Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Crescent - 4.Tělesná láska s Jacobem


Crescent - 4.Tělesná láska s JacobemČtvrtá kapitola z pohledu Renesmee....začíná to vřít...hrozně se omlouvám za vzniklý zmatek, chtěla jsem to trochu pozměnit, aby vám neušli detaily...

4.Tělesná láska s Jacobem



Jak mu to mám říct? Že ho miluji a chci víc? Bude šokovaný ?Když já ho tak, miluji. Řeknu mu to teď, hned. Ale jak? Ach bože, proč je to tak těžké?

Proč je to tak těžké, říct někomu , že ho miluji?

Já se z toho zblázním. Řeknu mu to dnes, jen ,co se tady objeví. Jsem tak nervózní .

,,Ahoj Ness.''řekl sladce jen , co jsem posnídala.

,,Ah-oj Ja-kobe.''pane bože, to bylo jedinné , co ze mě vyšlo.

,,Jsi dneska nějaká nervózní, není ti nic?''ptal se starostlivě.

,,No, možná jo.''vyslovila jsem lehce.

,,Můžu ti pomoct?'vyslovil a toho jsem se bála.Jak mi mohl pomoct? Pomilovat se se mnou? Mám mu to říct takhle, ach já jsem , tak nezkušená.Proč nejsem jako normální puberťáci? Ti se vše naučí ve škole nebo prostě z kolektivu, ale já , já jsem jen rodinný typ.Zní to fakt zajímavě.Vůbec se nepoznávám. Kdybych měla schopnosti tatínka, věděla bych , co si Jakob myslí a mohla bych tak nějak reagovat jinak než teď. Jsem na to úplně sama a nevím, co mám dělat.

Tak jo půjdu na to pomalu.Ach ten pohled, ať se na mě takhle nedívá, ty jeho oči jsou samy o sobě fascinující.

,,No , víš Jaku, potřebovala bych si s tebou o něčem promluvit a je to dost choulostivá věc.''

,,Co tím myslíš Ness.Zdá se mi to nebo je to poprvé , co ti nerozumím?''

Pane jo, jak mu to mám říct.:,,No,Jaku já chci se tě na něco zeptat, jestli máš čas.''a teď jsem dostala nápad, minulý pátek jsme se dívali na film , romantický film, mluvili tam něo o tom, že by jejich vztah měl pokročit dále nebo tak, prostě to na něho vyklopím.

,,Ty se ptáš jestli mám čas? Jediný čas , který mám strávím vždy s tebou, tak se ptej.Co máš na srdci?''jeho hlas zněl, jako kdybych si z něho dělala legraci.

,,Jsi schopen pokročit v našem vztahu dál?''zeptala jsem a přitom jsem nahodila , tón dospělé ženy.

,,Jak to Renesmee myslíš?''hups, zvážněl, řekl mi Renesmee a to je dostačující argument, že to myslí vážně, co kdybych teď zmizela , schovala se za Alice nebo šla navštívit Carlisleho, ne to bych nemohla, ho vyrušovat v práci, ale ten nápad schovat se u Alice není špatný, ale přeci jsem dospělá, tak že to musím vyřešit sama, kdybych měla nějaké zkušenosti.

,,Myslím tělesnou lásku, ty jsi po ni nikdy netoužil?'''

,,Zaskočila jsi mě Ness, no ano myslel, ale já bych teď nedokázal, pořád tě vidím jako moji krásnou, malou Renesme,která mě kousala a dost to někdy bolelo.''

Krásná ano, za to mu děkuji, ale malou?

,,Já už vyrostla a mám taky nějaké ..potřeby.''potřeby, hmm nezní to tak zle.

,,Ness, já nevím, měl bych strach , že ti ublížím, nechceš mi dát čas rok , dva?''tohle byl tón uvažujícího muže.

,,Můžeš mi vysvětlit , jak by si mi mohl ublížit?Rok , dva a co když to nevydržím.?Ty nejsi ..nadržený?''páni, vážně to vyšlo ze mě , já jsem nadržená?

,,Renesmee já tě nepoznávám, mluví z tebe hormony.''

,,Jo takový jste chlapi, sveďte to na hormony, ale já dospívám, toho by sis mohl všimnout. Jacobe , chci abys teď odsud odešel a šel rozmýšlet dál ode mě.''to bylo tvrdé, ale já chci vědět na čem jsem.

