Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Broken Heart: 10.část

Moje další trochu funny uprava xD Rosabella Larrin Cullen.


Další díleček, chci se vám omluvit, že jsem jí dlouho nepřidala. Přístě Vám to vynahradím, bude dlouhá =o) Tak hezké počtení

Vložila jsem si brčko do úst a začala pít. Do úst se mi nahrnula krev, nevím čím to bylo, ale docela mi chutnala, nadechla jsem se nosem, chtěla jsem vědět jak mi bude vonět. Voněla docela hezky. Sice bylo by lepší kdyby voněla jako Edward nebo Jacob nebo kdokoli z mojí rodiny. Všichni mi voněly nádherně, i když upíři a vlkodlaci si prý mezi sebou smrděli.

Najednou jsem si uvědomila že v kelímku už není žádná krev, když jsem srkala naprázdno. Všichni čekali na mojí reakci. ,,Docela mi to chutná'' řekla jsem potichu, trochu znechucená sama ze sebe, ale když to pomůže děťátku. Rosalii se objevili v očích jiskřičky.

,,Chceš přinést další?'' zeptala se mě nadšeně Rosalie

,,Můžeš'' Rychle běžela do kuchyně za půl minuty byla zpět s kelímkem.

Zase jsem položila brčko do úst, čekala jsem jestli se moje tělo nevzpamatuje a neuvědomí si, že se mi má dělat zle. Nestalo se nic tak jsem pila dál, zanedlouho jsem měla zase vypitý kelímek, podala jsem ho Rosalii.

,,To by zatím stačilo, musíme myslet že Bella je člověk, potřebuje ještě pořád jídlo'' prolomil dlouhodobé ticho Carlisle

,,Bello, vypadáš mnohem líp'' řekl Edward, věděla jsem že to myslel zcela upřímně. Naklonil se a něžně mě líbal, musela jsem si připomínat že mám dýchat.

 

Ani ne za týden mě už konečně odpojily od přístrojů. I já jsem se cítila lépe a asi jsem tak doopravdy vypadala jelikož Edward odjel sám od sebe na lov. Pořád jsem chodila se svým kelímkem. Když Cullenovi byli opět na lovu jen Emmet s Carlislem byli doma. Já už jsem byla skoro v  ,,7.měsíci''.

 

Seděla jsem s Emmetem na gauči a koukaly jsme na televizi, teda spíš koukal Emmet pokud se tomu dalo tak říkat, protože strašně rychle přepínal kanály z jednoho na druhý. 

,,Emmete? Můžu tě o něco poprosit?'' zeptala jsem se. ,,Co potřebuješ Bello?'' zeptal se, ale nespustil oči z televize.

,,Kdybych to náhodou nepřežila...'' na posledním slově se mi zlomil hlas a viděla jsem jak se Emmet napnul.

,,Kdybych to náhodou nepřežila'' začala jsem znova a teď jsem se nenechala znepokojit Emmetem, ,,Slib mi prosím, že nenecháš Edwarda udělat něco nezodpovědné, donuť ho aby žil dál'' ukončila jsem nechtěla jsem aby viděl že se mi v očích lesknou slzy.

,,Bello, nic se ti nestane, ale pokud se ti uleví tak ti to slibuju'' řekl a objal mě

,,Díky'' zašeptala jsem.

Nakonec jsme koukali na zápas a pak na dvdčko, co tam pustil Emmet, moc jsem to nevnímala, ale byla to asi komedie jelikož Emmet se pořád smál. Nechtěla jsem ho urazit, že na to nekoukám tak pokaždé když se smál tak jsem se zasmála taky. Asi v půlce filmu jsem usla.

Byla jsem na louce, na naší louce, ale Edwarda jsem neviděla, rozhlížela jsem se po louce a pak jsem ho viděla na kraji louky jak odchází do lesa.

,,Sbohem Bells.'' zakřičel a pak byl pryč. Běžela jsem za nim ale nenašla jsem ho. Chodila jsem pořád dokola a pak se přede mnou objevila Victorie smála se, měla úsměv plný radosti a vzrušení. Pak se vrhla na mě...

Rychle jsem otevřela oči. Zase jsem zrychleně dýchala.

,,Klid Bello, zase noční můry?'' řekl Emmet vedle mě a zakřenil se. Celý den jsem přemýšlela o svém snu, utěšovala jsem se že Victorie je mrtvá a nikdy už se pro mě nevrátí. Moje obavy zmizeli až když přišel Edward. Věděla jsem, že už mě nikdy neopustí...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Broken Heart: 10.část :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!