Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Broken heart: 5.část

Sam aEmily


Další dílek, hezké počtení. Zanechte komentíky uvítám i kritiku - budu to moc vylepšit =o).

Po vyšetření jsme šli koukat na televizi. Moc jsem jí nesledovala. Byla jsem unavená a rychle jsem usnula. Nevím jak dlouho jsem spala, ale zase jsem se probudila vymrštěním do sedu, křičící a lapající po dechu. Všichni hned stály u pohovky na které jsem usnula.

,,Bello, byl to jenom sen, jsi v bezpečí'' utěšoval mě Jacob.

 

Zdál se mi stejný sen jako tehdy když mě Edward opustil. Běžela jsem lesem, zase jsem něco hledala, ale nemohla jsem přijít na co pořád jsem běžela dál... Tady se sen změnil. Dorazila jsem na mýtinu (na které jsme hráli baseball a kde se odehrála bitva s Victorií.) Bylo tam malé dítě - chlapeček. Chránila jsem ho, ale nevěděla jsem před čím, pak jsem je uviděla, stáli tam postavy zahaleny v černých pláštích - Volturovi. Chtěli zničit mé dítě. Pořád se přibližovali zaměřený na malé dítě... v tu chvíli jsem se probudila.

 

Seděla jsem na gauči, přemýšlela jsem nad mým snem. Pak mi to došlo, když mě Edward opustil nebylo co hledat, ještě nebyl náš špunt. Bez Edwarda nebylo dřív pro co žít, teď ano. Pak se otevřely dveře stál tam on. Rychle jsem vyběhla ke dveřím a objala ho.

 

,,Bello, promiň, můžeš mi odpustit?'' zeptal se opatrně.

,,Samozřejmě'' řekla jsem, už mu bylo odpuštěno hned jak jsem utekla, nebylo co odpouštět.

,,Edwarde, ani nevíš jak sem se o tebe bála, tohle mi už nikdy, říkám nikdy nesmíš udělat!'' ,

,,Promiň'' a pak se skláněl ke mně. Jeho rty se dotkly mých zase jsem si musela připomínat dýchat.

 

S Edwardem přišel i Seth - Proto Alice neviděla Edwardovu budoucnost. Seth byl jediný komu opravdu Cullenovi nevadili. Drželi s Jacobem hlídky kdyby náhodou přišel Sam a zbytek smečky. Jacob říkal že nepřijdou, ztratily okamžik překvapení a navíc přišli o dva členy smečky.

 

Týden uběhl jak nic, Edward se ode mě nehnul a Rose také ne. Měla jsem strach nebylo Edwardovi podobný, že se zdává bez boje, většinou si prosadil svou.

 

Celý týden se nic zvláštního nedělo, smečka se nerozhodla pro útok. Trávila jsem skoro každou chvíli s Edwardem, ale pokud vyrazil na lov, tak jsem hrála s Jasperem šachy a nebo s Alicí probírala modu, ale s Alicí to moc nešlo z mého špunta jí po chvíli začala bolet hlava. Nikdo nevěděl proč ani Carlisle si to nedokázal vysvětlit.

 

Edward zrovna v tu chvíli hrál na klavír. Já jsem seděla na pohovce a poslouchala jak krásně hraje. Zrovna hrál mojí ukolébavku. Chtěla jsem jít za ním, ale když jsem si stoupla tak se mi zamotala hlava a já padala na zem....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Broken heart: 5.část:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!