Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolestivá realita17- o rok později...

nbjgm


Bolestivá realita17- o rok později...Holky hlavně u téhle kapitoly nešilte =D a promintě je to krátké vím =D

O rok později...

Bella:

Je to už rok a snad měsíc co jsem Edwarda neviděla, mezitím jsem se dala dohromady s Justusem a odstěhovaly jsme se od Cullenů. Věděla jsem že láska není to správné slovo jak nazvat náš vztah, on mě miluje ale moje srdce je navždy v itálii.
Jsme spolu 6 měsíců a požádal mě o ruku, moje šance na to že by se můj anděl vrátil se rozplynula už před rokem a já věděla že nemáme šanci. Několikrát jsem se mu snažila dovolat, Justus mi půjčil telefon abych mohla zavolat Arovy ale nešlo to.
Pořád jsem člověk a moje svadba se ještě neblíží, slíbil mi že mě přemění až budeme svoji. Měla jsem ho ráda jako svého bráchu rozuměl mi ale nikdy nezapomenu na moji lásku k někomu který snad žije s jinou, přece jen rok je dlouhá doba a musel si někoho najít jako já. Právě jsem ve škole při hodině angličtiny a vedle mě sedí Emmet, nebaví se semnou bere to nespíš jako kdybych ho podvedla ale on sám by tohle nepřežil. Hodina by měla každou minutou končit podle mého mobilu. Ve škole každá holka po Justusovy šílí ale když se v jídelně políbíme a tím naznačím že je můj, holky to ani nevnímají a snaží se ho dostat pro sebe.
Sedly jsme si ke stolu sami, dívala jsem se na mojí bývalou rodinu a připadám si fakt strašně. Mohly by respektoval ale moje rozhodnutí budu je mít vždycky ráda.
„Bells vnímáš mě?“zeptal se mě Justus a tím mě vytrhl z myšlenek
„Jo“zalhala jsem.
„A o čem jsem mluvil před chvílí“zeptal se a já byla úplně mimo, neměla jsem totiž ani tušení.
„O nás?“zeptala jsem se a snažila jsem si typnout …
„Trefila ses přesněji jsem mluvil o svadbě takže kdy?“zeptal se mě a vpíjel se mi do očí
„Kdy budeš chtít“odpověděla jsem mu a políbila.
„Za týden?“zeptal se mě a já na něho koukala jako kdyby spadl na hlavu.
„Souhlasím už za týden budu tvoje“zašeptala jsem mu do ucha, aby to neslyšel někdo další.
„ A já budu navěky tvůj“řekl mi a já už jsem se jenom těšila až budu nesmrtelná a najdu si ho.
Zazvonilo na další hodinu kterou jsme neměly spolu, měla jsem biologii na které jsem seděla s Rosalie. Došla jsem do třídy a už byla na místě tak jsem si sedla vedle ní. Nic neříkala jako poslední půl rok, mě to velmi mrzelo ale musím dostat to co chci.
„Bells doufám že budeš štastná“odpověděla mi a já se na ni koukala protože jsem nevěřila vlastním uším.
„Taky v to doufám“smažila jsem se usmát, protože tohle dělám abych si ho jednou mohla najít. Zbytek hodiny jsme spolu už nemluvily a přemýšlela jsem jak bych ji měla říct o té svadbě. Zazvonilo a my vyšly společně z učebny.
„Rose počkej!“zakřičela jsem na ni protože jsem ji chtěla něco říct, ale neposlouchala mě a odešla. Uviděla jsem ji později na parkovišti s Emmetem jak se opírá o svoje auto, dívaly se na mě jako kdybych něco udělala bylo mi ze sebe špatně.
Šla jsem k nim, když jsem před nima stála dívala jsem se do země nesnesla bych se dívat jim do očí.
„Doufám že příjdete“zeptala jsem se ale žádná odpovědˇ ke mně nedošla tak jsem se dala na odchod, nečí paže se kolem mě ovinuly a já nevěděla čí.
„Samozřejmě že příjdeme máme tě pořád rádi“řekla mi Rose a já byla štastná že bude snad všechno jako dřív.
„Ale chceme ti pomoct zařídit svadbu“pokračovala Rose a mě tohle docela dost překvapilo.
„Jestli chceš“odpověděla jsem jí a viděla že se rozzářila ale aji je smutná.
„Už musím“řekla jsem a jela domů spolu s Justusem.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolestivá realita17- o rok později...:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!