Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl pomsty - 8. kapitola

xxxxxxxxxxxxxxxxxxx


Anděl pomsty - 8. kapitolaAhojte, po delší době přidávám další kapitolku, omlouvám se za zpoždění, ale v poslední době jsem neměla žádnou motivaci psát dál. Snad se to zlepší a něco dobrého mě napadne, nebo mi trochu pomůžete. Budu vděčná za cokoliv a prosím zanechte nějaké komentíky díky ----ps: omlouvám se za useklý konec...:-)

8. kapitola

Isabella

Jakmile mě Brian odnesl k němu domů, už né do té chaty uběhla dlouhá doba. Zavřela jsem se v jednom z jeho pokojů a odmítala jsem chodit ven. Podrobně jsem studovala strukturu zdejšího stropu a nábytku, který tu stál.

Brian chodil několikrát za den a klepal na dveře a prosil mě, ať konečně z pokoje vylezu, ale já prostě nemohla. Musela jsem si utřídit myšlenky ve své hlavě a konečně začít žít, jestli se tomu dá tak říkat.

V pokoji jsem strávila celý týden a přemýšlela. Nechtěla jsem ubližovat lidem a musím se zeptat Briana jestli neexistuje nějaký jiný způsob obživy, než zabíjet lidi a pokud mi nic neřekne, tak budu nucena odejít a hledat. Dále mě neustále popoháněla kupředu moje pomsta za smrt rodičů a za můj zpackaný život. Musím toho upíra najít a jsem si docela jistá, že Brian mi ohledně toho něco důležitého tají a musím na to za každou cenu přijít, ať už dřív nebo později. Já na to přijdu.

Neustále se mi hlavou honily matné vzpomínky na jeho tvář. Byla naprosto okouzlující, to nepopírám a určitým způsobem mě přitahovala. To jsem ale nemohla dopustit, nemůžu se zakoukat do osoby, která mi zabila rodiče a zničila můj doposud skvělý a harmonický život. Měla bych ho nenávidět. Nenávist v tuto chvíli určitě převažovala, ale bylo tam i něco jiného a to jsem prozatím nemohla poznat.

Mé lidské vzpomínky se pomalu vytrácely a ztrácely svou barvu. Bylo to to, čeho jsem se nejvíc bála, že zapomenu na všechno dobré a zůstanou mi jenom vzpomínky na tento nesmrtelný život. Snažila jsem se ze všech sil a myslela na svůj lidský život. Vybavovala jsem si nejmenší detaily a byla spokojená, že prioritní věci v mé hlavě zůstaly.

Dále byl na řadě Brian. Ano…..měla jsem ho ráda, to ano, ale nebyla to láska. To vím s určitostí. Jeho vzhled byl sice úchvatný a ženy mu musí ležet u nohou, ale lásku jsem k němu necítila. Byla to spíše součást mé nově nabyté rodiny. Tak jsem ho brala, něco jako svého bratra. A to mu musím také říct, ať je mezi námi konečně jasno. Nechci mu dávat plané naděje a ubližovat mu, to v žádném případě. Vždyť on byl ten, který se o mě postaral a zachránil mě před jistou smrtí. Měla bych mu být vděčná a jeho city opětovat, ale to prostě nedokážu. Na to nejsem tolik silná. Nedokážu se přetvařovat. Trpěli bychom tak oba. A tak by to nemělo být. Lásku musí cítit oba, musí si být tím druhým jisti a to já nejsem. Nejsem si jista sama sebou, že bych byla schopna mu lásku oplácet. Ze začátku mě Brian přitahoval neuvěřitelným způsobem, ale to bylo jenom chvilkové pobláznění, které časem vyšumí. Myslím, že mu mohu důvěřovat a to je pro mě teď to nejcennější, že mám u sebe někoho, komu se mohu svěřit a kdo při mně bude stát. Musím ale stanovit určité hranice a to nebude příjemný rozhovor.

Potom tu bylo téma, o kterém jsem si zatím nedovolovala přemýšlet a to bylo, co teď od svého nového života očekávám a spíše co mohu očekávat. Vůbec si nedokážu představit, co takovou věčnost budu dělat a jaké budou moje priority. Musela jsem se také psychicky vyrovnat s tím, že už nikdy neuvidím své známé a příbuzné a kamarádky ze školy a města. Tolik mi bude chybět má nejlepší kamarádka Elen. Byla moje opora a moje vrba. Byly jsme nerozlučné a vše dělaly spolu. Copak asi teď dělá?

Zpětně jsem si uvědomila, že jsem ani nebrečela nad ztrátou mých rodičů. Vše proběhlo tak rychle, že můj mozek nedokázal přijmout tolik informací najednou a potom už byla jenom ta spalující bolest. Nejhorší je, že ani brečet nemůžu, protože toto kamenné a chladné tělo mi to prostě nedovoluje a to mě šíleně rozčilovalo. Jak moc by mi teď pomohlo, kdybych se svalila do postele a povolila tu bolest, kterou cítím a vybrečela se z toho.

Po chvíli jsem opět slyšela jak se Brian vrátil do domu a vycházel po dřevěném schodišti a šel velice pomalu a opatrně. Tentokrát jsem byla rozhodnutá, že mu otevřu. Stoupl si přede dveře a zhluboka se nadechl a zaklepal.

,,Isabello, prosím…..“ jeho hlas byl naprosto zničený a tak celkově vyčerpaný a já si uvědomila, že to takto už nemůžu dlouho nechat. Brian trpí a jenom a jenom kvůli mně. Vstala jsem a přistoupila k masivním dveřím, otočila klíčem v zámku a otevřela dveře.

,,Omlouvám se za svoje chování, už se to nestane.“ Šeptla jsem a Brian ke mně přiskočil a už mě drtil ve svém kamenném objetí. Snažil se mi dát políbení, ale já zdárně unikla. V jeho očích byla znatelná bolest z mého odmítnutí, ale nemohla jsem dovolit, aby to zašlo dál a já toho litovala ještě víc. Brian byl ale neodbytný a tlačil mě čím dál tím víc do pokoje.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl pomsty - 8. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!