Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolestivá realita8-společný večer

Stephenie Meyer


Bolestivá realita8-společný večerTakže pokračování tohle mě už vážně nebaví psat =D prostě si to přečtěte a sami poznáte =D

Bella:

Když jsme přijely domů Alice svolala jak říkala rodinou poradu která byla v kuchyni, tak jsem si vzala vločky protože já neměla v jejich rodiném kruhu co dělat nepatřím tam.
„No tak Bells už se čeká jenom na tebe“zakřičela Alice a já sem šla za nimi a sedla si vedla Emmeta.
„Tak jak asi už Jasper ví dneska si uděláme takový společný večer“to poslední slovo řekla tak aby si to všichni vzaly na vědomí.
„Alice ale tohle nám neuděláš já bez Rose?v noci?“udělal Emmet na ni svoje oči kterým by nikdo neodolal až na Alici.
„No jo Emmete to bys jednu noc nepřežil se s Rose nevyspat co?“řekla jsem a všichni ze začaly smát až na Emmeta který určitě přemýšlel co by na mě vymyslel aby mě to oplatil.
„Aspon nejsu panic jako Edward když mu ty Bells nedáš“řekl Emmet a začal se smát společně se svojí rodinou.
„Už by dávno nebyl kdyby se včera neodtáhl“řekla jsem a Emmet na mě koukal jako kdybych řekla něco čemu nevěří...
„Teda Emme tys stratil řeč?“začala jsem se smát a vtom mě někdo chytil kolem pasu, tu osobu bych poznala aji kdybychom jsme se neviděly pár let.
Cnepřestal“řekla jsem a Emmet na mě koukal jako kdybych řekla něco čemu nevěří..
„Stýskalo se mi“řekla jsem a otočila jsem se k němu čelem a políbila jsem ho.
„Mě taky“odpověděl a znova mě políbit. V tom se do našeho krátkého rozhovoru přidal Emmet.
„Edwarde prej si včera odmítl Bellu, brácho ty budeš navždy panic“řekl Emmet a Edward na něho hodil vražedný pohled, kdyby mohl tak by zabíjel pohledem a myslím že by o to tedˇkom docela stál.
„Emmete stichni“vzal mě za ruku a šly jsme směrem do jeho pokoje ale zastavila nás Alice.
„Bráchno jelikož jsi tady nebyl tak ti to řeknu tedˇ, Bella a Rose spolu s Esmé jsou na dnešní večer moje a pak kolem půlnoci budeme sledovat nějáký horory takže já si ju tedˇ odvedu čau“řekla Alice a už mě tahala někam do pokoje.
Přišly jsme do Alicinýho pokoje který jsem poznala podle toho že tam byla velká šatna. Vedla mě do koupelny kde mě spolu s Rose umyly vlasy a potom vyfoukaly a nakonec nakulmovaly. Musela jsem uznat že ten účes se mi líbil jsou velice nadané, Rose mě nechtěla začít malovat.
„Rose proč malovat?dit je to pyžamová párty tak pyžamo a nenamalování?“musela jsem to zkusit ikdyž bez šance.
„Je to pyžamová párty ale trochu jinak“řekla a začaly mě malovat. Když jsem byla namalovaná tak mě oblékly do šatů které byly strašně těsný a ukazovaly toho hodně.

