Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovic mazlíček 18. kapitola

Stephenie Meyer


Carlisle konečně může v klidu Kiru vyzpovídat. Pořád mu ještě některé věci vrtají hlavou. (pohled Kiry)

Kapitola 18.

 

Když jsem se ráno probudila. Spokojeně jsem se protáhla. Pohled mi padl na zmuchlanou věc v rohu místnosti. Zvědavě jsem ji zvedla. Byla to košile co měl Edward včera na sobě. Teď však byla natržená a chybělo na ní pár knoflíků.

V hlavě se mi začaly vynořovat vzpomínky na včerejší večer. Dosedla jsem z výšky na postel. Jednotlivé útržky postupně zapadly do sebe.

Něco mě vzbudilo.

Edwardova tvář kousek od té mé.

Políbila jsem ho.

Pamatovala jsem si i trhající látku, když jsem netrpělivě škubla za první knoflík.

Nevěděla jsem jak nebo proč se to stalo, ale byla jsem si jistá, že se mi to vážně líbilo.

 

S úsměvem jsem na sebe hodila něco z toho oblečení co mi Alice vybrala. Kromě Carlisleovi pracovny bylo všude ticho. Nakoukla jsem co dělá. Pracoval na počítači, ale okamžitě vzhlédl a usmál se na mě.

"Mohl bych s tebou mluvit?"

Kývla jsem na něj. Přesně v tom okamžiku mi zakručelo v žaludku.

"Třeba v kuchyni?" navrhl.

 

Za pár minut jsem již seděla u stolu a ládovala se horkými lívanci, které mi tu nechala Esme.

"Stále mi vrtá hlavou co se tady vlastně stalo, potom co tě ten upír ..." taktně nedokončil větu.

"... co mě zakousl?" bez okolků jsem za něj dopověděla.

„Tak nějak.“ přisvědčil.

Polkla jsem další sousto. "Nejsem si úplně jistá, ale asi to má co dělat s tím, že jsem se odtiskla do upírů."

Carlislovi to zřejmě nestačilo.

"Děda mi vyprávěl, že náš rod se musel odedávna často stěhovat. Neutvořili jsme si tedy žádnou vazbu k nějakému místu. Jako třeba smečka tady v La Push. O to silněji se však dokážeme přizpůsobit. Proto každý z nás na sebe bere podobu jiného zvířete. Také naše vazba na otištěného člověka je tak silná, že dokud nás potřeboval, byli jsme tu pro něj. Zemřeme teprve, až zemře ten koho chráníme."

Při vzpomínce na něj jsem se musela usmát.

"On tedy nebyl můj děda, ale spíše můj prapraděda. Táhlo mu už na devadesátku. Jediná světlá výjimka našeho rodu, protože většinou umíráme ještě poměrně mladí. Když mu bylo 35, otiskl se do šestileté holky. Následující roky si všichni klepali na čelo, dokud nezjistili, že od té doby přestal stárnout. Prostě na ni "čekal" než doroste. To je právě ta síla vazby, kterou se od jiných měničů tak lišíme. Žijeme, stárneme i umíráme s tím, koho milujeme."

Na chvíli jsem se zamyslela.

"Pravdou ale je, že ještě nikdy se nám nestalo, že bychom umřeli a potom zase obživli. To jste asi způsobili vy."

Carlisle již hodnou chvíli jen potichu poslouchal. Zdálo se, že mu tohle mé vysvětlení stačí.

"Myslíš, že také přestaneš stárnout, když nestárneme ani my?"

"Tak to mě ještě nenapadlo. Nemám ponětí, ale je to možné."

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovic mazlíček 18. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!