Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Broken Heart: 6.část (2/2)

Burning


Další dílek tentokrát z pohledu Edwarda, tak hezké počteníčko.

Z Edwardova pohledu:

 

Hrál jsem na piáno, slyšel jsem myšlenky Esme: Jsem tak ráda že jsou zase spolu. Vidět jak je Edward zase šťastný. Bella seděla na pohovce, chtěla jít za mnou, ale zavrávorala a padala na zem. Rychle jsem vyběhl od piána a chytil jí.

,,Carlisle, prosím pojď jsem, něco je s Bellou.'' Nevěděl jsem co se sní děje bylo mi z toho na nic.

Všichni hned přiběhly. Carlisle začal ošetřovat Bellu. Zaměřil jsem se na Aliciny myšlenky, ale nic neviděla, tohle nebylo normální.

,,Edwarde, klid bude v pořádku, to se stává i v normálním těhotenství.'' uklidňoval mě Carlisle. Moc mi to nepomohlo, jelikož jsem se o Bellu bál, a ještě když jí Alice nevidí, hodně mě to znepokojovalo.

,,Edwarde, nevidím ji proto, že její budoucnost hodně záleží na tom dítěti a já ho prostě nevidím, nevím jak je to možné...'' povídala Alice možná má něco společného s vlkodlaky - ty taky nevidím. Pomyslela si Alice.

,,Možná'' řekl jsem potichu, že to nemohl slyšet normální člověk.

Konečně Bella otevřela oči. Ulevilo se mi můj anděl, už je na tom líp, konečně se probrala k vědomí.

,,Bello konečně'' zašeptal jsem.

,,Co se stalo?'' její hlas zněl nezdravě.

,,Byla jsi do bezvědomí, sice jen na pár minut, ale měl jsem o tebe strach, tohle už mi nedělej'' promluvil jsem k ní, potlačil jsem bolest která ve mně přetrvávala. Koukla se na svůj odraz v okně, viděl jsem jí na očích zděšení, nevěřila tomu co vidí dotkla se svých kruhů pod očima 

,,Nedělej si starosti, si jen vyčerpaná, musíš si odpočinout'' zašeptal jsem jí do ucha, slyšel jsem jak se jí rozbušilo srdce.

Poprvé mě poslechla bez námitek, uvelebila se na gauči a já jsem přes ní přehodil deku aby jí nebyla zima. Zdálo se že spala klidně, mluvila jsem o Floridě, Renée a Philovi. Pak jsem viděl jak sebou trhla bolestí, rychle jsem k ní běžel.

,,Bello? Co se děje?'' rychle jsem se ptal, zase se mě zmocnila panika a strach.

,,Nevím přesně, mám strašné bolesti'' měla bolesti to jsem věděl - viděl jsem jí to na očích. Rychle jsem jí vzal do náručí a nesl do Carlisleovi pracovny.

Položil jsem jí na lehátko. Carlisle pochopil hned co se stalo, chtěl udělat Belle ultrazvuk, když odhrnoval tričko tak se zděsil. Panebože, co se to děje? zabíjí ji to. Rychle jsem se podíval a opravdu byly tam modřiny po celém jejím břiše. I na Beliných očích bylo vidět zděšení.

,,Co se děje?'' zeptal jsem se a moc jsem neposlouchal jeho myšlenky.

,,Nevím to jistě, ale myslím že to dítě Belle bere živiny, tím by se mohla vysvětlit malátnost a i ty modřiny. Měli bychom dát Belle infuzi'' doufám že to pomůže, to už ale neřekl nahlas.

,,Jehla'' vzdychla Bella. Nepřekvapilo mě to Bella byla taková.

,,Musíme to zkusit'' konstatoval Carlisle.

Rychle jsme přestavěli obývák aby měl Carlisle prostor pro přístroje. Pořád jsem byl u Belly, chtěl jsem být u ní co nejdéle, když už jí nezbývá moc času, zabíjí jí to a to hodně rychle. Nechtěl jsem takhle myslet. Musím doufat. Nechodil jsem na lov, chtěl jsem být jen s Bellou, ale když na mě opravdu naléhala, rychle jsem šel na lov,abych jí nerozrušil.

 

Uběhly další dva týdny, Bella už byla ,,v 5.měsíci'' ,její stav se, ale nezlepšoval, ba naopak bylo to pořád horší a horší, vypadala strašně, měla modřiny,kruhy pod očima, zesláblé tělo, nebyla to moje Bella, byla to Bella která umře pro nic. Miluje to, co jí zabíjí. Samozřejmě.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Broken Heart: 6.část (2/2):

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!