Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl pomsty - 6. kapitola

surprise-ukázka


Anděl pomsty - 6. kapitolaje tu další kapitolka, trochu kratší, ale snad se bude líbit. prosím o komentíky

6. kapitola

Můžete si k této kapitole pustit tuhle písničku:

http://www.youtube.com/watch?v=V_IdFFsaRR4

Jasně jsem cítila, že muž umírá. Jeho srdce bylo slabší a slabší. Odtrhla jsem se od jeho hrdla a opatrně ho pustila na zem. Otřela jsem si ústa a cítila, že bych chtěla ještě. Jeden mi rozhodně nestačil. Otočila jsem se a Brian se usmíval.

,,To bylo velice úchvatné Isabello. Vidím, že ti tvůj nový život svědčí a lov ti nebude dělat problémy.“ Řekl hladce a já se znovu podívala na mrtvého muže, který ležel nehybně na zvlhlé a kamenné zemi. Začala jsem se proklínat a nenávidět za to, co jsem právě provedla. Byla jsem ohavná a nechutná. Jak mohu ubližovat nevinným lidem? Ten muž měl určitě milující rodinu a nedej bože i děti.

Zhroutila jsem se na zem a pokoušela se vzlykat, ale nešlo to. Toto nesmrtelné tělo mi to nechtělo za žádnou cenu dovolit, tak jsem alespoň hlasitě dýchala a snažila se uklidnit. Brian se mého chování ulekl a okamžitě byl u mě a objímal mě a chtěl utěšit. Hladil mě po vlasech a snažil se mě obejmout ještě víc, ale to už jsem mu nedovolila. Odtrhla jsem se od něj a začala utíkat zpátky k lesům. Potřebovala jsem si vše srovnat v hlavě a na to jsem potřebovala být sama, naprosto sama. Brian se na mě snažil volat, ale neposlouchala jsem ho a stále utíkala. Chvíli utíkal za mnou, ale prudce jsem se otočila a začala na něj velmi hlasitě křičet.

,,Nech mě už konečně být!!!!“ vykřikla jsem ,,copak nechápeš, jak se teď cítím? Copak nechápeš, že jsem naprosto vše ztratila? Že už to nikdy nebude jak to bylo? Prosím, nech mě alespoň chvíli…..“ ani jsem to nedořekla a Brian stál asi centimetr ode mě a chytil mě okolo pasu a přitiskl si mě k sobě. Snažila jsem se od něj odtrhnout, ale něco nevysvětlitelného mě k němu také přitahovalo. Skoro jsme se dotýkali nosy a já cítila to napětí, které mezi námi panovalo.

,,Omlouvám se Isabello,“ zašeptal jemně a přibližoval se k mým ústům. Nevěděla jsem co mám dělat. Brian mě určitým způsobem přitahoval, to nemůžu popírat, ale byla to ta pravá láska? Ta pravá láska, na kterou jsem věřila a doufala jsem v ní. Ta , která vás zasáhne zcela nečekaně a nedá se ničím zvyklat? Ne, teď už nemohu doufat v nic a nikoho. Nejsem už ta Isabella.

Přitáhla jsem se k němu a překročila ty poslední milimetry mezi námi a plně se oddala polibku. Jemně jsem ho políbila a naše rty byly v dokonalé souhře. Bylo to jemné, ale zároveň vášnivé. Ruce mi vystřelili okolo Brianova krku a přitáhla jsem si ho ještě blíže. Chutnal tak božsky sladce. Moje touha nabývala na intenzitě a Brianova zřejmě také. Své ruce už nedržel okolo mého pasu, ale brouzdal po mém těle. Moje touha po něm byla nepopsatelná, začala jsem ho hladit po zádech a přerývavě dýchala. Vše bylo naprosto dokonalé. Stáli jsme uprostřed lesa a užívali si jeden druhého. Brian je moc pěkný chlap a když chce i milý a mám ho docela ráda. Je mi s ním velmi dobře. Pomohl mi, když jsem na tom byla nejhůř a zachránil mi život, jestli se to tomu dá tak říkat. Ale miluji ho? Tím si nejsem jistá.

Lehce jsem ho odstrčila a smutně se na něj podívala, v jeho očích byla znatelně vidět láska a touha. Ale v mých ne. To vím určitě. Nechtěla jsem mu ubližovat, je jako můj anděl strážný, ale potřebuji čas a vše si urovnat a také si urovnat svoje priority.

,,Potřebuji čas,“ šeptla jsem, otočila se a utíkala pryč.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl pomsty - 6. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!