Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Co bylo, už být nemusí 8.kapitola

Moje kresbička Belly jako upíra :D


Co bylo, už být nemusí 8.kapitolaOmezení 15+ a nebo 18+. Tohle neumím určovat. Snad se vám to bude líbit. Ocením jakékoliv komenty a nápady na pokračování.

 

Bella

 

 

Edward se v jednu chvíli zvedl a vzal mě do náručí. Šel do nějakého pokoje. Svého. Jakmile zavřel dveře, opřel mě o ně a začal mě znovu líbat. Bylo to něco neskutečného. Miluju ho a chci ho. Doufám, že to tak cítí i on. Po chvilce jsem přebrala iniciativu, opřela jsem o dveře jeho. Při neustálém líbání jsem mu rukama zajela pod jeho košili. Edward mi zasténal do úst. Nemohla jsem to vydržet a tak sem ji z něj strhla. Hned potom sem byla já opřená o dveře. Edward stále neopouštěl moje ústa. Po chvilce, ale jo.

„ Těhle šatů mi bude líto, ale Alice s tím mohla počítat." řekl mi s úsměvem. Hned potom sem cítila jen to, že je ze mě strhl.

„Ty šaty se mi líbily!!!" oznámila sem mu s přísným výrazem.

„Koupíš si nový. A nemusíš jenom šaty, ale i něco jiného." řekl a jiskřičkami v očích. Potom mě vzal do náruče a odnesl mě na jeho postel.

„Tohle není vyrovnaný." řekla jsem s pohledem na jeho džíny. Začala sem mu rozepínat pásek, ale šlo to dost blbě. Pořád mě líbal. To mě hrozně rozrušovalo. Po chvilce se mi to povedlo. Edward si lehl vedle mě na postel a začal mi sundavat spodní prádlo. Jamile se mu to povedlo, hned si začal hrát s mýma bradavkama. Zavrčela sem touhou. Byla to neuvěřitelná slast, ale on to nechtěl přerušit.

„Nech toho prosím." zašeptala sem zoufale. Zavrtěl hlavou a ocitl se u mého necitlivějšího místečka. Začal mě ochutnávat. Zoufale sem se pod ním kroutila, ale on mě svýma rukama sevřel v železném držení. Než sem to stihla postřehnout ucítila sem ho v sobě. Edward se opět objevil u mých rtů. Naše jazyky se pohybovali ve stejné rychlosti jako naše těla. V jeden okamžik sem ucítila to, co snad nikdy. Edward na mě viděl, že se blížím k orgasmu. Protože určitě nechtěl, aby nás někdo slyšel, začal mě líbat intezivněji. Když jsem potom vykřikla, tak to nebylo díky Edwardovým rtům vůbec slyšet.

 

 

Edward

 

 

Jakmile sem uslyšel Bellu vykřiknout, nevěřil se tomu. Za chvilku sem i já cítil orgasmus. Tentokrát

převzala iniciativu ona a líbala mě. Její ústa ztišily můj křik, takže nás nikdo v tomhle domě slyšet nemohl. Lehli jsme si vedle sebe a občas jsme se políbili, ale většinou jsme se koukali navzájem do očí. V jejích byla neustále touha, stejně jako v mých. Než jsem se nadál, Bella seděla na mě a začínala si užívat rozkoš. Celá naše společná noc probíhala v tomhle stylu. Bella si ráno půjčila mojí košili. Přece jenom musela se nějak dostat do svého pokoje, kde měla věci. Neřekl sem jí, ale že v jejím pokoji na ni čeká Alice spolu s Rose.

 

 

Bella

 

 

Jakmile sem se dostala do svého pokoje, hned mě chytla Alice a posadila na židli. Vybrala mi spolu s Rose, top bez ramínek, minisukni a baleríny. Vypadala sem v tom docela dobře, ale hned potom mě čekalo něco horšího. Vzali mě do koupelny a začali mi česat vlasy a malovat mě. Jakmile sem byla hotova, šla sem ven, kde na mě čekal Edward. Políbil mě, ale v tu chvíli se stalo něco zvláštního. Před očima mi běhaly vzpomínky. Moje vzpomínky. Bylo tam všechno. Okamžitě sem Edwarda odstrčila a vyběhla ven. Běžela sem do lesa, daleko. Oni mi lhali, hráli si na to, co nikdy nebyli. Tohle jim jenom tak neodpustím.

 

 

 

Edward

 

 

Bella při našem polibku, tak nějak zamrzla a hned potom utekla pryč. Co sem udělal špatně??? Alice ke mně okamžitě přiběhla a začala něco blábolit.

„Alice, k věci!!!!" vykřikl sem na ní.

„Belle se vráily její vzpomínky." zašeptala to tak potichu, že sem uvažoval nad tím zda to řekla.

„Rosalie se šla podívat, kde je. Edwarde, já ti neručím, že se Bella vrátí a bude to jako s touhle Bellou." řekla mi smutně. Tahle slova mě bolela snad jako nikdy. Bude mě Bella ještě chtít???

 

 

Takže mi prosím do komentů napiště co by se mělo dít dál, protože mě nic nenapadá. Tuhle povídku bych chtěla zakončit do konce školního roku. Mám naplánovanou jednu a doufám, že se vám bude líbit. Ale k týhle mi písněte prosím vaše nápady.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Co bylo, už být nemusí 8.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!