Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolestiva-realita26-stastni


Bolestiva-realita26-stastniTak tady máte nejnovější verzi :) je to chvílema stejný ale myslím jinak úplně jiné xD

Aro:
Když jsme letěly už několik hodin tak se Isabella probudila a koukala se kolem sebe, nejspíš tomu nemohla uvěřit.
„Kde to jsme? Kam letíme?“zeptala se mě, seděly jsem vedle ní a díval jsem se před chvílí ještě jak spí.
„Jsme v letadle a letíme do jednoho velkého sídla který jsem si koupil“řekl jsem a vyděl v jejích očích nesouhlas.
„Chcu Edwarda! Najdeme věřím tomu!“zakřičela ale nic jiného nedělala, neměla kam utéct v tomhle letadle.
Najednou se zvedla a šla někam, bohužel jsem ji také nedokázal číst myšlenky stejně jako můj předchůdce v jejím srdci. Uslyšel jsem slabé cvaknutí tak jsem se rozběhnul za ní, byla u dveří kterýma se odchází a byly otevřený. Chtěla vyskočit ale to jsem nemohl dovolit, byl jsem rychle u ní a vzal jí do náručí.
„Tohle je pro tebe nebezpečné“ řekl jsem a donesl jsem jí zpátky na sedadlo, měl jsem sebou pár upírů z gardy protože není nejbezpečnější aby někdo jako já byl mimo Volteru samotný.

Bella:
Byl tak odporný, když se mě dotýkal připadala jsem si sama sobě tak odporná. Bohužel po mém nezdařeném skoku z letadla mě hlídá Jane, kdyby tady snáma nebyly ostatní z jeho gardy určitě by se na mě vrhla...na to se ale moc bojí jeho hněvu.
Cesta letadlem trvala snad věčnost ale mě to tolik nevadilo, nemusela jsem být aspon sním. Když jsme dorazily přistály tak jsme se ihned přesunuly do aut a jely do jeho sídla. Nepřestávala jsem věřit tomu že mě jednou Edward zachrání. 
Když jsme dorazily k jeho sídlu vypadalo to spíš jak palác nebo hrad, vypadalo to nádherně ani bychom nepoznaly že to patří upírům ale nějáké bohaté rodině. Dostala jsem krásný a hlavně velký pokoj, vypadal jako s těch filmů s princeznama a jejich pokoje, bohužel jsem nebyla jediná jeho vlastníkem ale dělila jsem se SNÍM. 
Většinu času ale byl v síni podobné té ve volteře, nakázal všem aby začaly pít zvířecí krev do okamžiku než se stanu upírkou. Byla jsem štastná že se mě pár dnů stranil, nebyl si jistý jestli by mě náhodou nepřipravil a můj život. 

voltera:
Edward:
Když jsme přijely do voltery nikoho jsme necítily, nikde nebyl pach Belli ani Ara a já věděl že ho musely smazat. Přesto jsme jely do paláce ale naše doměnky se ukázaly pravdou, uviděl jsem tu lhářku Kessy a měl jsem co dělat abych ji nezabil na místě.
Dneska tady není ani Jane aby mě mučila bolestí, nebyl tady skoro nikdo kromě dvou vládců a pár z gardy. Nemohl jsem nikomu slyšet myšlenky ale nevzdával jsem se a než kdokoliv něco stačil říct byl jsem u Marcuse a vedle jeho hlavy jsem držel zapalovač.
„Ted mi okamžitě řekněte kde najdu Bellu“ najednou jsem slyšel všech myšlenky, Marcus věděl že když mi to řekne tak zabiju Ara a on bude vládnou navždycky. Marcus my najednou ukázal svoje myšlenky kde říkal kam pojednou, na nic jsem nečekal a rozběhly jsme se z rodinou na plánované místo.