To není nic zlého doufám, že chci vědět pravdu, co ke mně cítí?

Je to neuvěřitelné jak rychle dospívám , před několika rokama jsme začala výuku počtů s Esme a dnes?

Rozhodla jsme se po dlouhém uvažování, že bude nejlepší, když se půjdu uložit do své nebeské postele a zdřímnusi.

Jsme zvědavá na Jacobovu odpověď.

Lehla jsme si na svou postel, ale v domění , že ještě spát nepůjdu.

Prostě jsem si chtěla jen lehnout, odpočnout popřemýšlet o tom, co jsme dnes udělala, myslím, že jsem byla ráda, že jsem to udělala a jsem taky ráda,že jsem zachovala klidnou hlavu a na Jacoba nekřičela, pěkně v klidu , tak to má přeci být.

,,Lidi,, by přece neměli na sebe jen křičet na světě je tolik lidí plného žalu, měli by se smát  a ne jenom plakat a řvát.

Kdyby celý svět byl plný lidí , co jen řvou a pláčou, myslím , že bych to nevydržela a určitě změnila svoji stravu možná, nejsem přeci kanibal , ale o jednoho uřvaného, uplakaného člověka míň by nebyla špatná myšlenka, je to jako uvažovat o konci světa?

To doufám ne, konec světa je něco jiné.

Lidé mají strach , že naši planetu pohltí černá díla či se slunce bude rozpínat a pak udělá buch a zmizí nebo že nás napadnou mimozemšťané, ale nikdo opravdu neví v jakém světě žije.

Co kdyby se přemnožili upíři a Volturiovi nestačili či by nechtěli zasáhnout? Planeta plná nové , dokonalé rasy? Bez chyb?

To doufám nenastane a kdyby ano, nechtěla bych žít.

Jacob by to neunesl ,,Všude by byl jejich smrad a z toho bych se udusil.'' určitě by řek, jak ho znám.

Ne, to je jen moje fantazírování co kdyby.

Dostala jsem právě chuť na karamelky, tak jsem se podívla do kuchyně a ony tam byly!Poslední tři exlempláře, jelikož Jacobovi také chutnají tak vždy , když si myslím , že nedávám pozor vkrade se tajně do kuchyně a pár karamelek sní.

Ale já vždy dobře vím, že je to on.

A on to taky ví, že já to vím, tak se na mě jen pousměje a my pokračujeme tam , kde jsme přestali.

Rádi nebo možná ráda se dívám na filmy, nevím proč, líbí se mi tato asi zřejmě ,,lidská vlastnost,,.

Nechci urážet pány a páni upíry, ale viděli jste někdy brečet upíra u romantického filmu? Já ne.

Možná se dočkám od Jaspera až ho přinutím, aby se se mnou díval na film.

On je tak citlivý...

Podívala jsem se na digitální hodiny na mém nočním stolku , byla to doba, kdy začínaly sportovní zprávy , tak jsem se rozhodla podívat, copak dělá Emmett.

Vešla jsem do domu Cullenových, Emmett , jakožto prvořadý fanda sportu a sázeč seděl před televizí jako první, Rosalie, ačkoliv se mi zdálo, že ty ji zprávy moc nebaví seděla vedle něj jako přilepená. Druhý pár, který seděl u televize byl Jasper s Alice.

Rosalie s Emmettem se před pár dny vrátili ze svatební cesty. Zase se brali, ale tentokrát v zemi protinožců, kde skákají taková zvířata, říká se jim klokani, viděla jsem je už hodněkrát, ale nejvíce v ZOO.

Pamatuji si, jak Jake, se snažil nakreslit do školy prehistorické zvíře do nějakého projektu. Vybral si dinosaura, přesně si nepamatuji, co to mělo být za druh dinosaura, ale pamatuji si, že se velmi podobal klokanovi jen ta kapsa mu chyběla. Jacob je sice chytrý, ale v kreslení zrovna nevyniká.

Rosalie si jen stěžovala, že se chtěla procházet po pláži jen v plavkách a i když měli vypůjčený osamocený ostrov , pořád je někdo okukoval, buďto byli novodobí piráti nebo domorodci.

