Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Cullenovic mazlíček 10. kapitola

Janicka


Během lovu poblíž chaty si Kira vzpomene na malý dloužek, co u ní Emmett má. Tak se mu to rozhodne vrátit. Ten to bere jako vyhlášení války.
(pohled Kiry)

Kapitola 10.

 

Na tenhle výlet jsem se vážně těšila. Nejvíc jsem byla zvědavá, jak opravdu vypadají ve slunečním světle. Táta i Billy mi sice o upírech vyprávěli, ale vidět je na vlastní oči je něco úplně jiného.

Většinou jsem cestovala po svých, vzhledem k tomu, jak dlouho ta cesta trvala při jejich vražedné jízdě, to musel být ale pěkný kus od Forks.

Stál za to.

Chata stála v úplné pustině na kilometry daleko nebylo ani človíčka.

Mé nadšení brzy polevilo. Zvědavě jsem zkoumala chatu, když všude nastalo úplné ticho. Všechny okna i dveře byly zamčené a jejich pach rychle slábnul.

 

Tak to teda ne!

Se zavrčením jsem vypáčila jedno z oken v přízemí.

Pěkně mě to naštvalo. Navíc jsem neměla ráda, když byli všichni moc daleko. Znervózňovalo mě to.

Vydala jsem se po jednom z pachů. Byl to Edward. Brzy jsem ucítila i něco dalšího. Krev.

Tak proto mě zabednili v domě, Šli na lov a nechtěli ať se jim pletu pod nohy. Zvědavost mi nedala. Pokračovala jsem po Edwardově pachu dále.

Potichu jsem se připlížila a vyskočila na strom. Zůstala jsem na něj fascinovaně koukat. Ani se nehnul. V náručí držel ochablé tělo pumy, které hlava bezvládně vysela k zemi.

Hltavě pil z její krční tepny, dokud v ní zbyla ještě kapka krve. Teprve pak se od ní odtrhl.

Nejspíš jsem se musela pohnout, jelikož ve vteřině se díval mým směrem. Na tvář mu dopadaly sluneční paprsky. Pleť se mu třpytila jako by ji měl posetou tisíci diamantů.

S tím divokým výrazem a bezvládným tělem pumy v náručí vypadal jako padlý anděl.

Moc času na kochání se pohledem mi nedal. Pustil pumu a v momentě se vrhnul mým směrem.

Když si však o sobě myslíte, že jste nejhorší zabiják na planetě, nečekáte od své oběti nějak účinnou obranu.

Nepotřebovala jsem ani moc síly, abych ho odšťouchla trochu jiným směrem. Edward to naprosto nečekal. Spadl zpět na zem a zůstal překvapeně zírat nahoru.

V obličeji se mu střídal jeden výraz za druhým. Překvapení z mého útoku. Šok když mě poznal. Strach z toho co se mohlo stát.

Vypadal při tom strašně legračně. Nakonec odevzdaně zakroutil hlavou.

"Od té doby co jsi u nás, stále častěji uvažuju, jestli je možné, aby upír dostal infarkt."

Dál jsem pokračovala s ním.

 

O chvilku později jsme narazili i na ostatní. Všichni už byli sytí. Čekali jen na Emmetta. Ten objevil dospělého medvěda a střídavě na něj útočil nebo ustupoval. Evidentně se u toho náramně bavil. Mě si zatím nevšiml.

Najednou mě napadlo, jak mu vrátit ty jeho výrazy "čičinka" nebo "nová hračka".

Chystali se s medvědem na sebe zase skočit. Přesunula jsem se tedy Emmettovi za záda. Jakmile se odrazil ke skoku, skočila jsem mu na záda.

Nevšiml si mě, dokud se mou vahou nerozplácl na zemi. Naštěstí jsem stihla rychle odskočit, protože Emmett nebyl jediný, kdo s tím nepočítal. Medvěd, který už se také skokem vrhl na protivníka, s těžkým žuchnutím dopadl přímo Emmettovi na záda.

Chvíli zmateně zůstal na místě. Z pod jeho zadní chlupaté partie čouhala Emmetovi jen hlava a pravá ruka.

Běžně vážný Carlisle se při tom pohledu bezmocně smál opřený o strom. Ostatní na tom nebyli o moc líp. Jasper šel smíchem doslova do kolen.

Ve chvilce se Emmett dostal z pod medvěda, který zmateně zmizel v lese. Asi byl pro dnešek jeho život ušetřen.

Propaloval mě pohledem slibujícím pomstu.

 

 

Zpátky na chatu jsme přišli po poledni. Esme mi tedy začala vařit jídlo.

Rozhodla se pro mé oblíbené lasagne. Pomalu se dopékaly v troubě, když se kolem Esme prosmýkl Emmett.

"Hned to polož!" zahřímala Esme.

Nakoukla jsem do kuchyně, kde stál Emmett s pekáčem lasagní v rukou. Esme si nevšímal. Koukal na mě pohledem: Chtělas válku, budeš ji mít!

Zkoumala jsem své možnosti. Po pekáči jsem se vrhnout nemohla. Jim možná nedělá problémy držet věci rozpálené do ruda, ale mě tedy ano.

Jak už jsem se ale naučila u kluků v La Push, kde to nejde silou, tam se musí použít hlava.

Emmett se nespokojeně zamračil, když jsem se vytratila z kuchyně. Bál se, že hra skončila. Ve chvilce jsem však byla zpátky.

Zděšeně zůstal hledět na věc, co se mi houpala z tlamy.

Ovládání playstationu. Jediné, které tu měl.

Esme měla co dělat aby chytila letící lasagne. Tou dobou jsem se už hnala s Emmettem v patách obývákem a ven z chaty. Možná byl rychlý, na mé čtyři tlapy však neměl. Bezvýsledně mě naháněl kolem chyty. Párkrát sice zkoušel přemluvit Jaspera a Edwarda ať mi nadběhnou. Ti se evidentně více bavili sledováním. Po půlhodince a několika kilometrech později to vzdal. Se zbídačeným výrazem šel za Rosalií, která ho začala utěšovat. Snažila se seč mohla, občas se jí však ještě zacukaly koutky.

Já jsem se spokojeně vrátila. Když jsem míjela Emmetta s Rosalií. Pustila jsem ovládání na zem. V mžiku bylo pryč.

Spokojeně jsem se vrhla na své lasagne, zatím co Emmett kontroloval každý kabel, jestli jsem ho někde neprokousla.

Celé odpoledne na mě vrhal už jen pohledy: Zlá, zlá kočička!

Pár hodin byla maximální doba, co vydržely být Emmett na někoho naštvaný.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Cullenovic mazlíček 10. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!