Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Broken heart: 9.část

cullenovi


Další dílek, užijte si ho, hezké počtení =o), jinak děkuju za komentáře... xo)

Bella:

 

Ležela jsem na posteli v obýváku, vedle mě seděla Rosalie , držela mě za ruku. Její ruka mě hezky chladila. Edward hrál na klavír mojí ukolébavku, když si všiml že se na něj dívám oplatil mi to krásným úsměvem, byla mu na očích vidět bolest kterou se snažil jako kolikrát potlačit. Z ničeho nic se zvedl a šel na verandu. Rosalie vzhlédla, ,,Co se děje?'' rychle jsem se zeptala jelikož se zvedla k odchodu ,,Nic'' odbyla mě a šla taky na verandu.

Nic mi nevysvětlily, nic sem nechápala. Nevím ani o čem mluvili, co se stalo, že se všichni zvedli beze slova, budou mi to muset vysvětlit. Čekala jsem asi pět minut, byly to pěkně dlouhé minuty.

Pak všichni vešly, bylo to pro mě překvapení - stál tam i Jacob. Všichni měli neutrální výraz jen Jacob měl lehké znechucení. ,,Bello, máme způsob jak ti pomoc, jak moc miminku'' začala Rosalie. Nechápala jsem je, tohle řešili na verandě? ,,Možná se ti to nebude líbit, nemusíš to dělat Bello, do ničeho tě nenutíme, pochopím když to bude pro tebe odporné'' začal Edward vůbec jsem nevěděla proč ,,O co jde? Vůbec nevím o čem se tu bavíme'' řekla jsem zmateně. ,,Myslíme si, že to dítě je z větší části upír a je žíznivý - chce krev'' řekl Carlisle, stále jsem to nechápala, ale pak jsem to pochopila dala jsem si dohromady Edwardovi slova a pak mi to došlo chtěli abych pila krev.

Cítila jsem jak se mi na tváři  střídaly výrazy - nechápavost, zděšení. Udělám všechno aby to pomohlo mému dítěti. ,,Chcete abych pila krev?'' zeptala jsem se abych si potvrdila svůj závěr. ,,Nemusíš to dělat - '' začal mluvit Edward ale Rosalie ho přerušila ,,pomůže to miminku a tobě Bello, musíš to udělat'' slyšela jsem jak Edward zavrčel ,,Pokud to pomůže miminku udělám to'' řekla jsem a automaticky jsem si pohladilo břicho. Rosalie div nezačala skákat, Jacob si odfrkl a Edward vzdychl, jen Carlisle si udržel neutrální výraz. ,,Tak kdo mi přiveze velkého grizzlyho?'' zeptala jsem se, chtěla jsem odlehčit situaci. Nikdo neodpověděl, pak mi to docvaklo pro se k tomu stavěli takhle, budu muset pít lidskou krev. ,,Aha, bude muset být lidská'' hlesla jsem potichu. ,,Bello, nebudeme muset vraždit, ve státech může doktor s licencí krev nakupovat'' řekla Rosalie. Ulevilo se mi.

Hned jak jsem to odsouhlasila jeli do nemocnice pro krev. Zatím co jsem na ně čekala, jsem přemýšlela jaký jméno dám mému špuntovi. Kdyby to byl kluk měla jsem hned jasno, byl by to Edward Jacob Cullen, ale co když to bude holka? A to mohlo být dost možný jelikož přes obal co je kolem miminka není rozeznat pohlaví. Přemýšlela jsem, chtěla jsem dát jméno něco co by spojovalo Esme a Renée. Začala jsem kombinovat Esmerené, to se ni nelíbilo, hned jak sem si to představila. A co takhle Renesme. To je ono to se mi líbí a taky to hezky zní. Měla jsem jasno, musim to říct Rose kdybych to náhodou nepřežila, nechtělo se mi ani myslet na to že bych tu Edwarda nechala samotného.

Konečně se vrátili z nemocnice, bylo tu bez nic takové ticho. Rosalie zamířila hned do kuchyně a cestou se na mě usmála. ,,Ne do průhledného'' zakřičel Edward do kuchyně. ,,Jasně!'' ozvalo se na zpět. Rosalie přitančila a v ruce měla kelímek přes který nebylo vidět,- jenom odraz - byl naplněný ani ne do poloviny. Podala mi kelímek do rukou které se mi třásly. ,,Dýchej pusou Bello'' zašeptal Edward, hned jsem to udělala, nechtěla jsem abych cítila rez se solí, hnusilo se mi to. Zhluboka jsem se nadechla a položila brčko do úst a začala pít....

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Broken heart: 9.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!