Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Co bylo, už být nemusí 7.kapitola

newmoonset9


Co bylo, už být nemusí 7.kapitolaPřijede návštěva. Tenhle dílek, se mi docela líbí a doufám, že i vám. Příští bude mít omezení bud´ 15+ a nebo 18+. Ale ted´ka k tomuhle budu moc ráda za komenty, chvály i kritiky. To je asi všechno. Ted´ už jděte číst

 

Bella

 

 

Cítila sem jak se mi pomalu vrací vědomí. Po otevření očí jsem uviděla svojí rodinu. Zajímavostí bylo to, že sem už necítila bolest. Bylo to jakokdyby ty schopnosti zmizely, aspoň pro ted´. Byla jsem jim za to vděčná. Jediné, co jsem cítila byla silná bolest hlavy. Proti svojí vůli jsem zasténala.

„Děje se něco?" zeptal se Carlisle.

„Jenom mě bolí trochu hlava. Půjdu si odpočinout k sobě do pokoje." řekla jsem ji s úsměvem. Jakmile jsem se, ale postavila, ocitla jsem se někomu v náručí. Lépe řečeno Edwardovi.

„Byla v bezvědomí, nechceme nic riskovat." sdělil mi s úsměvem. Dělala sem, že sem si nevšímala pohledů naší rodiny. Edward mě odnesl ke mně do pokoje, kde mě položil na postel a hned chtěl odejít.

„Zůstaň tu se mnou, prosím." požádala sem ho. On se jenom usmál a lehl si vedle mě.

„Můžu mít prosbičku?" zeptal se po chvilce.

„Jasně, co potřebuješ?" zeptala jsem se ho s úsměvem.

„Víš, že přijede návštěva. Tanya, jedna z nich mě chce už dlouho sbalit, ale nikdy se jí to nepovedlo. Chci tě požádat o to, jestli by si se mnou něco nezahrála." řekl mi se strachem v očích.

„Co chceš, abychom spolu hráli?" zeptala jsem se ho.

„Chci, abychom spolu zahráli milence." sdělil mi.

„MMMilence? To jako, že spolu budeme?" zeptala sem se vyděšeně.

„Proběhlo by líbání, doteky a milenecký řečičky. Taky by si musela být u mě v pokoji." řekl mi s klidem. Takže já ted´ka budu milenka Edwarda Cullena?

„Takže budu tvoje milenka?" zeptala sem se ho.
„Jo, teda jestli budeš souhlasit." řekl a já sem pouze přikývla. Hned potom se do mého pokoje jako velká voda vřítila Alice.

„Ty," ukázala na Edwarda „ven! Hned!" řekla rozčileně. Hned potom šla do mojí šatny a hledala mi nějaké oblečení. Po chvilce mi ho přinesla. Modré šaty do půlky stehen, s vázáním na krku. K nim mi dala botky na podpadku stejné barvy. Potom mě vzala do koupelny, kde si začala hrát s mými vlasy a hned potom mě začala malovat. Výsledek jsem neviděla, protože přes zrcadlo něco dala. Jakmile byla hotova odešla z mého pokoje a já ji po chvilce následovala. To jsem, ale netušila, že do něčeho narazím. Spíš někoho, za dveřmi čekal Edward. Jakmile mě uviděl tak na chvilku zamrzl. Po asi 5 minutách promluvil: „Vezmi si tohle. Budeme hrát milence, ale také snoubence." Hned potom mi na prsteníček dal zásnubní prsten. Byl nádhernej. Jako poděkování, jsem ho políbila a on se okamžitě vžil do role. Potom jsme za sebou zaslechli uchechtnutí. Emmett.

„Nechce si do pokoje. Před chvílí sem byl na lovu a jestli nehcete, aby tady mezi námi přibyl médvídek, tak si to odpustíte. My dva jsme pouze kývli a šli za ostatními do obýváku. Zrovna v ten moment asem uslyšela venku dvě auta. Esme a Carlisle šli otevřít. Do pokoje se okamžitě vřítila nějaká zrzka. Tanya.

„Ahoj miláčku, strašně si mi chyběl." zaslechla sem, jak mu řekla. Hned potom ho chtěla políbil, ale Edward se objevil okamžitě za mnou a obejmul mě kolem pasu. Začal mě líbat na krku. Bylo hrozně příjemné, ale já nesměla zapomenout na to, že to jenom hrajeme. Vypadalo to, že Tanya si mě až do téhle chvíle nevšimla. Byla sem ráda, že nefunguje to, že by mě mohla zavraždit očima, protože bych byla už mrtvá. Někdo si odkašlal a Edward byl nucen opustit můj krk. Potichu jsem se

zasmála a on taky.

„Celou rodinu znáte, ale máme mezi sebou nováčka. Bellu, snoubenka Edwarda." řekl Carlisle. Na důkaz jeho slov jsme se s Edwardem políbili.

„Tohle je moje rodina. Moje žena Carmen, tohle je Tanya, Kate a Irina. Já jsem Eleazar." řekl vůdce rodiny.

„Neposadíme se?" zeptala se Esme. My jsme jenom přikývli. Edward si sedl a já jsem si sedla na jeho klín. Bylo to důvěryhodnější. Pořád si hrál s rukou, kde byl prstýnek. Že ho to baví. Jednu věc, ale vím už ted´. Já nebudu muset hrát naše polibky a ani to, že ho miluju. Já ho už miluju. Ale, co když on mě ne???

Edward

 

Jakmile vyšel Carlisle s Esme ven, dovnitř se vřítila Tanya. Hned mi začala říkat, jak moc sem jí chyběl. V myšlenkách si představovala nás dva v posteli. Hrůza. A zrovna, když se mě chystala políbit, šel sem za Bellou. Obejmul sem jí zezadu kolem pasu a začal ji líbat na krk. Cítil sem, jak se Bella třese. Předpokládám, že z důvodu, že se jí to líbí. Někdo nás přerušil, mám takový pocit, že to byl Carlisle. Představil jim Bellu a při slově, že je to moje snoubenka se v Tanyinách myšlenkách objevilo asi tisíc způsobů, jak zabije Bellu. Esme potom řekla, že bychom si mohli sednout a všichni jsme kývli. Bella si sedla na mě a já potichu zavrčel na Tanyu. A hned potom jsem si začal hrát s Bellinou rukou na které byl prstýnek. Tuhle chvíli nemohlo nic přerušit. V jeden okamžik, sem ale uslyšel něčí myšlenky. Belliny!!! „Jednu věc, ale vím už ted´. Já nebudu muset hrát naše polibky a ani to, že ho miluju. Já ho už miluju. Ale, co když on mě ne???" Ona mě miluje!!!Jo! Měl jsem sto chutí vyskočit do výšky a začít si pískat, ale místo toho sem našel Belliny rty a políbil ji. Bylo to jiné, než na co byla ode mě do ted´ka zvyklá. Najednou sem se i s Bellou zvedl a šel sem s ní ke mně do pokoje.

 

 

Příští dílek bude asi 15+ a nebo 18+. Možná od každého trochu.

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Co bylo, už být nemusí 7.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!