Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Crescent - 3.Dvě smečky v La Push

seznameni


Crescent - 3.Dvě smečky v La PushNarychlo napsaná 3.kapitola crescentu...

Z pohledu Jacoba



3.Dvě smečky v La Push



Pane Bože!!! Co by se stalo, kdyby v La Push byly dvě smečky? Dva Alphy? No, musím přiznat s těma Alphama by to nebylo dobrý, ale když  je teď taková debilně, mizerná doba.

Držíme se Samem od sebe hodně daleko, a když se vidíme děláme na sebe ostrý pohledy, takové co znamenaj ,,Chci si to s tebou rozdat tady a teď,, . Nemyslím si , že bych byl poraženej.

Teprve nedávno, jo nedávno, sedm let to nic není, je to jako ,když  mávnete rukou.

Jsem zjistil, že jsem vlkodlak a byl jsem fakt ,,ŠŤASTNEJ''.

Už kvůli Belle jsem se chtěl stát znovu člověkem, ale jak jsem pozdějc zjistil NEŠLOTO.

A teď toho moc nelituji , že jsem vlkodlak, má to mnoho výhod jako, že vám v zimě není zima a tak nemusíte zbytečně utrácet peníze za hadry.

Jste rychlí.

Docela dost rychlí, rychlejší než upíři.

A vaše teplota těla se pohybuje okolo  43 stupňů , většinou však víc, já tu svoji teplotu dotáhl na 44 stupňů.

Teď , když je Billy mrtvej jsem z toho celej nesvej.

Kdo by taky sakra nebyl, když mu zemřel otec.

Billy byl ten nejlepší táta na světě.
Nevadilo , že byl na vozíku po té ,co umřela máma se o mě staral bezvadně, byl to vtipkař.

Né, já prostě se odsud nehnu a nikam nepůjdu. Je to můj dům, tak co.

Jestli to Samovi vadí proč mi to neřekne teď hned do očí?

Dlouholetý tradice jedna smečka , jeden Alpha na jednom území . To území bylo La Push, zas kdybych Sama porazil a vykopl ho odsud všichni by byli naštvaní  a bylo by mě líto Emily a to je taky důvod proč to neudělá Sam, ale takový to přemlouvání , že mě vezmou zpátky do smečky na mě neplatí.

Co blázní. Já mám v krvi být Alphem. A nezajímá mě , že Sam byl první.

Nikdy mu neodpustím, to jak chtěl zabít Renesme. Ano teď se to zdá velice kruté , zabít takového polo člověka.

Taky jsem byl z ní zděšenej , hodně Bellu ničila ,když byla uvnitř v ní. Bella musela trpět jako kůň, ale zvládla to, tedy skoro namalou vyjímku, ona je teď trochu , no prostě smrdí., stala se upírkou a tak změnila svoji líbeznou vůni za smradlavě štípavý pach mrtvoly, naštěstí Renesme voní sladce krásně., nejspíše tu vůni zdědila po ní.

Ach Renesme, dává mi poslední dobou zabrat, řekl bych, že to bude asi puberta, taky jsem měl takový časy., no byl jsem v jiné situaci.

Náhle někdo zaklepal na dveře byl to Seth.

,,Jen pojď dál.'' řekl jsem otupělým hlasem.

,,Čau Jaku nebo Alpho? Zdáš se trochu lepší než před několika měsíci.Chtěl jsem ti říct , že rada usnesla, že poprvé v historii našeho kmene mohou být dvě smečky a dva Alphové v La Push, přesvědčilo je hlavně to , že upíři se poslední dobou hodně rozmnožili a dvě smečky jsou silnější než jedna.''

,,Tak to abych si šel zas lehnout, ale nejdřív si to s tebou vyřídím a dám ti za vyučenou, kolikrát jsme ti říkal abys mi  neříkal Alpha je to sice pěkný ,ale ne děkuji, ty vtípky se  nech na někoho jinýho.'' zachoval jsem se jako debil, snaží se mi jen pomoct.

