Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovic mazlíček 17. kapitola

Alice a Demetri


Kira zachraňuje Edwarda ze spárů dotěrné spolužačky. Předstírá totiž, že spolu chodí. Později se Edward neudrží a Kiru políbí. (pohled Edwarda)

Kapitola 17.

 

Když Alice popadla Kiru a táhla ji pryč. Měl jsem chuť ji stáhnout zpátky.

Máš smůlu bratříčku. Nemůžeš si ji donekonečna zabavit jen pro sebe. Uslyšel jsem její myšlenky. Naštvaně jsem zavrčel, ale nechal ji jít. Jak znám Kiru, moc se jí nebude líbit co na ni chystá. Určitě za chvíli najde způsob jak se dostat z jejich spárů. Mě stačí si jen tu chvilku počkat.

Trvalo to snad půl hodiny a Kira vážně vystřelila rychlostí blesku z Alicina pokoje. Ta se okamžitě pustila za ní.

Po pár krocích Alice zamrzla na místě s nepřítomným výrazem. Ostatní se začali shromažďovat kolem ní.

"Budeme mít návštěvu. Katy Loganovou." Podívala se na mě. "Donese mu látku co jsme tenhle týden probírali." Všichni jsme ji nesnášeli, což jí zřejmě neodradilo od neustálých pokusů. Ze začátku to bylo okouzlení jako u všech, časem to pro ni stalo věcí hrdosti. Rozhodla se, že něco chce, tak to také musí dostat. K mé smůle jsem to teď měl být já.

Někdy mě tak vytáčela, až jsem začal přemýšlet nad nějakou "nehodou" co by se jí mohla stát.

Kira byla jediná, která nevěděla o co jde a dožadovala se vysvětlení. Alice jí to vysvětlila, přesto stále vrtěla hlavou, že v tom vidíme takový problém.

Katy tou dobou již klepala na dveře.

Věděl jsem že se tomu nevyhnu. Než jsem stačil udělat krok, Kira již bosky cupitala ke vchodovým dveřím.

Zůstali jsme na sebe navzájem zaraženě koukat.

Kira otevřela dveře a k nám se doneslo roztomilým hláskem "Ano?"

Katy trvalo hodnou chvíli vzpamatovat se. Zírala překvapeně na Kiru. V myšlenkách ji hodnotila. Měl jsem neodolatelnou chuť ji chytnout pod krkem a odhodit co nejdál od mojí Kiry. Byla ale dobrá herečka, zachovala si klid. "Můžeš mi zavolat Edwarda?"

"Samozřejmě." uslyšeli jsme slaďoučce zašveholit Kiřin hlásek. Emmett se začal pochechtávat.

"Miláčku, máš návštěvu." rozlehlo se domem. To už musel Jasper na Emmetta skočit a začít mu rvát  jeho vlastní tričko do pusy.

Pokračoval jsem vzorně v jejím plánu a náramně si to užíval. Hlavně ten pocit beztrestně ji přede všemi objímat.

Jen co za Kate zaklapli dveře, odběhla Kira s tím, že jde spát.

 

Do pár minut se z pokoje ozýval pravidelný rytmus jejího dechu. Proklouznul jsem do pokoje a zarazil se s pohledem přikovaným na ni.

Měla na sobě opět tu noční košilku, ale deku už ne. Ta ležela pod ní. Ve spánku se zavrtěla a okraj už tak krátké košilky popojel ještě výš.

Cítil jsem jak mi tělo zaplavuje touha alespoň se jí dotknout. Naklonil jsem se nad ni a jemně jí odstranil pramen z tváře. Prsty jsem jí pak po tom místě zlehka přejel.

Najednou měla otevřené oči. Hleděla na mě. Nemohl jsem se ani pohnout chycen v tom pohledu. Neodtáhla se pod mým dotekem. Dodal jsem si tedy trochu odvahy a začal svou tváři přibližovat k její. Byl jsme od ní jen pár centimetrů, když ta vzdálenost naprosto zmizela a já ucítil její horké rty na svých ledových.

Prozkoumal jsem každý kousek jejích úst. Příčilo se mi využívat její rozespalost. Nemohl jsem se ale od ní odtrhnout. Přivinul jsem si její tělo ještě blíže. Její prsty se mi zabořily do vlasů a tiskly si mé rty ještě blíže.

Nemám ponětí jak dlouho to trvalo, když jsem se dokázal odtrhnout, venku byla tma. Kira ležela na posteli pode mnou a moje košile byla odhozená v rohu místnosti.

Pohlédl jsem na ni. Unaveně se jí klížily oči. Lehl jsem si vedle ní aniž bych ji pustil z náručí. Zabořil jsem nos do jejích vlasu. Okamžitě jsem uslyšel její pravidelné oddechování.

 

Ráno jsem musel opět do školy. Kate si určitě nenechá pro sebe, že už vypadám naprosto zdravě. Opatrně jsem ji pustil z náručí a vstal z postele.

Bleskově jsem na sebe hodil první oblečení co mi padlo pod ruku. Ostatní na mě už čekali. Někdy se ty Aliciny vize opravdu hodily. Škoda že Kira je jediná na koho nepůsobí. Dal bych nevím co, abych věděl jestli mám šanci nebo mi odpoledne něco přistane na hlavě.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovic mazlíček 17. kapitola:

 1
31.03.2012 [21:11]

nikaokjééé krááása... Emoticon Emoticon Emoticon oni sa bozkávali.. jééé Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!