Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Co bylo, už být nemusí 12.kapitola

firsthunt-ukázka


Co bylo, už být nemusí 12.kapitolaPokráčko, doufám, že se vám bude líbit. Pod kapitolou je otázka, byla bych ráda kdybyste mi napsali odpověd´. Mimochodem budu strašně ráda za komentíky, jakéhokoliv druhu

Bella

 

 

 

S Edwardem jsme se spolu asi hodinu líbali. Ani jeden jsme to ukončit nechtěli, ale potom jsem musela přestat. Byla jsem strašně vysláblá a potřebovala jsem na lov. Edwad to pochopil a pomohl mi z postele. Než sem však stihla stoupnout na zem, tak sem byla u Edwarda v náručí.

„Co se děje??“ zeptala sem se ho s úsměvem.

„Seš hodně zesláblá, a tak tě ponesu. Nevadí ti to, že ne?“ zeptal se s úsměvem.

„Vadit?? Zbláznil ses??“ řekla sem mu s úsměvem.

„Jedině do tebe.“ sdělil mi. Hned potom jsem ho políbila, ale brzy sem se od něj odtrhla. Edward se se mnou okamžitě rozeběhl do lesa. Tam mě postavil na zem a já se okamžitě rozeběhla za svou kořistí. Bylo to stádo jelenů. Ulovila sem je tři. Byla sem neskutečně žíznivá. Zrovna, když sem chtěla z té louky odejít, objevil se u mě Edward a začal mě líbat. Povalila sem ho na zem, ale než sem mu stihla sundat košili, tak mě zastavil.

„Proč??“ zeptala sem se ho.

„Čekají na nás doma, lásko, a navíc máme celou noc pro sebe.“ odpověděl mi. Ach ne, to není fér.

„Já tě chci, ale ted´!!!“ řekla sem mu.

„Promiň, ale vynahradím ti to. Slibuju.“ odpověděl mi s úsměvem.

„Dobře, ale já tě potom jenom tak nepustím.“ řekla sem mu a potichu zavrčela. Potom jsme se spolu rozeběhli k domu. Šli jsme dovnitř, všichni seděli v obýváku. Jakmile nás spozorovali, tak ke mně přiběhl Jasper.

„Bello, děkuju. Sem ti neskutečně zavázaný. Díky tobě, jsme zase rodina. Moc se omlouvám, že sem ti nic neřekl. Promiň, ale já ti ted´ka děkuju.“ spustil na mě hned.

„Nemáš za co.“ odpověděla sem mu a hned potom se u mě objevila Alice. Okamžitě začala plánovat

nákupy. Naštěstí mě Edward osvobodil a vedl mě k sedačce. Kam jsme se spolu posadili a následně se začali líbat.

„Nechte si to na později.“ ozval se Emmett. My se od sebe tedy odtrhli. S rodinou jsme tam ještě asi tři hodiny seděli, ale potom jsme se s Edwardem odebrali do jeho pokoje. Jakmile zavřel dveře, tak se na mě vrhl. Já sem ho, ale zastavila.

„Jdu se převléct k sobě do pokoje. Já to musela vydržet předtím, ty musíš ted´.“ řekla sem mu. A odešla z jeho pokoje do svého. Lépe řečeno, do šatny. Po chvilce hledání sem našla http://www.pradlo-sexy.cz/spodni-pradlo/spodni-pradlo-shirley-of-hollywood/korzet-8997-modra . Přes to sem si vzala modrý saténový župan. Mírně sem se nalíčila a vyšla sem z pokoje. Na chodbě sem potkala Alici.

„Skvělá volba.“ zašeptala mi do ucha. Pouze sem kývla a šla do Edwardova pokoje. Když sem tam přišla, nebyl tam, ale byla slyšet sprcha. Sedla sem si tedy na postel a čekala sem na něj. Objevil se asi po 10 minutách. Byl v tričku a džínách.

„Promiň, že si na mě musela čekat.“ řekl, jakmile si sedl ke mně na postel.

„To nic.“ odpověděla sem mu a políbila ho. Měl to být nevinný polibek, ale Edward to tak nenechal.

Líbali jsme se mnohem víc vášnivě. Byl nezastavitelný. Hned potom jsem cítila jak mi sundal župan.

„Toho oblečení bude škoda.“ řekl mi s úsměvem.

„Tak ho neznič.“ navrhla jsem mu.

„To by ses nemohla oblíkat tak sexy, protože potom je strašně těžký vedle tebe být a nestrhat to z tebe.“ odpověděl mi mírně naštvaně.

„Promiň.“ řekla sem mu a začala sem ho líbat.

