Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolestivá realita20-nový člen


Bolestivá realita20-nový členNormálně bych sem dalal další díl až zítra ale chcu tři povídky od jedné autorky takže dneska =) jinak nevím jestli ještě někdy ted něco napíšu, spíš ke svojí druhé povídce...

Náš rozhovor se přesunul do jeho pokoje. S Edwardem jsme si dlouho povídaly co se tady změnilo během toho roku a pár týdnů, oba jsme si povídaly co se tedˇ změní a že toho nebude málo. Pamatuju si na začátek když jsme se potkaly a Esmé my říkala jak to pro něho bylo těžké být semnou, že normální upír by to nedokázal ale Edward ano, protože je láska silnější než to že bych měla být.......jeho kořist.
„Bells na co myslíš?“zeptal se mě Edward.
„Nechceš to vědět“řekla jsem mu a sklopila jsem oči, seděly jsme na jeho pohovce která tady byla už dlouho.
„Chci to vědět“řekl a jeho hlas byl netrpělivý, strašně ho někdy štve když mu neříkám co si myslím.
„Co když ti to nepovím?“zeptala jsem se a políbila jsem ho, nechtěla jsem aby se mě dál ptal na co myslím. Do pokoje vtrhla Alice a chvíli se na nás dívala protože jsem si jí nevšimly.
„Co chceš?“zeptala jsem se jí a doufala že nechce jít na nákupy, neměla jsem na ně docela náladu.
„Nákupy“řekla a usmála se tak moc že jí byly vidět její zuby.
„Ne nikdy!!!“řekla jsem ihned a její úsměv zmizel.
„Nepustím ju s tebou!tedˇ se mi vrátila“řekl Edward a ruce si obtočil kolem mého pasu.
„Taky jsem ji neviděla!chci ji aspon na pár hodin...a ty zatím můžeš někam na lov“řekla Alice a já viděla jak se Edward mračí, kdyby byl člověk byl by rudý . Věděla jsem že mu Alice něco říká přes myšlenky ale zajímá mě co.
„Nikdy bych to neudělal“řekl to nebo spíš zavrčel tak jsem se od něho odtáhla.
„Podívej se kolik je hodin, potřebuje spát“řekl a zase mlčel, nakonec přikývl a otočil se na mě.
„Měla bys jít spát“usmál se na mě tím svým neodolatelným úsměvem, nic jsem neřekla jenom přikývla a odešla do svého pokoje. Vysprchovala jsem se a šla spát. Zdál se mi sen, byly tam všichni Cullenovy já bloudila lesem a když jsem někoho z nich našla vipadaly děsivě. Vedle nich byly lidé ale už mrtvý, jejich rudé oči....nebyla jsem na ně zvyklá jenom u jediného člověka jsem je viděla a nikdy už je vidět nechci. Probudila jsem se a nademnou se nakláněl Emmet, vipadal dost sklamaně.
„No tak Bells já tě měl vzbudit“po téhle větě mi docházelo proč tady vlastně tedˇ je, slíbila jsem mu že mě může vzbudit.
„Promin tak zítra“řekla jsem a viděla jsem zase úsměv, vstala jsem a šla jsem se převléct.
„Emmete to se chceš dívat jak se převlékám?“zeptala jsem se ale bylo mi jasné že bych ho tady nenechala.
„Jasně!“řekl a sedl si napostel a díval se na mě a potom zakřičel ,,Rose přines mi medvěda!“ Hned potom se ve dveřích mého pokoje objevila Rose a já se na ni dívala jako na spásu.
„Odvedˇ si ho prosím“zaprosila jsem a už jsem viděla jenom jak ho odnáší pryč. Umyla jsem se a oblékla a vyšla dolů, doufala jsem že takhle ráno nebudou mít nikde otevřeno. Přišla jsem dolů a viděla Emmeta s Jazzem jak se dívají na televizy, Rose jak si maluje nehty a Alici která stojí u dveří a netrpělivě tuká nohou o zem.
„Můžu se nasnídat?“zeptala jsem se jako malé děcko maminky která je netrpělivá tak jako kdybychom měli někam jet a už tedˇ nestíháme.
„Ne!“řekla a viděla jsem jenom čmouhu jak se řítí ke mně a potom...sedím v jejím porsche a jedeme na nákupy.
„Alice no tak nic by ti neuteklo“řekla jsem se smíchem protože to vipadalo fakt srandovně.
„Nemáš pravdu..viděla jsem se kupovat fakt úžasný oblečení“řekla tam jsem raději už nic neříkala protože by to vždycky otočila.
Když jsme dorazily do nákupního centra tak jsme hned zašly kupovat oblečení, vyšly jsme od tam asi za tři hodiny a vrhly jsme se na boty. Alice si koupila asi deset bot na podpatku a já jedny tenisky, jednou mi dokonce nabídla abych si nějáké vybrala na podpatku ale já bych se na tom zabila a to by nebylo moc dobré. Potom jsme se šly podívat na pár šatů, vypadaly nádherně všechny. 
Po několika hodinových nákupech a jednom zastavení u jídla jsme se vydaly domů. Alice zabrala celý kufr svého porsche a já děkovala že si nepučila Emmetovo auto, to by jsme tam byly ještě dneska. Jely jsme rychle, nečekala bych že takhle rychle semnou Alice pojede nedávala pozor a já slyšela ránu a potom další. Naše auto to nabouralo přímo do stromu.
„Bells??“křičela Alice a slyšela jsem v jejích hlase strašný obavy.
„Klid Alice jsem v pořádku, co byla ta první rána?“zeptala jsem se. Alice už vystoupila a potom mě pomohla, viděla jsem u kraje silnice krásnou dívku moc jsem na ni neviděla a potom došla k nám.
„Alice si to ty?“zakřičela ta krásná dívka a vrhla se Alici kolem krku a potom se odtáhly.
„Bells tohle je Kessy je to.....“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolestivá realita20-nový člen:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!