http://www.dianka.cz/shirley-90056-saty/showdetail.php?prev=6408&p=4456.jpg

Další na řadu přišla Alice po ní Rose a nakonec Esmé, všechny vipadaly nádherně a kouzelně já vedle nich vipadala jako nikdo.
Holky se ještě připravovaly na to až je uvidí kluci a snažily se nejspíš o to aby ty šaty znich strhaly hned jak je uvidí. 
„Jak dlouho chcete aby ty šaty vydržely?“zeptala jsem se jich když se prohlížely v zrcadle a stále upravovaly.
„No aspon do té doby než nás Alice pustí do pokoje“řekla Rose a hodila po Alici napůl vražedný obličej.
„Já se můžu aspon pochlubit tím že mě vydrží dokud si je sama nesundám“řekl jsem a snažila jsem se o úsměv.
„Copak tě to trápí Bells, Edward to nemyslí ve zlým jenom....“odmlčela se nebo spíš to vipadalo že to nedokončí.
„Jenom co?“zeptala jsem se
„Bojí se“řekla a vipadala smutně ale nevím proč, proč se bojí?....
„Nepůjdeme dolů?“zeptala jsem se a ostatní přikývly tak jsme se vydaly na cestu do obýváku ale abych pravdu řekla bála jsem se reakce jakou bude mít, když jsem byla naposledy podobně oblečená přišel někdy nevím v kolik do postele.
První šla Esmé potom Rose a Alice, já jsem měla jít poslední ale nemohla jsem všichni mě začaly volat ale já jsem tam stála a nemohla jsem donutit svoje nohy aby se přenesly dolů knim.
„Bells ty to zvládneš neboj“řekl Edward a já doufala že má pravdu jenom jsem byla nervozní jako kdybych se snad vdávala.
Začala jsem jít dolů, schod po schodu a doufala jsem že se Edward bude chovat trochu normálně. Už jsem byla dole pod schodama a čekala kdo se brzo vzpamatuje ale nikdo zatím nereagoval.
„Seš nádherná Belli“řekl a políbil mě na čelo. Putovala jsem od náruče do náruče a byla jsem štastné že jsem tady a s těmi nejlepšími lidmy.
Šly jsme se dívat na filmy, Alice nakonec oznámila že se na Horory dívat nebudeme jelikož bych prej mohla mít noční můry ale to se spletla. Nakonec jsme pustily Titanic, každý byl v obětí se svojí druhou polovičkou a já byla štastná. Když jsme se dívaly na film tak jsme se s Edwardem občas líbaly a zbytek rodiny také, nejhorší to bylo asi pro Emmeta celý se tam kroutil.
Když film končil Alice nám řekla že se ještě podíváme na film UPÍŘI(vážně to existuje =D). Když jsme se na tenhle film dívaly všichni se usmívaly jako kdyby jim to přišlo vtipný ale podle mě tak kdybych potkala upíra tak bych utíkala několik kilometrů daleko.
„Co vám připadá směšný? Já potkat upíra který by mě chtěl zabít tak upaluju několik kilometrů daleko“řekla jsem a začala jsem se smát protože jsem se už viděla jak padám před upírem.
„Bojíš se jich?“zeptal se Edward a já se pořád dívala na ten film...
„Koho?tebe?ne“úsmála jsem se protože jak bych se mohla bát jeho.
„Upírů?“řekl to s takovou hnusotou v hlase, nechápala jsem proč ale všicni se koukaly na mě.
„Já nevím, asi jo...nikdy jsem žádnýho nepoznala a ani neexistují tak co“řekla jsem a vstala a šla ke schodům.
„Du spat“řekla jsem a nabrala dech ,,pudeš semnou?“zeptala jsem se a čekala na odpověd' která nedocházela.
„Ne zůstanu ještě chvíly tady“řekl tak jsem odešla do Edwardova pokoje kde jsem za chvíly usnula.

Edward:
To co Bella řekla mě tootálně dostala, bojí se toho čím jsme ikdyž nejsme takový jako ve filmu i přes to se nás bojí.
„Ona se nás bojí!!“řekl jsem a snažil jsem se skrýt ten strach v hlase.
„Edwarde ona se jenom bojí protože si myslí že jsme takový jako ve filmu ale tebe miluje“řekl Carlisle ale mě to neuklidnilo.
„Myslím že bych měl na týden odjet do Denalie, všechno si promyslet“řekl jsem a všichni byly zmatení jak v myšlenkách tak v obličeji.
„To nemůžeš!!co jí chceš říct? Bells promin ale mi jsme to čeho se bojíš proto musím prič?co si o sobě myslíš?“má pravdu ale Bella se nikdy nemůže dovědět pravdu o tom kdo jsme NIKDY!!
„Máš pravdu ale měly bychom až dostudujeme odjet hned a nikdy se už nevidět s Bells, nedozvý se pravdu“řekl jsem.
„Snad si to ještě rozmyslíš bráško“řekl Jasper a odešel s Alicí do pokoje, potom odešel Emmet s Rose a hned ponich Esmé a Carlisle. Já jsem stále byl před televizí a přemýšlel jak s toho ven.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolestivá realita8-společný večer:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!