A kdyby ji uviděli zářící jako vánoční stromeček, neviděli by v tom vědu ti piráti, unesli by ji a prodali, ale to by se šeredně spálili, Rosalie by jim dala a Emmett ještě více.

Ale byla tu jiná věc, které si užily, spíše užil Emmett.

Lov.

Austrálie je známá stejně jako Afrika žraločími útoky. Když si tak vybavuji Emmetta, jak vyprávěl, dokážu si představit myšlenku Emmett versus Velký bílý, chudák žralok.

Ještě jsem nikdy neplavala se žralokem a jelikož jsem napůl člověk, nemám o toto dobrodružství zájem, ale může to být zajímavé.

Nebo je také dobrá vzpomínka na zimní dovolenou na Aljašce před rokem, tam se Emmett vyřádil na snowboardech.

Měl Rosalie určený limit 8 snowboardů na 8 dnů. Každý den směj jezdit jen jednu jízdu, protože při každé jízdě nevydrželo jeho prkno nápor jeho hravosti spojené s jeho velkou silou, původně přemýšlěl vzít si ocelové či jiné kovové prkno, ale Carlisle doporučil už kvůli mně, aby naše zavazadla byla naplněna něčím ,co nebudí u lidí pocit zvědavosti.

Já jsem sledovala Emmettovo řádění na horách  s povzdálí a  byl to velice záživný zážitek.

Na Aljašce jsemsi procvičovala své lovecké dovednosti, abych přetrumfla Jacoba. Lovila jsem tedy jen medvědy , pumy ,ale vlky ne, těch by mě bylo líto, jsou to přeci dávní příbuzní Jacoba.

Je zajimavé, že tato zvířata na Aljašce měla takovou jinou chuť než u nás ve Forks, možná je to podnebím.

Původně místo Aljašky se mělo jet na Mount Everest , ale z důvodů mé poloviční lidskosti by sem se mohla přetransformovat v ledovou sochu.

Posadila jsem se vedle Alice, která se ke mně trochu přiblížila, ale objala Jaspera, nejspíš věděla,že nepotřebuji schladit.Emmett s Jasperem po chvilce odešli , nevím proč snad potřebovali něco si zařídit, Alice odešla za Esmé do kuchyně.

V místnosti jsem zůstala už jen já s Rose, tak jsem si k ní přisedla a zeptala se:,,Rosalie, můžu se tě na něco zeptat?''

,,Ano, můžeš Renesmé.''řekla tónem hlasu, který používala jen pro mě.

,,Jak jsi se do Emmetta zamilovala?''

,,Uviděla jsem ho a hned jsem věděla, že s ním chci strávit zbytek své věčnosti., měl krásné kudrlinky.''rozzářil se ji úsměv na tváři.

Najednou jsem uslyšela zvuk parkujícího auta, byl to Carlisle.

Vešel do domu, pozdravila jsem ho a on mi pozdrav oplatil rodičovským polibkem na čelo, poté vešel do kuchyně, kde byla Esmé s Alice.

Alice vyšla s kuchyně asi chtěla ,aby Esme s Carlislem měli soukromí.Sedla si vedle mě a začala si hrát s mými vlasy, měla jsem z toho divný pocit, pokud Alice byla v klidu a seděla v mé blízkosti chystala nějaké plány , pekelné plány - nakupování nebo nějakou mojí přeměnu, načesat vlasy do účesu modelek nebo mi vyrabovat šatník a změnit ho a když se nudí , tak mi srovnává šatník podle měsíců, třeba je říjen, staré oblečení z jara vyhodí nebo dá na nějakou nadaci a nakoupí mi nové podzimní oblečení, mě se tento styl obohacování šatníku moc nezamlouvá, ale kdybych měla vždycky chodit s Alice nakupovat, když má náladu mi měnit šatník bylo by to hodně často a měla bych strach , že by si prodavačky mysleli , že jsem šatní úchyl. A nejlepší je , když mi z šatníku udělá paletu barev, tak říjen to jsou podzimní barvy, takže moje hnědé kozačky jsou na samém konci, žlutá šála , čepice jsou na začátku, červené podzimní šaty uprostřed a nejhorší to je , když je léto, to mám z šatníku duhu.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Crescent - 4.Tělesná láska s Jacobem:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!