Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Crescent - 5.Nakupování s Alice

aro


Crescent - 5.Nakupování s AliceTé hrstce lidem, které se líbí moje povídka Crescent se chci omluvit, že jsem tak dlouho nic nepřidala, a že je to doba. Tady je taková kapitolka, týkající se Renesmee a Alice. Promiňte mi ještě jednou, jen jsem přemýšlela, jestli má cenu vůbec přidávat povídky, když už jich tady na takové téma Nessie a Jacob je už dost. Díky všem HarrynaPotty:)

5.Nakupování s Alice



Seděla jsem na houpačce, zakrytá před ranním sluncem. Slunce mi nevadí, na rozdíl od mé upíří rodinky, ale pokud vám svítí přímo do očí, není ro zrovna příjemné.

Přišla za mnou Alice s nejasným pohledem ve svých očích.

,,Alice, vypadáš poněkud smutně a to je u tebe velice vzácný jev.‘‘ řekla jsem ji.

Sedla si na houpačku vedle mě a pověděla svým tichým hláskem: ,,Nešla bys se mnou nakupovat?‘‘.

,,Pane Bože! Alice za tento týden to bylo 6krát a to nejsme ani u konce tohoto týdne. Chceš, aby mě chytla nákupní mrtvice?‘‘.

,,Prosím, slibuji, že za tento týden to bude naposledy?‘‘ prosila a škemrala mě Alice a já ji neodolala: ,,Tak dobře, půjdu s tebou Alice, ale chci jet do Salemu.‘‘.

,,Jak jen budeš chtít.‘‘ usmála se nad svým vítězstvím a pomalu odešla svým ladným baletním krokem, jak říkává maminka.

,,Naposledy za tento týden, ale ne za tento měsíc.‘‘ špitla Alice.

Snad chtěla, abych to slyšela, jelikož Alice sama se sebou nikdy nemluví a já ji na to odpověděla: ,,Já to slyšela!‘‘

Vešla jsem do domu, vyšla schody a šla se obléci, ale to už tu byla Alice se svými kousky oblečení nachystané pro mě, tot oblečení by mi mohla závidět, kde jaká modelka.

,,Alice, ty mě neustále překvapuješ, nevěděla jsem, že když schválím, že pojedu s tebou nakupovat, musím si vzít na sebe oblečení, které mi nachystáš, je to trochu nefér.‘‘ udiveně jsem ji pověděla svůj názor.

Jen se pousmála.

,,Už ti někdo řekl, že by ses hodila na místa módního návrháře? Dokázala bys sladit zelenou s růžovou a vznikla by z toho dokonalá harmonie barev.‘‘ zalichotila jsem ji v domění, že si to nachystané oblečení nebudu muset vzít a, že si prostě vezmu svoje oblíbené džíny a triko s Bleskem MacQuienem.

,,Děkuji za chválu, ale jsetli si Renesmee myslíš, že si tak nebudeš muset vzít oblečení, které jsem ti nachystala, tak se mýlíš, jsu do jídelny až budeš oblečená tak přijď za mnou, budu ti muset trochu upravit účes.‘‘ ladně odešla z mého pokoje.

,,Co tím myslíš? Vždyť můj účes je úplně normální!‘‘

,,No právě.‘‘ ozvalo se z jídelny.

Porozhlédla jsem se po pokoji, sedla si na postel a díval se na to oblečení, které mi nachystala Alice.

Bylo to bílé triko s mašličkou (http://www.webareal.cz/fotky1857/fotos/_vyr_24074122_0.jpg)

Růžové legíny (http://www.webareal.cz/fotky1857/fotos/_vyr_22653307_0.jpg)

K tomu jsem měla pěkný řetízek s přívěskem, který se skládal ze tří jinak barevných motýlků (http://www.webareal.cz/fotky1857/fotos/_vyr_2515bbb.jpeg) k tomu jsem měla lodičky? Vždyť se v tom zabiju…no tak mě když tak Alice chytne když zpadnu, (http://www.bonprix.cz/bc/offer.htm?cat=1.10.367.1.7.1.649&pr=101240).

Obula jsem ai ty lodičky, první dojem? Chodí se mi v tom nějak divně. Druhý dojem? Jo jde to, jsem vyšší.

Vyšla jsem z pokoje a přede mnou  byly schody, nechtěla jsem riskovat, tak jsem si ty boty sundala a v jídelně zase nazula, Alice na mě nevěřícně koukala.

,,Co?‘‘

,,Sluší ti to.‘‘ byla šťastná, že jí její lest vyšla.

,,Tak tady si sedni.‘‘ rospustila mi vlasy.

Zavřela jsem oči, po nějaké chvilce, mi podala zrcátko.

,,To je zajímavé.‘‘ ( barva ani obličej nemá nic společného s mojí představou Renesmee, jen ten účes asi tak nějak vypadá http://www.extrakrasa.cz/galerie/dlouhe_ucesy/amanda-bynes-072368.jpg)

,,Jenom zajímavé?‘‘ podívala se mi do očí.

,,Perfektní, stačí?‘‘.

,,Jsem spokojená, můžeme vyrazit.‘‘

Vyšli jsme z domu, začalo se mračit.

,,Dneska bude bezva počasí.‘‘ podívala se Alice na oblohu a nasedla do svého miláčka žlutého Porsche Turba 911. To auto se jí hodilo. Milovala ho. Jen jednou se naštvala, když Emmett věnoval jiné Porsche Jasperovi, bylo to 9ff GT9, Porsche, které je upravené a je druhé nejrychlejší auto na světě. Emmett se dlouho smál a Alice byla dlouho na něj naštvaná, ale později jí to bylo už jedno. Jaspera miluje a i překousne, že má rychlejší auto. A když se Emmett posmívá tak mu Alice řekne:,,Tak co, dáme si závod s tím tvým patrovým barákem?‘‘ naráží na jeho off-road, terénní  auto.

