Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Broken heart: 8.část

Angel in my mind


Tak další dílek, chci tuto povídku ukončit během června, jelikož nebudu mít čas v červenci, protože bude přestavovat a pak jedu na 17dní v Itálii, tak to chci ukončit. Tak hezké počtení zatim papa

Jacob:

 

Ležel jsem pod vysokou jedlí, neměl jsem hlídku, zrovna hlídal Seth a já si měl odpočinout. Uvelebil jsem se v měkkém jehličí a snažil se usnout, chvíli jsem slyšel mysl Setha, ale tu jsem později přesunul do pozadí mé mysli.

 

Šel jsem do domu Cullenovým, chtěl jsem vidět Bellu. Nevěděl jsem jestli mám zaklepat nebo ne, pravděpodobně o mě stejně věděl Edward, tak jsem prostě jen vešel. Bella ležela v obýváku, vypadala hrozně, ještě hůř než když Edward odešel a ona byla jenom chodící mrtvola.

,,Ahoj Jaku'', usmála se na mě pokřiveným úsměvem. ,,Ahoj Bells'' nemohl jsem se na ni usmát - nešlo to. Edward seděl vedle na židli. Byl jsem u Belly asi 2 hodiny, Edward si mezitím odběhl na lov. Mluvili jsme skoro o všem o La Push, Forks i o jejím porodu, bála se toho, nikdy by to neřekla nahlas, ale viděl jsem jí to na očích.

Edward se vrátil z lovu, bylo mi z toho špatně, když jsem si vzpomněl co dělal a teď políbil Bellu. Pak najednou Bella začala mít velké bolesti. Řinula se jí z úst krev a bylo slyšet křupnutí. Rychle sní vyběhl schody a položil jí na operační stůl. Byla v bezvědomí už jsem neslyšel ani její srdce, pak Edward vyndal to co Bellu zabilo, najednou jsem se začal strašně třást a skočil po tom co Bellu zabilo.

 

V tu chvíli jsem otevřel oči - byl to naštěstí jen sen, ale tak málo stačilo abych si uvědomil, že musím být s Bellou co nejdéle to půjde, než jí ztratím navždy.

 

Rychle jsem vyběhl k domu, cestou jsem potkal Setha, musel jsem se ještě přeměnit, to jsem udělal hned jak k tomu byla příležitost. Vyšel jsem u domu v lidské podobě, měl jsem na sobě věci co mi dal Edward, smrděli přesládlou vůní, ale pořád lepší než být nahý.

 

Došel jsem k verandě na které seděl Carlisle. Začal vyprávět o Bellyným těhotenstvím a taky přiznal, že je na tom zle, to se mi roztřásly ruce. Vysvětlil mi všechno.

,,Jacobe? Myslím že to dítě má něco společného s vlkodlaky'' jen co to řekl zmocnil se mě takový vztek, tak jako nikdy jindy, jak mě může s něčím takovým srovnávat, já nejsem nějaká malá pijavice, která zabíjí aby utěšila svojí žízeň.

,,Nejsem jako to'' řekl jsem naštvaně

,,Já vím, ale přeci Alice tě taky nevidí a to malý taky ne, musí v tom být nějaká spojitost''

Pak se otevřeli dveře. Stál tam Edward.

,,Jacobe, přišel si na to, můžeme to zkusit, to by mohlo moc, jsem ti zase dlužný, pokud to vyjde, ale za pokus nic nedám, udělám všechno abych zahránil Bellu....pokud bude chtít'' uprostřed věty se zastavil to mi nedalo souvislost.

,,Ale já nic neřekl'' řekl jsem zmateně. Pak Edward začal vysvětlovat. Později přišla i Rosalie. Vysvětlily mi to dopodrobna, moc se mi to nelíbilo ale teď je jenom na Belle jestli to udělá.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Broken heart: 8.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!