Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolestivá realita13-voltera

Bella a Edward


Bolestivá realita13-volteraDalší pokračování....

Bella:

Když jsem se probudila šly jsme ihned na letiště, bohužel let měl chvílu zpoždění tak jsme musely počkat.
Ihned jak jsem vzlétly snažila jjsem se přemýšlet co na mě v itálii u té rodiny čeká, co bych jim mohla říct aby mě nechaly s mojí rodinou spolu. Seděla jsem vedle Justuse a chvilkama jsem se ho ptala na různé věci ale jenom šeptem, nechtěla jsem udělat nějákou scénu to bych rovnou mohla křičet že je v letadle upír a všichni by křičely. Letěly jsme dlouho a já byla každou chvílu netrpělivější, když konečně letadlo zastavilo a my vystoupily čekala tam nějáká žena a řekla že máme jít sní.
„Ale Heidy copak bychom jezdily jsem kdybychom nešly do voltery?“zeptal se Justus a následoval tu ženu k autu kde jsme si měly sednou a odvezlo nás to někam nejspíš voltera.
Cesta netrvala dlouho a ta Heidy si stěžovala že mě neměl nechat sem jezdit že je to nebezpečný a živá odsud neodejdu, ale jako upír bych mohla napadlo mě.
Projížděly jsme bránou a zaparkovaly v nějáké uličce, šly jsme nějákýma chodbama a trvalo to strašně dlouho. Konečně se před námi otevřely dveře a mi do nich vešly. Objevily jsme se v nějákém hradu s ženou za pultem.
„Ahoj zavolej prosím Ara a zbytek“nařídil jí Justus a mě řekl abych si sedla na tu sedačku.
„Aro, Caius a Marcus na vás čekají“odpověděla nám ta žena a před náma se otevřely veliké dveře. Šly jsme všichni k třem trůnům kde seděly nejspíš ty tři chlapy co právě vyjmenovala.
„Ahoj Isabello copak tě sem přivádí?“zeptal se ten který měl největší trůn.
„Láska“odpověděla jsem ihned protože to byla pravda.
„Láska?ke komu? Myslím že to co hledáš tady nenajdeš“odpověděl jako kdyby to myslel vážně ale on lhal věděla jsem to.
„Určitě najdu...láska k Edwardovi a jeho rodině“řekla jsem a začaly mi téct slzy.
„Co bys byla pro ně ochotná udělat?“zeptal se mě ale tentokrát ten který měl menší trůn.
„Mimochodem já jsem Aro“řekl ten na největším trůnu a pak ukázal na muže po své pravé straně ,, Tohle je Marcus“a z druhé strany ,, a Caius“
„Co jsi schopná udělat?“zeptal se znova Marcus.
„Cokoliv“ Justus který u mě stál celou dobu jako kdyby stuhl nechápala jsem to ale nechtěla jsem to vzít zpátky.
„Tak tedy odejdi“řekl Caius a už pro mě šly nějácí chlapy aby mě odvedly odsud.
„Nee!já musím ho vidět!musíte ho pustit nemůžete je tady držet“zakřičela jsem 
„Doved' te je sem“přikázal těm chlapům co mě chtěly vzít a v minutě byly pryč.
Čekala jsem kdy příjdou ale tak rychlí jako když šly tam nebyly, tedˇ šly normální lidskou chůzí. Došly tam viděla jsem Cullenovi...všichni byly tak bledí tak strašně vysláblí byl to strašný pohled.
„Bells“řekl potichu Edward když mě viděl a já jsem se za nim rozběhla ale něco mě zastavilo jako kdyby kolem toho byla nějáká neviditelná bublina přes kterou se nedostanu.
„Je kolem nich štít který neprorazíš“řekl Aro když jsem se na něho podívala.
„Pustˇte je prosím“byla jsem vážně zouchalá když jsem viděla Edwarda a všechny jak trpí, bylo to jako kdyby to měly napsaný na obličeji.
„NE“řekly všichni tři z trůnu a já nevěděla co dělat.
„Mohly bychom propustit Esmé, Carlislea a Emmeta s Rosalie kdyby se knám přidaly Jasper s Alicí a Edwardem.
„Přidáme se k vám ale pustíte Bellu se zbytkem rodiny“slyšela jsem a otočila jsem se za původci toho hlasu, byl to Jasper Alice a Edward.
„Dobře platí ale jednou ji přeměníte“řekl a všichni přikývly. Bublina praskla a pustila všechny které slíbily. Přišla ke mně Esmé a objala.
„Já chcu Edwarda“zašeptala jsem a snažila jsem se svoje slzy zadržet.
„Za hodinu vám letí letadlo tak si pospěšte!“řekl Aro
„A co Edward?Alice a Jasper? Dostaneme je zpátky?“zeptala jsem se protože bych tady také zůstala jenom kvůli nim.
„Za rok když budou spolupracovat“řekl 
„Bells budeme brzo spolu, udělám pro to nemožné“řekl mi Edward a my už jsme vycházely z hradu až k bráně voltery.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolestivá realita13-voltera:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!