla po větru. Dům byl naprosto tichý. Pach byl intenzivní, ale ne natolik aby mohl být někdo v domě.

Přemýšlela jsem co teď. Sčítala pro a proti. Je ještě dopoledne, takže pět z nich má školu a jeden je v práci. Zůstávala tedy jen Esme že by se nečekaně vrátila. To případně zvládnu.

V prvním patře zůstalo otevřené velké okno. Teprve uvnitř, jsem si všimla, že je to stejný pokoj, kterým jsem minule utekla.

Zvědavě jsem pokračovala dál do domu. Teď jsem mohla všechno v klidu prošmejdit. Zvědavě jsem nakoukla do kuchyně. Třeba někam schovali ten zbytek lasagní. Esme možná nejí normální lidská jídla, ale vařit umí úžasně.

Čekalo mě překvapení. V lednici toho sice moc nebylo, ale mrazák byl napěchovaný k prasknutí. Pizza, Steky, Esminy lasagne, losos. Pomalu mi začalo docházet, že asi opravdu chtěli abych se tu zdržela poněkud déle. Nedokázala jsem si představit proč by to tu jinak skladovali.

Zaposlouchala jsem se a pak i pořádně začmuchala. Bezva vzduch je čistý. Ještě s hlavou v mrazáku jsem se proměnila. Vytáhla jsem lasagně a vrazila je do mikrovlnky.

Vonělo to úžasně. Skoro mi tekly sliny, jak sýr pomalu stékal po okrajích. Popadla jsem talíř a vydala se i z ním na další průzkumy. Pleskání mých bosých noh se tichým domem legračně rozléhalo.

V pracovně jsem se zastavila před knihovnou. Něco takového se jen tak nevidí. Některé knihy mohly mít klidně i 150 let. Největší část byla v angličtině, našla jsem však knihy v latině, italštině, francouzštině, ruštině či němčině. Některé jazyky jsem ani neznala.

Vytáhla jsem jednu tlustou. Pojednávala o bájných tvorech. Nenajít ji tady, tak bych ji typovala spíše jako četba pro děti. Na to tam ale bylo příliš podrobností. Nejvíce informací tu bylo o upírech,  dále o vlkodlacích a měničích.

Zaujatě jsem listovala, když jsem si všimla hodin na stole.

Tak to není dobrý. Budou tři.

Nevím sice jak dlouho trvá vyučování na zdejší škole, ale raději bych měla hned vypadnout.

Vrátila jsem knihu přesně na místo. Talíř umyla a schovala. Za pár minut jsem už mířila obvyklou cestou skrz okno ven k lesu.

 


 

Edward se zadíval na Emmetta. Vypadal pořád sklesle. Takhle dlouho pro žádnou ze svých hraček ještě nesmutnil.

Když se před týdnem vrátili, čekali že bude Kira ještě chrnět na gauči. Esme jim však hned u dveří smutně řekla, že utekla. Emmett tomu nechtěl věřit, pobíhal po domě a prohledával každou skulinku. Já věděl, že je to zbytečné. Viděl jsem to v Esminých vzpomínkách.

Všichni jsme z toho byli špatní. Nejvíce však já s Emmettem. Když zjistil, že to bylo právě mé okno kudy utekla, byl tak naštvaný, že mi hifi věž mrštil o zeď. Nevydržela ani hifi věž, ani zeď.

Nic jsem na to neřekl, mě bylo taky do breku.

Jasper se raději tiše vytratil, tenhle smutek potlačit nedokázal.

 

Za ten týden to bylo lepší, ale ne o moc.

Vraceli jsem se domů, když jsem se zarazil ve dveřích.  Alice to nečekala a vrazila do mě.

"Co tu..." v tu chvíli to ucítila i ona. Mísily se tu dva pachy, ta hnusná připomínala jídlo co před týdnem Esme zkoušela Kiře udělat a ta druhá byla vůně samotné Kiry.

Pach byl už však příliš slabý, aby tu ještě byla.

Do domu se vřítili i ostatní.

Viděl jsem jak se i Rosalie lehce usmívá.

 

Zanedlouho dorazil i Carlisle s Esme. Když Esme zjistila že se Kira vrhla jen na její lasagne zčervenala by pýchou, pokud by to bylo možné. Bavilo ji vařit. Teď konečně našla komu by mohla vyvařovat. Musel jsem se tomu začít smát. Podle mého pohledu jí došlo co mě tak pobavila o jemně mě plácla.

 

Problém nastal další den když jsme se měli vypravit do školy. Emmett se odmítal hnout z domu pro případ, že by se zas vrátila. Mě se taky nechtělo, ale Kira se nám momentálně snažila vyhýbat. Pokud bychom doma zůstali, zřejmě by vůbec nepřišla.

 

Všichni jsme měli co dělat, abychom ve škole vydrželi do konce vyučování. Celý den jsem poslouchal jak všichni jen přemýšlí, jestli zas přijde.

Po škole u auta se Emmett s Rosalií pohádali kdo bude řídit. Rosalie si nakonec prosadila svou - jak jinak. Za což jsme byli vděční. V opačném případě by ostatní z auta skončili asi do půl minuty v některém příkopu. V čemž nás Emmett cestou utvrzoval svým neustálým pobízením, ať na to šlápne, že 160ka je jen pro šneky.

Já jsem byl neskonale vděčný, že se s nimi do auta už nevlezu a můžu jezdit do školy svým volvem.  Už když jsme vylézali z aut, ucítili jsme její pach. Zase tu byla.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovic mazlíček 6. kapitola:

 1
1. majka
11.11.2011 [11:15]

Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!