Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Crescent - 2.Billy je mrtev

Bella & Edward


Crescent - 2.Billy je mrtev2.kapitola Crescentu a tady jsem hodně plakala....jsem to ale podlý a zlý člověk....:(, lidičky ta původní 2.kapitola z pohledu Jacoba je teď čtvrtá kapitola, protože jsem napsala něco více k tomu, aby jste zjistili, jak to bylo s tou Billyho smrtí.....

2.Billy je mrtev

,,Au.Pane Bože, Jacobe, to mě nemůžeš nechat ani dospat?Co se děje , ty brečíš?''.

,,Billy , dostal infarkt.''pověděl zděšene.

,,Pane Bože, jak je na tom?''zeptala jsem se.

,,Je mrtvý Nessie.''.

,,A , kdy bude pohřeb?''to bylo jediné na co jsem se zmohla.

,,Ach.Já nevím všechno zařizuje Sue s Charliem, já nevěděl kam jít, tak jsi mě napadla ty. Nevím, co teď budu dělat. Jo, poslední dobou jsme se moc nevídali, ale je to přeci můj táta, tedy byl. Já se z toho zblázním.''chudák Jake.

,,A ví se , jak se to stalo?''.

,,Ráno se probudil a začalo ho píchat u srdce, stačil zavolat jen záchranku.Chápeš to?Byl sám v domě, kdybych nebyl s klukama a neslavili bychom,byl bych s ním a možná bych mu dokázal pomoct.''

,,Ale Jacobe, infarktu se nedá předvídat, Billy měl dobrou životosprávu, třeba to bylo vrozené.''

,,Z tebe se stává medik? Možná, že za to mohla ta debilní cukrovka.''

,,Tak promiň, že ti chci pomoct.''odpověděla jsem uraženě.

,,Promiň, já jen nevím , co mám dělat.''promluvil tónem zděšeného syna.

,,Tak tu buď se mnou.''pověděla jsem a přitom mu utírala slzy, teď byl na tom opravdu špatně.Jakob , ten vždy usměvavý ,,člověk'' se mi tady rozkládá zaživa.

,,Ty se na mě už nezlobíš? Kvůli tomu včerejšku?''

,,Necháme to na jindy teď na to není vhodná doba.''řekla jsem zajímavým tónem, kterým jsem ještě nikdy nepromluvila.

Chvíli byl Jacob o mě opřený a pak usnul.Malinko jsem ho odstrčila a zakryla a potom odkryla, jelikož jsem si neuvědomovala, že je to vlkodlak , který se svými 44 stupni jen tak hned neumrzne.

Seskočila jsem ze schodů a běžela tu špatnou novinu povědět mamince.Běžela jsem do domů Cullenů.

Uviděla jsem maminku v kuchyni, i když nevím, co tam dělala .

,,Mami , slyšelas jsi tu zlou novinu?''vyhrkla jsem ze sebe.

,,Jakou Ness.?''zeptala se.

,,Billy je mrtvý, dnes ráno dostal infarkt a zemřel a Jakob leží u mě v posteli a tvrdě spí, ale vypadal dost na to , aby se zpotácel.Dovolila jsem mu u nás chvíli zůstat.''

,,Billy je mrtev, to mi je líto.Je to neuvěřitelné, vždyť byl tak čilý, chci říct zdravý.''

,,On spí v tvé posteli?''tatínek sešel po schodech.

,,Ahoj tati, ano. Sám. Samozřejmě. Vadí to moc. Co kdybys byl v jeho kůži a ztratil by si otce?''

,,Renesmee já otce už ztratil a v jeho páchnoucí kůži bych nechtěl být.''

,,Ale no tak Edwarde.''opomenula ho maminka.

,,Jak dlouho u nás bude?''zeptala se, tajuplně.

,,No, já nevím jak dlouho trvá člověku než se vypořádá ze smrti svého blízkého.''než jsem to dopověděla maminka už šla tatínka umírňovat do jeho bývalého pokoje, jelikož tatínek měl poslední dobou na Jakoba spadeno, i když nevím proč, možná se pohádali.Zrovna teď , když se začal Jake líbit i Emmettovi, jen Jasper se držel dál, ale ten je vždy opatrný, jak říká maminka.

Vrátila jsem se do domu, nechtěla jsem Jacoba budit, tak jsem vešla do kuchyně, kterou jsem používala jenom já a nebo Jacob , když byl u nás na návštěvě, ale tatínek z toho neměl zrovna vždy radost, když byl u nás Jacob.

Jako kdyby mě měl ztratit, ale tak je to normální v lidském i našem světě, možná i když se poloupíři nerodí každý den, tedy alespoň myslím.

Teď myslím na Nahuela,jak se asi má a co dělá?

Pane jo, můj kluk je zrovna v krizi, že mu zemřel otec a já teď myslím na jiného muže, ještě že tu není tatínek , ještě by to slyšel.

Otevřela jsem lednici, jelikož mě moje velká rodina velice rozmazluje byla plná. Měli jste taky někdy pocit, že stojíte u plné lednice a nevěděli jste na co vlastně máte chuť?

