Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolestivá realita16-narozeniny

Wall by Ranya


Bolestivá realita16-narozeninyTohle je delší co jsem poslední dobou napsala sama se divím =D

O měsíc později.....
U Cullenových:Bells narozky...


Dneska mám narozeniny, je mi dnešním dnem 19let. Nevím jestli je horší když to slyším než když to vidím někde napsaný. Esmé my se zbytkem rodiny plánují narozeninovou párty, bohužel nikdo z nich se nedal přemluvit že nic takovýho nechcu že chci jenom Edwarda a to abych byla jako oni. Kdykoliv stím začnu všichni dělají že jsem to neřekla, snad se brzy vrátí. Tedˇ ležím ve své postely a pokoji který jsem dostala u Cullenových, naproti je hned Edwardův pokoj a vedle mého pokoje je Justus.
Je něco kolem sedmy ráno a nemusím do školy takže si to vychutnávám, ale co mi dělá starosti je můj vztah s Justusem on si myslí že je mezi náma něco víc když jsem sním byla venku. Je do mě snad zamilovaný ale když se ho zeptám mluví jako kdybych spadla na hlavu.
Slyším dole ránu tak rychle vstávám a du tam, když jsem na schodech slyším Emmeta který se směje na celý dům začínám se bát. Zamířila jsem hned do kuchyně kde vznikla ta spoušt, viděla jsem jak tam něco smrdělo a podle smradu něco připálily. Došla jsem k tomu a byly to špagety ale černý jak úhel a vedle nich na lince velká díra ve tvaru ruky.
„Emmete tos udělal ty?Esmé se zblázní“řekla jsem a viděla jak se ještě víc rozesmál.
„Bells tohle jsem neudělal já ale Justus“řekl a v té chvíly byla u nás už Esmé která vždycky vipadá skvěle ale tedˇ byla rozcuchaná, hned jak přišla přišel Carlisle a na košily měl rtěnku která patří Esmé, tomu jsem se usmála.
„Emmete sakra cos prováděl“ukázala na díru v lince...
„Proč to házíte všichni na mě?já nic neudělal“hájil se a vedle něho stála Rose která ho políbila na tvář.
„On mluví pravdu, to ten Bellin kluk“řekla Rose ale to poslední slovo zavrčela dost nenávistně.
Kluk?cože?Edward?nedokázala jsem myslet v tuhle chvíly jako člověk, jenom jsem myslela na to že by se konečně vrátil?
„Kde je?“zeptala jsem se a vyběhla jsem do jeho pokoje...(Edwarda)nikde nebyl a prej že to udělal on...
„Rose sakra jakej můj kluk? Dit Edward tady není!!!!!“zakřičela jsem na ni a došlo mě že jsem tady jen v noční košilce.
Cítila jsem jak se začínám červenat.
„Bella se nám červená, tohle je zážitek na celý život“začal se smát Emmet a já jsem po něm hodila skleničku která byla po ruce, bohužel ju chytil a vyhrožoval.
„Hodím ji po tobě bereš?“zeptal se mě a já měla co dělat ale chtělo se mi smát.
„Dobře jestli chceš mít tady všude mojí krev“řekla jsem a když jsem uviděla jeho obličej jak se rozzářil?
„Bylo by tu něco novýho, možná bychom to mohly skusit....budeš pokusný králík?“řekl a bylo vidět že to myslí vážně.
„Emmete!!!“zakřičely po něm všichni. Potom mě Rose odvedla upravit protože semnou chce jít nakoupit nějáké oblečení, slibuji jestli tady připravý nějákou párty pověsím se. Navlékla mě do nějákých šatů a vyrazily jsme jejím bmw, měla jsem štěstí tentokrát na řidiče Rose řidila pomaleji než Emmet myslela na to že jsme člověk a určitě nechtěla aby její auto nabralo můj prázdný žaludek.
