Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Bolest - 1. kapitola

jacobbyakina


Bolest - 1. kapitolaRáda bych vám ukázala jeden nápad, co se mi mihl hlavou při jízdě autem. Okamžitě jsem vytáhla mobil a do několika esemesek s limitem 750 znaků sepsala začátek (ta tučná písmena v textu znamenají konce jednotlivých zpráv). Měla jsem zrovna špatnou náladu a Twilight-absťák, proto je to jedna z nejsmutnějších dob z celé Twilight sagy, aneb Edward opustil Bellu a zrovna se s ní přestal bavit Jacob. Ovšem dál bude děj jiný, jak je již v této úvodní kapitole naznačeno. Snad se bude líbit a vyjádříte se komentářem ;). Btw, měla by to být jednorázovka na víc částí, ale já se obávám, že vzhledem k tomu, jak jsem se zažrala do děje, se to protáhne.

Bylo to už šest měsíců od doby, kdy mě Edward opustil. Nebyl den, kdy bych na něj nemyslela. V poslední době jsem sice hodně času trávila s Jacobem, ale spáleniště místo hrudníku se každý večer ozývalo znovu. A dnes...

Na polštář skanuly další slzy. Asi jsem doopravdy strašná, když se mnou nevydržel ani Edward, ani Jacob. Ten se mi už přes dva týdny neozval, tak jsem za ním odpoledne jela do La Push. Možná by bylo lepší, kdybych dál zůstávala v sladké nevědomosti. Přidal se k té Samově sektě a prý, že už se nemůžeme nadále stýkat. A tak jsem zůstala sama. Dlouho jsem se ho snažila přeprosit; nestáhla jsem nečinně, jako když mě opouštěla mácláska, protože když mi tenkrát řekl, že mě nemiluje, upadla jsem do šoku.

A tak tu teď ležím na své posteli, obličej zabořený do promáčeného polštáře. Stále se mi vrací ten pocit, že jsem těm dvěma svěřila své srdce, a oni jej odhodili do prachu, kd na něj ještě šlapaly starosti o Charlieho, který viděl, jak se trápím a trápilo ho to také. Připadalo mi to jako naprosto bezvýchodná situace. A přesto jsem nedokázala litovat ničeho, co se stalo - obzvlášť ne toho, že jsem potkala Edwarda. Každá chvíle, kterou jsem s ním strávila, se mi zahryzla do paměti a kdykoliv jsem si nějakou vybavila, bolest, kterou jsem ucítila, byla téměř fyzická.

Někdo váhavě zaklepal na dveře. Neměla jsem sílu předstírat úsměv, takže jsem jen setřela čerstvé slané kapky cípem rukávu.

„Pojď dál, Charlie," zamumlala jsem. Za tichého vrznutí podlahy vešel do mého pokoje a sedl si na kraj postele. Byl jak já, nevěděl, jak se zachovat v emočně krizových situacích, takže mě jen nejistě hladil po vlasech a mumlal cosi o tom, že všechno bude zase dobré. Pak se zeptal: „Bells, co se stalo? Něco s Jacobem?"

„Jo. Přišla jsem o posledního přítele, co mi zbyl," zlomeným hlasem jsem zašeptala.

„Neboj se. Najdeš si nové přátele. Na nové škole..." Ztuhla jsem a Charlieho slova postupně zapadla na svá místa.

„Nová... škola?" zděšeně jsem vykoktala.

„Ano. Budeme se stěhovat," oznámil. Nebyla jsem schopná zareagovat. Stěhovat se? Přijít i o tu hrstku lidí ze školy, Angelu, Bena, Mikea...?

„Kam?" vydechla jsem, když se mi podařilo promluvit.

„Do jednoho takového malého státu ve středu Evropy."

„Jak se tam mluví?" napadla mě praktická otázka. Evropa. Téměř nic jsem o ní nevěděla, ve škole jsme se učili převážně jen o Americe. Ke všemu je možné, že jsme celý svět probírali v době, kdy jsem byla ‚mimo'.

„Česky. Jazyk jejich země. Poměrně složitý, ale už se ho pár týdnů učím a jak jsem pronikl do základů, začalo mě to bavit." Zarazilo mě, jak se Charlie rozpovídal - asi mě doopravdy chtěl uklidnit.

„Skvěle," procedila jsem skrz zuby. Upřímně mě děsilo, že přijdu i o poslední jistoty, které mi zůstaly. A když jsme zůstávali ve Forks, zbývala mi malá, téměř nicotná naděje, že ještě někdy uvidím Edwarda. Třeba by se mohl vrátit...

„Tak se zatím měj," poplácal mě po rameni a odešel. Poslouchala jsem jeho vzdalující se kroky na schodech a čekala, zda přijdou další slzy, ale nic. Měla jsem asi příliš vyčerpané slzné kanálky. Oči mě nepříjemně pálily. A pak někdo zaťukal na okno.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Bolest - 1. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!