Cesta do  Salemu dlouho netrvala a dokonce bylo zamračeno a začalo pršet,. Připadala jsem si, že nakupuju s bláznem. Alice byla tak šťastná, že prší a nemusí se moc omezovat.

Alice v obchoďáku zářily oči jako malému dítěti, které si může koupit nespočetné množství hraček.

Naše první kroky vedly k obchodu s kabáty.

Ano, byl už tu podzim a začalo se ochlazovat, ale toto ochlazení jsem vnímala jenom já, mé upírské rodině nebyla zima, tedy vnímal to i Jacob, ale jemu taky není zima.

Moje teplota těla je zhruba 38,5 stupně Celsia, je o trochu vyšší než u normálního člověka, ten by už měl horečku a kdyby měl teplotu těla jakou má Jacob, tak by už byl v nebi.

Upírská teplota těla je 0 stupňů Ceslia, takže, kdyby nějaký upír hledal práci, mohl by v létě ochlazovat nápoje.

Vrtá mi jen hlavou, proč je moje teplota těla vyšší než u normálního člověka. Neměla by být menší? Když jsem poloupír? Nebudu přemýšlet. Co kdyby, jsem ráda, že je to tak jak to je.

Zamyšleně jsem koukala na Alice, vybírající nějaký kabát.

,,Alice, ty ten kabát vybíráš mě?‘‘

,,Samozřejmě.‘‘

Tak to je nezastavitelné šílenství módního vraha.

*          *         *

Měli jsme už každá dvě tašky a vydaly jsme se do dalšího oddělení – boty.

Vždy jsem myslela, že jarní obuv a podzimní obuv jsou si trochu podobné, ale Alice osoba, klterá si kupuje každý měsíc jiné boty mě přesvěčila o opaku, nejsou si vůbec podobné.

Dala mi na výběr mezi podzimními kozačkami (http://www.sexy-boty.eu/index.php?main_page=popup_image&pID=221&zenid=0c09c6f5b208ff90afe8f5df88f486a9) ty podpatky sahaly až na vrchol Mount Everest, a v druhé ruce držela takové zvláštní, teniskové baleríny. Byly nádherné. ( http://www.otto-shop.cz/detail-image.php?idp=3995536&op=colors&picid=2485643)

,,Alice, já ty tenisky chci, že mě je koupíš, prosím?‘‘

,,Ale já ti chtěla vzít ty kozačky.‘‘

,,Alice, tetinko moje milá.‘‘ zamrkala jsem na ni.

,,No, tak dobře.‘‘

,,Děkuji ti.‘‘ políbila jsem ji na tvář, neodhadla jsem vzdálenost a myslela jsem si, že jsem si vyrazila všechny zuby, ale před Alice jsem to nedala znát.

Zakručelo mi v břiše.

,,Půjdeme se najíst?‘‘ zetala jsem se.

,,Ty určitě já až přijedeme domů.‘‘usmála se zase, chtěla bych mít její optimismus.

Stouply jsem si do fronty k MacDonaldu.

Alice už předem věděla, co chci tak se mě ani nezeptala a hlásila prodavačce: jeden normální cheesburger, velkou coca-colu, střední hranolky, jedno čokoládové muffino.

,,Chcete hračku?‘‘ zeptala se prodavačka.

Alice se na mě podívala.

,,Ne.‘‘ děkuji.

*             *           *

Seděli jsme v rohu, daleko od lidí. Ihned jsem se zakousla do cheesburgru a pak se vrhla na coca-colu. Rozdělala jsem hranolky, ale nebyl tam kečup ani tatarka.

,,Alice, nemohla bys mi skočit prosím pro něco, do čeho bych namáčela ty osamělé hranolky?Prosím?‘‘

,,Samozřejmě, hned jsem tady.‘‘

Alice se vrátila s pěti pytlíčky: ,, Chceš Hořčici, kečup jemný, pálivý, tatarku nebo chili omáčku?‘‘

,,Díky, postačí kečup, ten nepálivý.‘‘

Když jsem dojedla, odnesla jsem tác, dříve než by to za mě udělala Alice.

Pošeptala mi do ucha: ,,Mám pro tebe překvapení.‘‘ ukázala ukazováčkem na  kino sál s cedulí: TENTO TÝDEN – HARRY POTTER SÁGA – OPAKUJEME DÍLY – DNES HARRY POTTER A PRINC DVOJÍ KRVE.

,,Alice ty jsi ta nejlepší u…..člověk na světě, objala jsem ji.

,,Au.‘‘ vyrazila jsem si málem dech.

,,Nestalo se ti nic?‘‘ podívala se na mě Alice.

,,Nic co by zabránilo,tomu, abych neviděla šestý díl Harry Pottera už po sedmé. Uvidíš Alice zamiluješ si ho taky.‘‘

*          *        *

,,Tak už Nessie nebreč.‘‘ vytáhla z kabelky kapesníček a dala mi ho.

,,Alice, když já měla Brumbála tak ráda. A ta potvora Malfoy, Snape se mi vbec nelíbil už od začátku.‘‘

Alice zakroutila hlavou.

Nasedli jsem do auta a jeli domů.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Crescent - 5.Nakupování s Alice:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!