Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolestivá realita21-strašidelný les

Cigarety Robert


Bolestivá realita21-strašidelný lesNevím co napsat xD je tady nový pokračování...další bude asi spíš až 26.7. protože si nemyslím že do pátka napíšu ještě něco k téhle povídce...příjemnou četbu x)

Bells:

„Bells tohle je Kessy je to naše kamarádka z Voltery“řekla Alice a znova ji objala, připadala jsem si trochu mimo realitu.
Když konečně skončily přišla ke mně Kessy a objala mě.
„Těší mě Bells, hodně jsem o tobě slyšela o Edwarda“řekla a potom se podívala na naše auto, není to zvláštní když se objeví a ví o mě něco od Edwarda a on se o ní ani nezmínil?tohle bude ještě zajímavé.
„Alice jak se ti povedlo nabourat?“řekla se smíchem Kessy.
„Měla jsem vizy o tobě a než jsem se nadála byly jsme v stromě“řekla Alice a vyndávala z auta svoje tašky z oblečením.
Potom zvedla telefon a mluvila s Edwardem aby pro ni přijel, nechápala jsem proč zrovna on ale dál jsem se o to nezajímala. Netrvalo dlouho a před námi se objevilo volvo s Edwardem.
„Teda Alice jaks to dokázala?“zeptal se a Alice neodpověděla, určitě mu to zase říká pomocí myšlenek nesnáším to tolik asi jako Emmet...vždycky se zlobí když neví o čem se baví.
„Aha to se nedivím Alice, ale nepočítej stím že ti koupím nové“řekl a jeho oči našly Kessy.
„Ahoj rád tě zase vidím“řekla a objala ho??nevěřila jsem vlastním očím, veděla jsem že mezi něma nic nebude ale stejně je to divný pocit.

Kessy:
Objala jsem Edwarde bylo to dlouho co jsme se viděly, odešla jsem z Voltery někdy na začátku když přišly a objevil se mezi náma nějáký vztah. Když jsem s e odtáhla daly jsme do jeho volva Aliciny tašky a jely jsme k nim domů.
Když jsme zaparkovaly v garáži Alice mě hned chytla za ruku a někam táhla, přečetla jsem si její myšlenky a podle toho mě táhla za zbytkem její rodiny.
„Hele do koho jsem narazila!!“vykřikla snad přes celý dům ikdyž jsme byly vedle zbytku rodiny.

Bella:
Když jsme dorazily domů Alice chytla Kessy za ruku a dotáhla ji až do obýváku za ostatníma kteří se k ní hned nahrnuly.
Připadala jsem si trochu mimo děj, nebo spíš jako kdybych sem nepatřila ale co jsem mohla čekat oni jsou upíři a já jenom nudná holka.
„Belli stalo se něco?“řekl Edward když ke mně přišel a chytil mě kolem pasu, snažila jsem se usmát.
„Všechno je v nejlepším pořádku“zalhala jsem, cítila jsem se trochu nejistá tím co ted bude.
„Edwarde ty se živíš furt lidskou krví?“zeptala se ho Kessy když si všimla jeho očí, on jenom svěsil hlavu a nepatrně přikývl.
„Ještě že umím blokovat smysly a můžeš jít do školy, také se přihlásím“řekla a sedla si vedle Emmeta který sledoval něco v televizi.
„Co kdyby s náma Kessy zůstala?“navrhla Alice a podívala se na Carlislea.
„Pokud bude chtít“řekl a všechny oči se upřely na Kessy, taky jsme na ni koukala ale někde ve své duši jsem doufala že tohle odmítne.
„Strašně ráda“řekla a začala poskakovat jako Alice když sní jdeme na nákupy a to dobrovolně.
„Skvělé mám další sestřičku“zakřičel Emmet a objal Rose.
„Udělám ti pokoj pojd“Alice šla s Kessy zařizovat pokoj, Emmet a Rose šly do svého pokoje a Esmé vařila něco k jídlu a Carlisle šel do svojí pracovny. Šla jsem do pokoje pro hosty teda spíš už pro Kessy, Alice se vážně v tom nechtěla odradit.
Pokoj se bude malovat na oranžovou a pro věci do pokoje pojedou zítra, dále jsem neposlouchala a šla jsem za Esmé.
„Co vaříš Esmé?“zeptala jsem ji když jsem byla v kuchyni.
„Něco malýho kdybys měla hlad“řekla a když to bylo hotový dala mi to do ruky s příkazem abych to snědla. Když jsem to dojedla šla jsem se podívat za Edwardem který byl ve svém pokoji, když jsem došla před jeho dveře slyšela jsem jsem svojí ukolébavku tak jsem vešla. Viděla jsem jak leží na postely a poslouchá, lehla jsem si vedle něho...bylo mi jedno jak nebezpečné to může být. Políbila jsem ho na ústa, byl jako socha ani se nepohnut tak jsem to udělala znova a než jsem se nadála stál na druhém konci tohohle pokoje.
„Sakra Bells co to je? Snažíš se zabít a nebo jenom skoušíš mojí sebekontrolu kterou tedˇ nemám?“začal se strašně rozčilovat a křičet, šel z něho trochu strach protože jsem tohle od něho nikdy nečekala a nikdy neviděla. Rozběhla jsem se z domu přímo do lesa, nevěděla jsem kam běžím ale potřebovala jsem pryč od všeho od NĚHO. Celý les byl strašidelný, všude byly různý větve a od té doby co znám upíry se víc bojím že existuje ještě něco. Když jsem se zastavila na takové malé louce sedla jsem si vedle stromu a přemýšlela jsem o všem co se kdy stalo. Než jsem se nadála usnula jsem a zdál se mi podivný sen, jako kdyby mě právě tedˇ někdo sledoval. Když jsem se probudila opravdu jsem se lekla když jsem viděla že se nademnou naklání neznámí člověk kterému svítily oči!!
„Kdo si?“zeptala jsem se viděšeně protože jsem nevěděla co mám dělat.
„Skus to uhodnout“řekl a ještě víc se ke mně přiblížil....



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolestivá realita21-strašidelný les:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!