Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Budu o tebe bojovat 7. kapitola


Konečně jsou všichni zase pohromadě a Bella může představit Renesme zbytku Cullenů. Brzy si však uvědomí, že s jejím darem v této rodině to bude trochu problém.

7. kapitola

 

Byli jsme několik kilometrů od domu, když se mi myslí rozezněl hlásek mé Renesme. Jak jsem předpokládala, za ten jediný den si všechny tři omotala kolem prstu.

Všichni jsme zastavili před domem. Emmett se vyřítil z Jeapu přímo k domu. Všem nám bylo jasné, že se chce Rosalii pochlubit jak rozsekal dva upíry, zatím co my měli co dělat každý s tím svým. Z domu se však ozvalo zařvání.

Vběhli jsme hned dovnitř. Naskytl se nám šílený obrázek. Rosalie překvapeně držela Emmetta v náručí a ten se zděšeným výrazem ukazoval rukou na Renesme. Ta se doslova otřásala smíchy. Já okamžitě taky.

„Edward v sukni a s copánky.“ vysoukal ze sebe konečně Emmett. Rosalie ho s obrovským zaduněním naštvaně pustila.

Ostatní tři hleděli na osmiletou holčičku, která vážně měla v tváři Edwardovy rysy a bronzovou barvu vlasů přesně jako on. Jen oči měla oříškové po mě.

Konečně jsem se uklidnila. Renesme si stoupla před Edwarda a usmála se na něj.

„Ahoj, já jsem Renesme.“

Nechápavě na mě vrhnul pohled. Stále nemohl uvěřit, že ta holčička by mohla být naše dítě.

„Roste trochu rychleji, proto jsme se taky zdrželi.“

Edward ji opatrně vzal do náručí. Nemusela jsem mít ani Jasperovu schopnost, abych viděla jak si ji zamiloval na první pohled.

 

Alici se tvář roztáhla do zářivého úsměvu. Renesme mi ukázala proč. Došlo jí, když tak rychle roste, bude potřebovat tím víc oblečení. Má zas koho vytáhnout na pořádné nákupy. Prosebně se na mě podívala. Já však byla ráda, že uniknu dalšímu prolézání obchodů. Nákupy mě stále nelákaly. To už Renesme začala přemýšlet co by se jí tak líbilo. Stáhla jsem štít, aby Alice sama viděla, jak její nápad dopadne.

Alice a Edward se zatvářili zmateně. Znovu začala mít vize, ale ty se měnily tak rychle, že je ani nestačila sledovat.

„Co se stalo? Chtěla jsem se zeptat jestli mi půjčíš Renesme na nákupy. Hlavou se mi však najednou začaly míhat jedna vize za druhou. Jako by se budoucnost během vteřiny několikrát změnila.“ kroutila hlavou.

„Renesme se mě ptala, jestli může a já jí to dovolila.“ oznámila jsem jí prostě.

„Ale jak to věděla?“

„Dokáže komunikovat myšlenkami. Prostě si to v tvé mysli přečetla.“

Překvapeně na mě zůstali zírat. Jen Emmett hlasitě zaskučel

„Další už ne!“

 

„Mohla bys třeba Renesme zaštítit, aby některým nemohla číst myšlenky?“ zeptal se mě rozpačitě Edward. To mě naštvalo, sám se všem vrtá v hlavě a u naší dcery mu to vadí?

„A můžeš mi vysvětlit z jakého důvodu?!“

„Nevím jestli jsou pro ni vhodné některé věci co se Emmettovi a Rosalii honí hlavou.“ snažil se mi taktně vysvětlit. Tak tohle mi nedošlo. Podívala jsem se na Renesme a pak hned na Rosalii.

„Tak to je už teď celkem zbytečné.“

Emmett se na svou lásku zářivě usmál. Už k vůli jeho výrazu jsem je oba hned zaštítila.

„Byly to moc dlouhé tři dny, co odjeli.“ hájila se Rosalie.

„A tátu zaštítíš taky?“

Renesme jsem sice zabránila vidět jejich myšlenky, ale Edwardovi ne. Díval se na mě se zvláštním úsměvem. V duchu jsem zaúpěla, zdá se že má dcera bude nejen nejrozmazlovanější dítě, ale brzy asi také nejzkaženější.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Budu o tebe bojovat 7. kapitola:

 1
2. van
31.03.2012 [21:52]

van Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

07.02.2012 [19:48]

CeruzkaFantastická origoš poviedka. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!