,,Ale Jaku, musíš taky žít, jít ven, prostě něco dělat, Renesme se o tebe strachuje. Mám tě pobízet k životu a ty tady skuhráž jako malý dítě , které nemohlo jet do Disneylendu.''

Tak to měl pravdu, Renesme se na mě ptala? Jak dlouho mě chudák děvče neviděla takhle ji trápit, ale když já do prkýnka nemám chuť odsaď vycházet.

Jako kdybych opouštěl znovu Billyho.

Proč nikdo nechápe, jak mi teď je?

Mezitím Seth odešel, nejspíš za svou vyvolenou, kterou potkal ve škole. Byla tam nová a tak se do sebe zakoukali, Seth si myslí , že je OTISKLÝ  a tak dělá ze sebe mistra světa, ale já si myslím, že to ještě není ono, a i tak je dobré, že jí neřekl kdo doopravdy je.

Další zaklepání? Že by Leah?

,,Ahoj Jake, jak se máš?''zeptala se skoro neslišitelným hlasem.

,,To je otázka? Zemřel mi Pane Bože otec! Jak se mám jinak chovat? Mám skákat radostí? Do prdele Leah , ty sama to musíš se Sethem znát.''

,,Jacobe, právě proto , že to známe ti chceme pomoct. Nemůžeš se uzavírat sám do sebe to bys zachvíli nevydržel. Chceme ti být oporou jako rodina tak i jako smečka.''pověděla starostlivě jako kdybychom byli v sourozeneckém stavu.

,,Řekni ,tak co mám krucinál dělat?'' nechtěl jsem slyšet odpověď.

,,Zvednout a jít za Renesem, zvednout a jít žít. Prostě něco dělat. Začít si zase s autama, motorkama.

Tolik tě to bavilo. S někým si o tom doopravdy promluvit. Chápeš?''

,,Sakra Leah  já nejsem ženská, abych svoje problémy hlásal jak rozhlasová stanice!''teď jsem ji asi urazil.

,,Tak promiň , že se ti snažím pomoci. Jacobe prostě vstaň a začni něco dělat. Každej tě nebude věčně obskakovat s jídlem a pitím. Jo, teď je mimořádná situace a co bude za několik let? Nechtěla jsem to říct, ale mysli taky na Renesme. '' odešla podobně jako Seth.

Když už do toho motaj Renesme, tak to bude vážně se mnou tak špatný? Asi jo.

Vyšel jsem schody a vstoupil do koupelny, podíval jsem se do zrcadla, zjistil jsem , že jak jsem dlouho nebyl ostříhanej dostal jsem vzhled svého starého já. Za doby , kdy jsem byl ČLOVĚKEM.

Ale ty časy jsou prostě pryč a už tu nebudou a já musím vzít do úvahy Renesmein život.

Je tak křehká a přitom v sobě skrývá velkou sílu.

Pokračoval jsem s hygienou, vykoupal se, vyčistil zuby a převlékl .

Šel jsem se podívat za Sue, ona byla ta osoba, která to snášela také špatně.

Poslední dobou si s Billym rozuměli.

Proč lidi, které milujem umíraj?

Co je to smrt?

Nikdy jsem nad touto věcí nepřemýšlel a ani o tom nehodlám přemýšlet.

Je to něco, co mi nikdy nebude jasné, tedy skoro nikdy až umřu jasné mi to bude až moc.

Jak jsem se procházel krajinou všímal jsem si jak se za tu dobu, co jsem byl uzavřenej v domě změnila.

Léto vystřídal podzim, celá krajina se měnila, byla barevná.

Listy ze stromů padaly na zem, byla jimi pokrytá celá cesta, někdo by to měl zaméct.

Samozřejmě já to nebudu, jo jistě taková malá, lidská práce by mě mohla odreagovat, ale ne děkuji na zametání listí tu bude určitě někdo jiný.

Díval jsem se dál krajinou, až mi najednou spadl cestou k Sue list na rameno. Je to znamení?

Možná.

Zaklepal jsem na dveře, ozvalo se jen tichým hlasem :,, Jen pojď dál Jaku.''.

,,Sue chtěl jsem ti jen říct, že cítím s tebou a kdyby si něco potřebovala rád ti pomůžu.''