Vzala jsem si pudingový - vanilkový jogurt a k tomu si udělala kakao ze studeného mléka, jelikož jsem právě neměla náladu ohřívat mléko, i když to není moc náročné, teď nemám náladu na nic, Jake mě zřejmě nakazil a já sdílím jeho smutek s ním.

Je mi tak líto Billyho, řekla bych , že měl ještě nějaká léta před sebou.Znala jsem ho jen krátce, moje maminka ho znala delší dobu než já.

Ach jo, nevím, co bych dělala , kdyby se něco stalo mamince, asi bych se zbláznila či jak to ti herci říkají ve filmech.

Nebudu myslet na tyto špatné věci, ještě by se mohlo něco přihodit.

Najednou jsem uslyšela malé , stejně rytmické rány do skla.Ano, začaly padat kroupy, tyto malé ledové kuličky jsem dlouho už neviděla je to tak nevysvětlitelné, že v létě může padat led a nerozpustí se.Možná za to může to, že tady u nás ve Forks zrovna nebývá moc teplo , když je léto.

Myslím, že je to dobře, určitě by nebylo nejlepší , kdyby stupnice teploměru přesahovala 44 stupňů. To bych měla strach , aby se Jake nepřehřál.

,,Fuj, to jsem se lekla, Jaku.Už je ti lépe?''zaťukal mi nečekaně na rameno.

,,Ale, jo, možná jo.To prostě nepřejde jedním zdřímnutím.Ale , jo je mi líp.A co ty?''

,,Jsi velice pozorný, že myslíš v této chvíli na mě., a já ti musím oznámit, že jsi mě nakazil svou náladou.Teď se mi chce taky plakat a neustále myslím na Billyho, ale nechci tě tím zatěžovat.''znělo to fakt zajímavě.

,,Hmm, nevím co na to mám říct, snad jen promiň, že tě tím zatěžuju.''

,,Ty dobře víš jak to myslím.Ty mě neotravuješ. Měla bych tuto otravnou diskuzi ukončit a taky ji končím jen, chceš taky kakao?Studené, samozřejmě a nechceš něco k jídlu, lednice je jako vždy plná.''

,,Ale no tak Renesme, tolik otázek najednou.Kakao si dám rád, i když je studené a něčím k jídlu nepohrdnu a pokud ti to nevadí rád se sám obsloužím.''a na konci tohoto rozhovoru se pousmál, což si myslím je teď dobře.

Dopili jsem s Jacobem kakao, šli jsme do mého pokoje, jen my dva.

Lehla jsem si na postel, on si sedl na židli u mého psacího stolu. Dívali jsme se na sebe. Najednou si stoupl před okno, takže dopadající záře slunce skrze Jacobovu siluletu na mě vrhala stín, udělal dva, tři kroky a klekl si ke mně a řekl:,,Hrozně tě miluji Renesme a nedokážu si představit život bez tebe.''líbajíc mě na krku.

Objala jsem ho, hřálo mě jeho tělo.Políbila jsem ho na pusu a on mi polibek oplatil a pak mi vsunul svů jazyk do mých úst, já ho nepřestávála líbat, jelikož jsem věděla o tomto, druhu polibku Alice mi o něm vyprávěla a popisovala, co mám dělat , myslela jsem , že se udusím smíchy.

Líbali jsme dlouhou chvíli, dýchala jsem raději nosem, abychom nemuseli přestat. Můj první francouzský polibek od Jaka.

Po chvíli jsme se od sebe odlepili a dívali se sobě do očí a já jen řekla :,,Líbáš jako Bůh.'' a v jeho tváři se objevil úsměv,který patřil jenom mě:''Líbáš jako Bohyně.''

Uslyšeli jsme kroky šlapající po schodech . Byl to tatínek, rychle jsem si vybrali nějaké DVD a pustili ho.

Tatínek přišel do mého pokoje, seděli jsme na pohovce a vypdali, že sledujeme film s velkým obdivem, i když jsme ve skutečnosti ani nevěděli , jak se ten film jmenuje, jen jsem doufala, aby Jacob nebo já nemyslel na tu předešlou líbací scénu, to bychom tu už nemohly zopakovat.

,,Ahoj Jacobe.''řekl tatínek.

,,Ahoj Edwarde.''řekl Jacob.

,,Asi bych už měl jít,...''nestačil ani doříct větu a tatínek řekl:,,Jo, to by si měl.''

,,Tak se měj Ness.''políbil mě na čelo. Vyšel z domu dveřmi, chtěl se chovat slušně, ale kdyby tady nebyl Edward , tak by vyskočil oknem.Měla jsem tušení proč , atk náhle odešel, nemohl přestat myslet na naší líbací scénu.

,,Na co jste se dívali Renesemee?''zeptal se tatínek a tady jsem nevěděla si rady, mám si vymyslet název toho filmu? Ani jsem nevěděla jakého žánru byl ten film. Jestli byl romantický , horo nebo pohádka, tak pohádku mohu stoprocentně vyloučit.

,,No, na film na co jiného.''pohodově jsem odpověděla.