„Je ti odpuštěno.“ řekl a pokračoval v polibku. Při tom polibku mi sundal rukavice z rukou a hned potom mi začal sundavat korzet. Moc mu to nešlo, a tak ho ze mě strhl. Musela sem se nad tím pousmát a on se mnou. Hned potom se posunul na moje prsa. Jazykem kolem nich jezdil až sem začala sténat. Pokračoval dál na moje bříško, které obsypal polibky. Dále pokračoval na moje nejdůležitější místečko. Hrál si s ní s jazykem a nepřestával ani, když sem ho prosila. Po chvilce sem to nevydržela, klekla sem si a začala mu sundavat tričko a hned potom kalhoty. Edward mi pomáhal. Potom už zbývaly jenom trenky, které sem z něho strhla a než sem se nadála. Pronikl do mě. Ze začátku se pohyboval pomalu, ale postupně zrychloval. Mezitím si hrál s mými ňadry a líbal mě. Bylo to neskutečné, ale za moment sem cítila, že brzy budu na vrcholu. Jako na povel Edward zrychlil a mě polila vlna orgasmu. Ještě byla řada na Edwardovi. Položila sem ho zády na postel a sedla si na něj. Dlouho ležet nezůstal, posadil se. Neustále jsme se líbali a po chvilce Edward dosáhl orgasmu. Potom jsme odpadli do postele. Zbytek noci jsme si říkali slava lásky a vyznání naší lásky. Ráno pro mě přišla Alice, jaké štěstí, že sem měla ten župan.

„Tak sem si říkala, že můžeme na nákupy vyrazit už dnes.“ spustila hned.

„Dneska ne. Prosím, mám tu něco jinýho na práci.“ řekla sem jí s úsměvem a na důkaz toho sem políbila Edwarda.

„Promiň Alice, ale já ji nepustím.“ řekl Edward a hned na to Alice odpochodovala z pokoje. A my jsme se s Edwardem začali věnovat sami sobě. Strávili jsme spolu celý den a noc. Ráno do pokoje přišla Rose s tím, že chce abych viděla Elizabeth. S tím sem nemohla nesouhlasit. Šla sem se obléct. Vzala sem si na sebe minisukni s modrým topem a k tomu balerínky. Rose na mě čekala za dveřmi, vzala mě do dětského pokoje. Elizabeth byla v postýlce, a když mě uviděla, okamžitě se začala smát.

„Můžu si ji pochovat??“ zeptala jsem se Rose. Ta jenom kývla a já si už brala malou z postýlky. Po chvilce u mě usnula. S úsměvem sem ji položila zpět do postýlky. Ckvilku sem na ní koukala a potom sem ucítila, jak mi někdo obmotal paže kolem pasu.

„Na co myslíš??“ zeptal se Edward.

„Já nevím, ale asi je mi líto to, že já nikdy děti mít nebudu.“ řekla sem mu smutně.

„Já vím, ale je tu možnost si potom nějaké dítě adoptovat a nebo něco podobného.“ odpověděl mi.

„Máš pravdu. Půjdeme k tobě??“ zeptala sem se ho a on jen kývl. Jakmile jsme za sebou zavřeli dveře, nemohla sem tomu uvěřit. Tohle nebyl Edwardův pokoj.

„Lásko, co se tu děje?“ zeptala sem se ho.

„Alice a Esme, nám můj pokoj upravili pro nás dva. Abychom mohli být pořád spolu.“ odpověděl mi. Já sem kývla a hladově se přisála na jeho rty. On polibek, ale přerušil.

„Co se děje, Edwarde?“ zeptala sem se ho vyděšeně.

„Chci se tě na něco zeptat.“ řekl mi s úsměvem a hned potom si klekl na zem. Podívala sem se na něj vyděšeně a on pokračoval „Isabello Marie Swan, moje lásko, milenko, kamarádko, sestro chci se tě zeptat, jestli bys byla tak moc hodná a vzala si mě za svého mažela. Samozřejmě se vším všudy, s mými náladami, ale i s touhou po tvém těle. Vezmeš si mě??“ Tímhle proslovem mi vzal dech. Chvilku sem ho nechala v nejistotě, ale potom jsem mu řekla jen: „Ano.“ Edward mi dal na prst prstýnek. Jeden už tam byl a tak bude mít hold kamaráda. Potom mě vzal do obýváku, kde jsme oba řekli: „Zasnoubili jsme se.“ Okamžitě k nám všichni přišli a začali nám blahopřát.

„Chci tě o něco požádat, Alice.“ řekla jsem.

„O co?“ zeptala se mě.

„Udělej nám svatbu. Ty víš, jak na to, ale nechci nic moc velkýho, jo?“ řekla sem jí s úsměvem. Hned potom na mě skočila a já pod tíhou jejího obětí spadla na zem. Všichni jsme s začali strašně smát, až jsme vzbudili Elizabeth o kterou se šla postarat Rose.

 

 

Mám dotaz, chcete ještě kapitolu se svatbou nebo má být tohle konec???

Shrnutí



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Co bylo, už být nemusí 12.kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!