Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Corners of my mind-Část 1.


Corners of my mind-Část 1.Nessie se probouzí v nemocnici a neví kdo je,... Povídka se jmenuje Corners of my mind neboli Zákoutí mé mysli

 

Corners of my mind-1.část

 

Co se stalo?Kde to jsem?Kdo jsem?Proč se nemohu hýbat?Mou mysl zahalovalo stále více otázek,avšak ani na jednu jsem nevěděla odpověď.Bála jsem se otevřít oči.Cítila jsem chlad ,ale zároveň potěšující pocit tepla.Cítila jsem studené hadičky na obličeji,nepříjemný zápach.Ale má zvědavost vyhrála.Opatrně jsem otevřela oči a párkrát zamrkala.Nemocnice?Kde to jsem?

Dveře od pokoje se nejistě otevřeli.Objevila se v nich krásná,mladá,dlouhovlasá dívka s podezřele známýma zlatýma očima.Na poprvé jsem se jí lekla.,,Kdo jste?''zajekla jsem na ni a snažila se zabořit do postele.Naháněla mi strach.,,Renesme?''zeptala se.Svraštila jsem obočí a tázavě se na ni podívala.

,,To jsem já,Bella,tvoje máma''šeptla.Cože?Moje máma?Vždyť je asi tak stejně jako mě!

,,Já vás neznám!Běžte pryč!''křičela jsem na ni zoufale.Vypadala zraněně.

,,Nessie,to jsem já!Nepoznáváš mě?''pomalu se přibližovala.Udiveně jsem na ni zírala.

,,Já vás neznám!''zopakovala jsem.Dívka přišla k posteli a chtěla mě pohladit.

,,POMOC!''zařvala jsem a uhnula před ní.D pokoje vtrhl pohledný blonďatý muž v doktorském obleku.,,Co se děje?''ptal se.,,Bello,nemůžeš na ni tam rychle právě se probrala z kómatu!''káral ji.Cože?Z kómatu?Muž vyvedl Bellu ven.,,Ale,ona mě nepoznala.Nepamatuje si mě!''řvala na doktora.Přes otevřené dveře jsem viděla dalšího muže s bronzovými vlasy.

,,Carlisle!Nic si nepamatuje!Přečetl jsem si její mysl,nic neví!''souhlasil.Cože právě řekl?Že mi přečetl mysl?Co je to proboha za lidi?Muž se na mě otočil a zavřel dveře.Stejně jsem je slyšela.

,,Edwarde!Jestli nic neví,musíme jí to podat jemně a ne takhle!''káral ho doktor.

,,Co budeme dělat?''ptala se Bella se slzami na krajíčku.

,,Alice nic neviděla?''ptal se s nadějí v hlase doktor.

,,Snaží se,ale víš že Nessie kvůli Jacobovi vidí špatně.Kde vůbec je Jacob?''vysvětloval Edward.

,,Už je na cestě.Sam ho nechtěl pustit.''promluvil další melodický hlas.Kdo je proboha Jacob?A kdo je Sam?Já nikoho neznám!Možná mám ztrátu paměti.Takže já bych měla být ta Renesmee?Co je to za jméno proboha?,,Ach Alice!Tak co?Něco jsi viděla?''ptala se Bella.Všichni netrpělivě čekali.

,,Ať už jí to řekneme jakkoli bude to snášet špatně.Měli bychom jí to říci co nejdříve''pokračovala zřejmě Alice.Co mi chtějí říct?

,,Kdo jí to řekne?''ptal se Edward.Chvilku se mlčelo.

,,Navrhuji Rosalie,byla si sní velmi blízká''promluvila Alice.A to je zase kdo?

,,Jenže Rosalie je na líbánkách''pronesl Edward.Zase ticho.

,,Přijedou za hodinu''řekla Alice.

,,Co budeme dělat do té doby?''zeptala se Bella.

,,Budu s ní mluvit jen já.Musíš to vydržet Bells!''řekl doktor.Následně se otevřely dveře a vstoupil do nich.Mezi dveřmi jsem viděla Bellu, Edwarda i krátkovlasou drobnou Alice.

,,Ahoj,Renesmee,já jsem doktor Carlisle Cullen a budu tvůj ošetřující lékař''pronesl plynule.Zírala jsem mu do očí a náhle jsem se vyděsila.

,,Děje se něco?''ptal se hned.

,,Ty oči!''ukazovala jsem na něj.Měl stejné zlaté oči jako Bella i Edward.Pokud jsem si správně všimla zlaté oči měla i Alice.

,,Co je s nimi?''ptal se nevinně.

,,Co jste zač?''šeptla jsem.,,Vy a vaši,...přátelé?''kývla jsem ke dveřím.Zkameněl.Byl bledý jako sůl.Nevěděl co má říct.

,,Lidi''šeptl nakonec,ale oba jsme věděli že to není pravda.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Corners of my mind-Část 1.:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!