Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl pomsty - 7. kapitola

novorození vystupují z vody


Anděl pomsty - 7. kapitolaje tu další díleček, pohled Edwarda i Isabelly, snad se bude líbit a prosím o případnou radu, jak dál pokračovat, nějak mě dochází inspirace...moc díky

7. kapitola

Edward

Chodil jsem přeplněným městem jako tělo bez duše. Přál jsem si, aby mě pohltila tma a nicota. Nakonec jsem se rozhodl, že se vrátím zpátky ke svému stvořiteli - Carlisleovi. Sám řekl, že se mohu kdykoliv vrátit, že mě přijme  s otevřenou náručí.

Zastavil jsem se uprostřed ulice a lidé do mě narážely. Snažil jsem se je nevnímat a hlavně nevnímat jejich krev. Už jsem nechtěl nikomu ublížit. Něco mě donutilo abych se vrátil ke svému původnímu životu.

Né něco, ale někdo. Byla to ta nevinná dívka. Ta nevinná dívka, které jsou násilně sebral její lidský život a rozsápal ho na kousky. Už nikdy nebude taková, taková lidská. Byla tak neuvěřitelně krásná a přitažlivá a já jsem ji připravil o její budoucnost a uvrhnul jsem ji do temnoty, v které budeme mi monstra po věčnost.

Toužil jsem ji alespoň ještě jednou spatřit a padnout před ní na kolena a omlouvat se jí a nejlepší by bylo aby mě na místě zabila a zbavila mě té vnitřní trýzně. Dovolil bych jí to a vůbec se nebránil.

Přeměna té dívky už musela být u konce. Již to byly tři dny. Tři neuvěřitelné dlouhé a bolestivé dny. Proklínal jsem se, ale touha byla silnější než já. Věděl jsem přesně, kde jsou. Brian měl odlehlou chatu, kde měl vše potřebné, když běžel z lovu.

Brian byl v této době můj jediný přítel. Věřil jsem mu a doufal, že se o tu dívku postará a uvede ji do našeho světa věčnosti.

Procitnul jsem a vydal jsem se směrem k Brianově chatě. Nutně jsem potřeboval tu dívku vidět, alespoň naposledy a potom opět zmizím. Došel jsem lidskou chůzí na kraj lesa a konečně se rozběhnul.

Zastavil jsem asi tak čtyřicet metrů od chaty a snažil se poslouchat Brianovi myšlenky. Byl tu, cítil jsem jeho pach a také pach té dívky. Jako člověk voněla překrásně a přitažlivě, ale její nová vůně, upíří, byla naprosto jedinečná a dokonalá. Zhluboka jsem se nadechl a vdechoval tu opojnou vůni a nohy mě nesly dopředu směrem k chatě. Slyšel jsem jak Brian řekl té dívce, kde má oblečení a vycházel ven.

,,Edwarde, neměl bys tu být.“ Poslal mi myšlenkami a vypadal naštvaně. Snažil se myslet na něco jiného ale v hlavě mu naskočila myšlenka na tu dívku. Jmenuje se Isabella. Jak překrásné jméno a ………..její tvář………

Bože, proč mě tak trestáš? Na první pohled jsem se do té dívky zamiloval, tím jsem si byl jistý. Byla tak líbezná a naprosto dokonalá. Vlasy měla lehce zvlněné a ty ústa…..k zulíbání.

Zakroutil jsem hlavou, abych tyto myšlenky vyhnal. Copak by mě mohla milovat osoba, které jsem zabil rodiče a jí uvrhl do věčnosti.???? Jsem parchant. Podíval jsem se smutně na Briana a otočil se a utíkal zpět do lesů. Nemohl jsem ale pryč od ní.

Od této chvíle jsem věděl, že z ní nesmím spustit oči.

Isabella

Utíkala jsem jak nejrychleji jsem dokázala, měla jsem nutnou potřebu něco rozbít a vybít ze sebe ten neuvěřitelný vztek, který mě pohlcoval. Sžíralo mě to zaživa. Hlava mi asi brzo praskne. Nutně se potřebuji uklidnit a dát vše do správné linie. Tak, jak to má být.

Běžela jsem do nejtemnějšího lesa a tam se zhroutila na zem.

Jaké mám teď předpoklady pro život? Co mě tady může čekat?

Očima jsem neustále těkala po lese, připadalo mi to, jako by mě někdo sledoval, ale Brian to určitě nebyl. Po chvíli jsem toho nechala a naznala, že už toho musím nechat.

Stočila jsem se do klubíčka a plně se oddala svojí bolesti.

Ani nevím jak dlouho jsem tam ležela, den i noc utíkali šílenou rychlostí a já neustále zůstávala v tom prokletém lese.

Nakonec ke mně přišel Brian, zvedl mě a odnesl do svého domu.

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl pomsty - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!