Přijely jsme do nákupního centra asi za hodinu a vydaly jsme se nejdřív pro normální oblečení, Rose celou dobu mluvila o tom co si bude muset koupit a o tom jaký věci by asi chtěla. Zašly jsme do obchodu a Rose mě poslala do kabinky asi z dvaceti tričkama a ryflama. Když jsem si to oblékla a došla jsem za ní odsouhlasila mi to a já musela skoušet dále, konečně když moje kupka s oblečením zmizela šla na řadu ona. Rose si skoušela snad tunu oblečení a kažé jí slušelo tak že ikdyby si na sebe dala pytel od brambor vyhrála by miss. Když jsme konečně odsouhlasily co koupíme šly jsme k pokladně, Rose mě pučila nějáké peníze a šly jsme dál. Zastavily jsme se u obchodu ze spodním prádlem, Rose si celou dobu představovala jak se v tžom asi Bude Emmetovi líbit. Nakonec si toho koupila snad tunu a ptala se jestli to trochu vydrží, prodavačky odsouhlasily že jedině kdyby se to nařízlo tak to nevydrží. Přišla jsem k Rose a zašeptala jsem jí do ucha.
„Takže to vydrží asi deset sekund“řekla jsem a odtáhla jsem se, Rose se začala usmívat a já sní.
Potom jsme se zastavily a já si dala konečně snídani, musím říct že Rose není až takový maniak jako Alice ale sluníčko to taky není. Bylo něco kolem tří když jsme se vracely domů, s plným kufrem věcí. 
„Rosalie kdyby sis pučila Jeep tak tam toho dáš víc“řekla jsem a hodila po mě vražedný obličej tak jsem raději přestala.
Zaparkovaly jsme v garáži a Rose mě kolem očí uvázala šátek abych nemohla nic vidět, dovedla mě do obyváku a dala ho dolů.
Přestala jsem nádherou dýchat, bylo to tak krásné všude byly růže a jejich plátky. 
„Bells dýchej“poradil mi Justus když ke mně přišel a objal mě. Podal mi nějákou krabičku a otevřela jsem jí, byl v ní náhrdelník se srdíčkem který když se otevřel byla tam jeho fotka. Něják si myslí chlapeček...řekla jsem si v duchu...
„Díky“řekla jsem a políbila ho na tvář ale těsně předtím ucukl takže ji dostal na pusu, začal mě líbat ale já jsem se odtáhla.
Potom ke mně přišla Rose a Emmet který mu se chtělo smát, cukaly mu koutky nahoru. Objala jsem je a dostala jsem zase krabicu, bylo v ní vyzívavé spodní prálo a šaty které byly nádherné.
„Díky ale myslím že to prádlo by jste využily lépe vy“řekla jsem a políbila jsem je oba na tvář. Emmet se zamračil.
„Já chtěl taky na pusu“řekl a dal ruce v bok, podívala jsem se na Rose která jenom přikývla. Tak jsem mu dala pusu.
„Díky“řekl a objal mě a vyhodil do vzduchu.
„Emmete nech ju!“řekl Carlisle společně s Rose a poslechl.
Poslední ke mně přišla Esmé s Carlislem kteří mi daly velký balík ale tenký, otevřela jsem ho a zůstala jsem se na něho dívat.
Byl to krásný velký obraz na kterým byly všichni Cullenovy a já, byl to ten náš společný veřer tady. Rychle jsem je objala tohle byl krásný dárek ale vím co bych chtěla víc.
„Děkuju všem je to všechno nádherné“řekla jsem a začaly mi téct slzy štastí že mám takovou rodinu ale bohužel né celou.
„Taky nám chybí“řekla mi Esmé
„Já...už nevěřím že se vrátí..“řekla jsem a viděla jak v to aspon doufají, já taky ale bohužel přestávám.
„Aro Voltury ho nenechá jenom tak odejít vím to“řekl sklesle....
„Nepodíváme se na nějáký film?“zeptala jsem se a všichni jenom přikývly.
„Jenom né nic zamilovanýho“řekla jsem ihned protože vím že něco takovýho bych nezvládla.
„Co upíři?dneska se jich už nebojíš“řekl s pobavení Emmet.
„Hahaha Emmete ve filmech vypadají strašidelně“řekla jsem a v jeho očích sem viděla urážku.
„To jako chceš říct že nevypadám strašidelně?“zeptal se s odporem
„Máš pravdu vypadáš spíš jako klaun“řekla jsem a a smála se a stím se kě mě přidala rodiny.
„Seš sprostá Bells počkej v noci“v jeho očích se objevilo snad tisíc jiskřiček, v mých obavy.
„Neboj Bells, v noci ho zaměstnám tak že ani nebude vědět že ti chtěl něco provést“ujistila mě Rose a já věděla jak to myslí.
Dívaly jsme se na film který trval snad věčnost a dneska mě nepřipadal vůbec strašidelný, představovala jsem si tam Emmeta s červeným nosem.




Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolestivá realita16-narozeniny:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!