Leah vešla do obýváku, kde jsme stáli se Sue, byla rozhněvaná a já měl strach co zní vyleze.

,,Vzpomněl sis brzy, několik měsíců po smrti Billyho!''řvala  přes celou místnost.

,,Chtěl mi jen Leah pomoci. Nebuď na něj naštvaná. Teď nemám chuť  vás rozsuzovat.'' řekla mateřsky Sue.

,,Najednou si vzpomeneš? Teď, když už tě nikdo neobskakuje?'' zeptala se , ale já věděl, že to byly jen arogantní prupovídky.

,,Pane Bože!!Co tě žere Leah!!My za to nemůžem, že jsi se ještě neotiskla!!!A neříkej, že to není kvůli tomu?'' po hlasitém výstupu jsem stlumil hlasitost svého hlasu.

,,Tak dost!!! Co vás to napadá, ano děkuji vám za starostlivost , za to jak se ke mně teď chováte a tobě Leah se Sethem obzvlášť. Ale prosím, nechte me teď být, malou chvíli.Prosím.''znělo to jako dost silný argument proto, abychom ji dali chvíli klidu.

,,Promiň mami, já jen je to teď složité tady v La Push. Dvě smečky jsou ůplně něco jiného než jedna.''

Odešel jsem z místnosti a tedy i z domu zároveň s Leah, věděl jsem , že ji žere ta, jedna věc.

Ta věc byl Sam.

Její první láska.

Někdo by si s ní o tom měl promluvit, vím , že Leah nemá moc kamarádů, možná kromě Sue a Setha a mě? Může mě považovat jako kamaráda? Důverného přítele?

Leah nechce zatěžovat Sue s problémy tykající se Sama, Seth je teď zamilovaný a myslím, ne já vím, že by jí nedokázal poradit , co má dělat.

A já?

Možná.

Mohl bych ji říct něco chytrého.

Tak to teda zkusím.

,,Leah, já vím, že to, co tě teď štve není , že tu jsou dvě smečky, ale ta věc se Samem. Musíš to překonat. ''to bylo jediné, co jsem ji mohl poradit, musí to překonat. Zvládne to?

Je to silná osobnost, která už něco zažila.

Rozeběhnul jsem se nevím kam, proměnil jsem se , tak dlouho jsem nebyl venku až se mi zdálo, že jsem zapomněl jaké to je být ve vlčí kůži.Běžel jsem nevím kam, prostě běžel a běžel.

Musel jsem se prostě vyběhat.

Potuloval jsem se lesem v okolí La Push až jsem se dostal k pláži , nemohl jsem tam jít, byli tam ještě nějací lidé.

Jestli pak někdo z nich  ví, kdo je právě pozoruje?

Ví někdo z nich o mojí existenci?

Uviděl jsem zamilovaný pár a najednou jsem si vzpomněl na mojí Renesme.

Měl bych se za ní jít podívat a to teď hned.

Rychle jsem se otočil o 180 stupňů a vybral jsem se takovou rychlostí, že by  mi mohli mnozí vlkodlaci závidět mojí rychlost .

Možná jsem  přes dobu, kterou jsem byl uzavřenej sám v sobě ,  našel v sobě nějakou novou sílu a nebo to bylo tím, že jsem byl přežranej a měl jsem prostě chuť spálit nespočetné množství kalorií abych se líbil Renesme.

Renesme si vždy pochvalovala moje svaly hlavně na rukou.

Nevím, proč se jí tak líbi, možná proto, že u upírů nenajdete známku po svalech, teda jako oni mají svaly , ale nejsou tak viditelné jako u nás vlkodlaků.

Takovej Emmett má velmi silné ruce,  za to Edward vypadá jak podvyživená Oli. Jasperevi mluvit raději nebudu, připomíná Baracka Obamu, ten taky jen kouká a moc toho nedělá, ,Jasper je dobrý strateg, jak říkává Renesme a jen uklidňuje ,,lidi'' kolem sebe.





Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Crescent - 3.Dvě smečky v La Push:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!