,,Ale já myslel, jak se ten film třeba jmenuje?''narážel.

Přečetl si snad Jacobovi nebo moje myšlenky?Nebo to byla pouhá zvědavost?

,,Já nevím, ten film vybíral Jake.''řekla jsem s nejistým tónem ve svém hlase.

,,Aha a on ti neřekl , jaký je jeho název?''

,,Tati , na co narážíš?Ty si četl moje myšlenky !!! Víš, že to nemám ráda !!!''

,,Renesme , to nešlo přeslechnout!!! Nechci, abys ses s ním líbala, tady v našem domě!!!''

Měla jsem hrozně velký vztek, jedna pusa a je z toho takový poprask.

Najednou jsem uslyšela změnu proudu vzduchu, tam dole, otevřeli se dveře a ani jsem neslyšela kroky, byla to maminka , vůbec si nedala práci a chovala se úplně jako upír.

Otevřela dveře do mého pokoje pozorujíc tatínka a mě jak se hádáme, nikdy jsem nebyla typ člověka, co by se chtěl hádat, ale teď mám chuť se hádat , protože to stojí za to.

,,Pane Bože!!!Cose tady děje? Proč na sebe tak hulákáte?''zařvala rozzuřeně.

,,Rentgenuje mi mozek!!!''

,,Líbala se tady se psem!!!''

,,Tak počkat!!!Hlavně tak nehulákejte.Edwarde, něměl bys Renesme číst myšlenky, když to nemá ráda a jak to myslíš líbala? Tak si dali pusu no a co? Ty jsi mi pusu nikdy nedal?''

,,Ano, ale prostě mi to vadí tady v našem domě a ten polibek byl francouzský.''

Měla jsem ho chuť udeřit, jsem hříšník, když mám chuť vrazit svému otci jednu mezi oči? Počkat jsem křesťan?Můžu být křesťan, když nevěřím v Boha?Jsem pokřtěná? Pane Bože, já nevím jestli jsem pokřtěná!!!Musím se zeptat Esme.

,,Ale tati,za pár měsíců mi už bude navždy osmnáct tak mi nech užít si to teď jako šestnáctiletá.''

,,Renesmee je ti teprve sedm.''

,,Edwarde, možná že ji je sedm ,ale v hloubi duše je mnohem starší a nemůžeš ji neustále ukrývat před vnějším světem.''pověděla moudře maminka.

,,Možná máte pravdu, já jen Renesme mám o tebe strach.''podíval se ustaraně.

Objala jsem ho , on mě políbil na čelo a já řekla:,,Ale tati, nemusíš mít o mě strach ,  Volturiovi jen tak nepřijdou a kdyby ano, tak nás Alice svými vizemi.''

Tatínek se sklíčeným výrazem ve tváři odešel z mého pokoje i z celého domu, maminka mě objala:,,Děkuji.''

,,Není zač Nessie, nevadí když teď půjdu za Edwardem?'', ,,Ne, nevadí mami.''a tak jako před chvílí mě políbil tatínek tak teď mě políbila maminka na čelo a odešla.Podívala jsem se na obal toho DVD, ten film se jmenoval Krev jako čokoláda, přečetla jsem si obsah, to jsem mohla tušit, film byl o společenství lidí, kteří se mohli přeměňovat ve vlky a lidský muž se zamiluje do jedné vlčice a její druh ho chce zabít.

Myslím, že jsem o tomto filmu už slyšela, Jacob něco o něm říkal , ale já jsem zřejmě nedávala pozor, jelikož to co se netýká Jaka, když spolu o něčem mluvíme nevnímám, ale ne vždy tomu tak je.

Jacob hrozně rád mluví, to já jsem v našem vztahu ta tichá labuť.Hmm, dostala jsem chuť na kuře, což je poprvé, většinou jím lidské jídlo a krev jen když na ni dostanu chuť nebo když se mi lidské jídlo zprotiví.

Pustila jsem film, tam kde Jake dal pausu a dívala se na něj. Necelé dvě hodiny, byl velice pěkný , ale ta přeměna lidí ve vlky se mi zdála moc fantastická.Ještě jsem neviděla Jaka při proměně, jenom po proměně. Proměňuje se jen , když jde se mnou na lov , když závodíme a nebo když si myslí , že předběhne Leah, ale ta ona je hrozně rychlá, takže se mu vždy posmívá , když ji vždy nedožene.

Maminka ho však viděla, jak se proměňoval a říkala:,,Bylo to hrozně rychlé, ztrhal ze sebe šaty a v okamžiku se stal vlkem.''

Já teď vzpomínám , jako menší jsem ho viděla při proměně , tehdy když k nám měli přijít Volturiovi , ale nebudu na to vzpomínat , vše dopadlo dobře, jen nám hrozí riziko , že nás Volturiovi navštíví a povraždí, ale k tomu nepřijde ,protože by to nejdříve Alice viděla a varoval nás a maminka by nás ochránila jejími schopnosti.Proto mě tak můj tatínek chrání a nechce mě nikomu vydat, ani Jacobovi, ale to se doufám změní.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Crescent - 2.Billy je mrtev:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!