Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolestivá realita7/2-výlet

Demetri <3


Bolestivá realita7/2-výletTak tady je další kapitola. Normálně se všude píše že upíři a zvířata spolu nevychází ale tady jim přitomnost toho druhého nevadí. Nenapadlo mě nic lepšího než výlet do zoo. Tak piše komenty a taky co by jste si tak představovaly v dalších dílech.

Bella:
Stále jsme byly na postely a namáčklý na sobě, stále jsme se líbaly a pak se něco stalo a Edward se odemě odtáhl. Přemýšlela jsem co jsem provedla ale nic mě nenapadlo, seděl na okraji postele a díval se na zem. Obejmula jsem ho ze zadu a přitiskla k sobě.
„Edwarde udělala jsem něco špatně?“zeptala jsem se a stále jsem byla na něm namáčklá.
„Ne to jenom kvůli mě“otočil se a přinutil mě abych si lehla a pak mě zakryl dekou...
„Spi“řekl ale já byla trochu mimo..
„Chcu být s tebou“řekla jsem a chtěla jsem se po něm natáhnout ale uhlnul.
„Příjdu později“řekl a odešel, čekala jsem na něho pár hodin ale později jsem to vzdala a usnula.
Zdál se mi sen nebo spíš minulost, byl to ten den a noc když jsem ztratila svoje rodiče. Cítila jsem zase bolest jako v ten den.Potom jsem se probudila a cítila že někdo leží vedle mě, podívala jsem se na něho a zjistila že je to Edward který už byl taky vzhůru.
„Dobré ráno“řekl a usmál se na mě tím pokřiveným usměvem...
„Není zas tak dobré“řekla jsem a viděla jsem jak jeho úsměv zmizel a vystřídala ho nechápavost.
„Proč není tak dobré?“zeptal se
„Kde jsi byl v noci“tohle nebyla otázka, ale zajímalo mě to dost...
„Tady u tebe přece“řekl ale já věděla že tohle byla lež protože jsem na něho čekala..
„Edwarde nelži prosím“vstala jsem a šla jsem do koupelny kde jsem si dala sprchu. Ale potom mě došlo že nemám žádné oblečení tak jsem si kolem sebe obmotala ručník a šla jsem si do Edwardovýho pokoje vzít něco na sebe. Když jsem tam přišla ležel na postely a vipadal že usnul, tak jsem kolem něho šla potichu pro oblečení. Byla jsem si jistá tím že spí tak jsem se vedle něho oblékla a potom jsem vyšla do kuchyně pro nějákou snídani. Když jsem přišla do kuchyně viděla jsem Esmé jak vaří něco co strašně moc vonělo.
„Ahoj Esmé co dobrého vaříš?voní to až do pokoje“řekla jsem a šla jsem k ní.
„Vajíčka doufám že ti budou chutnat moc nevařím protože to tady nikdo neocení“a podívala se naštvaně na sv ojí rodinu která byla v obýváku a usmívaly se.
„Neboj Esmé jestli jsou tak dobrý jak voní tak určitě jsou skvělé“
„Tak si běž sednout ke stolu a hned ti je donesu“řekla a usmíla se na mě. Poslechla jsem ji a šla jsem si sednou na svoje místo kde jsem také včera seděla, přišla za mnou Esmé a dala předemě talíř s jídlem.
„Díky“řekla jsem a začala jsem jíst a bylo to výborný přišel za mnou Emmet a začal něco mluvit.
„Kdes nechala Edwarda?“zeptal se ale já zrovna dávala sousto do pusy tak si musel počkat.
„Naposledy když jsem ho viděla spal v postely“ začal se divně šklebit měl to být nejspíš úsměv.
„Spala si sním?“zeptal se a začal se smát strašně nahlas.
„Jo spala v jedné postely“řekla jsem a šla jsem odnést talíř do myčky.
„Jedeme!!!!!“zavolala Alice a už šly všichni do garáže si vybrat jakým autem pojedeme. Nakonec jsme jely všichni ve svých, já jela samozřejmě s Edwardem cesta byla nejdřív tichá ale už to nikoho nebavilo tak jsme se začaly bavit. Nikdo mě nechtěl říct kam pojedeme zkusila jsem pohrozit Alici že sní nepojedu na nákupy ale to pískle si tolik věří že mi odpověděla že pojedu.
„Edwarde prosím já chcu vědět kam jedeme, nebo řeknu že je to únos“řekla jsem a začala jsem se smát ale Edward nevipadal že bych dneska viděla na jeho obličeji úsměv.
„Bells za chvíly tam budeme“a ještě přidal na plyn. Cesta trvala asi deset minut a mi zastavily u Zoo.
„My půjdeme do zoo?“zeptala jsem se a jeho úsměv se roztáhl, kdybych tedˇ neseděla tak by se mě podlomily kolena.
„Jo“řekl a vystoupil z auta a já ho následovala.
„Myslíte že tam mají medvídky??ty mám moc rád“řekl Emmet a v jeho očích byly jiskřičky.
„Emmete myslím že je tam mají ale nevím jestli na to co bys chtěl“řekl Edward, sice jsem nevěděla jak tohle myslel ale nechala jsem to být. Koupily jsme si všichni lístky a šly jsme se nejdřív podívat na tygry kteří ležely vedle sebe a měly tam tři tygříky.
„Jsou nádherní“zašeptala jsem směrem k Edwardovi který jmě chytil za ruku.
„Máš pravdu ale znám něco nádhernějšího“řekl a šly jsme se podívat na další zvířata. Přišly jsme k netopýrům kteří bohužel spaly, byla jsem sklamaná protože jsem je chtěla vidět.
„Myslím že bychom jsme mohly někdy večer chtěla bych je vidět vzhůru“všichni se dívaly nechápavě.
„Takže ty bys chtěla vidět netopýry?co se ti na nich líbí?“zeptal se mě Edward nestihla jsem odpovědět protože si slovo vzal Emmet.
„A nestačily by ti upířy?“řekl a všichni se tedˇ podívaly na něho jako kdyby řekl co by neměl.
„Upířy?dit neexistují“řekla jsem a usmála jsem se ale Edward a zbytek vipadaly sklamaně.
„Řekla jsem něco nevhodného?“vipadaly vážně smutně ale začaly se usmívat.
„Jasně...neexistují“řekly všichni dohromady což bylo trochu zvláštní. Šly jsme se podívat na další zvířata od opic až po slony, kteří byly obrovský. Pořídily jsme několik fotek Emmet si furt naříkal jak by tihle zvířata mohly být v lese aby se na ně mohl chodit dívat zadarmo a né za peníze, ikdyž Cullenovi o peníze nemají nouzi což teda nechápu. Sedly jsme si na jednu zahrádku v zoo, bylo zataženo ale stejně jsem si objednala zmrzlinu a zbytek rodiny semnou. 
„Bells půjdeš snáma na nákupy?“ozvala se Alice která seděla vedle Jaspera v objetí.
„Ještě si to rozmyslím“řekla jsem a namáčkla se na Edwarda. Ještě hodinu jsme tam tak seděly a povídaly ale potom začal strašný déšt tak jsme jely domů. Tentokrát jsem jela s Alicí protože Edward řekl že si musí ještě někam zajet a mě sebou nechtěl. Cesta domů byla rychlá a byla jsem ráda protože Alice začala pov ídat o tom že si uděláme pyžamovou párty ale bez kluků, Jaspe r byl jediný který nás tedˇ slyšel ale nebyl s toho vůbec nadšený a já taky ne.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolestivá realita7/2-výlet:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!