O pár měsíců později:
Jednoho dne byl ale bohužel sebou až moc jistý tak za mnou večer přišel do pokoje, musela jsem nosit na sobě to co mi donesly neměla jsem nic jiného a pračku tady vůbec neměly. Zrovna toho večera jsem měla tohle:
http://www.dianka.cz/112-goldie-soupravy/showdetail.php?prev=6694&p=3898.jpg
„Ahoj konečně ses dočkala“řekl a hned než jsem stačila něco udělat byla jsem na postely a on nademnou.
„Prosím pustˇ mě“prosila jsem, nemělo žádnou cenu se skusit utéct protože je rychlejší a nic si nezlomý.
„Neudělám to, seš tedˇ jenom moje a navždy už budeš“řekl a přitiskl se na mě tak jako Edward tenkrát, ale tohle bylo jiné tak...HNUSNÉ.
Najednou se otevřely dveře do mého pokoje a stál tam Edward s rodinou, hned odhodil Ara někam daleko a předal mě Esmé která semnou odešla do auta.

Edward:
Když jsem viděl toho idiota jak leží na Belle namáčknutý okamžitě jsem ho shodil a řekl at Esmé odnese Bellu. Potom jsem v pokoji zůstaly jenom moje rodina a Aro.
„Nezabijete mě mám svojí gardu“řekl a díval se všude okolo, nejspíš čekal že přiběhne ale to se spletl.
„Pleteš se, po tvojí gardě zbyla jenom hromádka prachu to stejný co zachvíly s tebe“řekl jsem a spolu s mojí rodinou jsme kolem něho udělaly kruh, neměl nejmenší šanci se přes nás dostat a sám to věděl. Emmet na něho skočil a začal ho trhat na malé kousíčky, pořádně si to užíval že může zničit takového padoucha. Potom jsem zbytek jeho těla zapálily a rozhodly jsme se odejít. Před tímhle velkým hradem čekaly auta a v mém volvu byla moje Bella, okamžitě jsme se objaly a líbaly. Dneska nám tuhle chcíly nikdo nechtěl skazit a ani Emmet blbýma vtípkama. Když jsme se od sebe odtrhly nasedly jsme do aut a jely na letiště abychom byly co nejdřív ve Forks.

/Vyprávím/
Když dojely domů všichni okamžitě zalezly do pokojů a užívaly si jeden druhého, Edward s Bellou až moc protože potom nesly následky. Bella otěhotněla, řekl jí to sám Carlisle hned potom co jí prohlídl. Když to Bella řekla Edwardovy měla chvíly strach že dostal snad infarkt protože byl úplně mimo, hned když mu došly Belliny slova byl ten nejštastnější upír v celé existenci.
Nehnul se od ní ani na kroka nenechával ji samotnou ani minutu kdyby se něco stalo, jednoho dne se Bella naštvala a Edwarda doslova vyhodila ze svého pokoje at se vrátí až bude mít zlaté oči. Edward měl pár poznámek k tomu že to ještě vydrží ale nechtěl jí zbytečně trápit a tak se vydaly na lov, doma zůstala jenom Esmé že se postará o Bellu kdyby něco potřebovala.
Když byly aspon hodinu pryč na Bellu přišly bolesti a Esmé věděla že je dítě na světě, něměla čas ani zavolat zbytku rodiny a tak prozkoumala svoje myšlenky kolik toho ví o porodu. Měla štastí že to říkal Carlisle většinou pořád, Esmé to zvládla a na svět přišla krásná holčička Renné. Když Bellu chtěla Esmé přeměnit byl už tam Edward a udělal to za ní.
Renné měla krásné dětství a celá rodina byla štastná, když se dozvěděla že je poloupírka byla překvapená ale né na tolik aby dělala různé scény. Edward půl roku po přeměne požádal Bellu o ruku a ona řekla ano, svadba byla malá aji přes Aliciny protesty že by udělala krásnou velkou svadbu. Odjely spolu na Bellin ostrov který dostala od Edwarda jako dárek a malou Renné hlídala Rose s Emmetem. Ti se také několikrát vzaly a znova nastupovaly na střední školy, všichni byly štastní že jsou spolu do konce věčnosti.

Konec!!!

Doufám že se vám to takhle líbí...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolestiva-realita26-stastni:

 1
1. katy
06.07.2011 [19:31]

Nechceš pokračovat i v téhle když so dokončila Polibek¨?? Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!