Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl pomsty - 5. kapitola

Sněhurka a love- Perex


Anděl pomsty - 5. kapitolaJe tu pátá kapča a vracíme se zpátky k Isabelle a jejímu prvnímu lovu spolu s Brianem. Snad se bude líbit a prosím o komentíky. Papa

5. kapitola

Teď se vrátíme zpátky k příběhu Isabelly

Převlékla jsem se do velice slušivého kompletu, který obsahoval uplé černé kalhoty a vypasovanou halenku a něco na způsob tenisek. Posadila jsem se zpátky na postel a hlavu složila do ruk a přemýšlela o tom, co se za tu poslední kratičkou chvíli stalo. Jsem upír, to je jasné. Když si přejedu po své ruce, je tak tvrdá a chladná a ta neutuchající bolest v mém hrdle o tom každopádně také svědčí. Ta bolest se dala vydržet, ale byla velmi nepříjemná. Nutně jsem potřebovala na ten lov, ale bylo mi to proti srsti. Copak neexistuje nějaké příjemnější východisko?? Něco, co by neublížilo lidem ?? Copak budu až do konce svého bytí krvesající monstrum a budu neustále žíznivá?? S tím se prostě nemůžu smířit. Budu muset vymyslet jiné řešení a to co nejdříve a také co nejdříve chci najít toho vraha a pomstít se mu za to, co udělal mým rodičům a především co udělal mě. Půjdu po něm tak dlouho, dokud ho nedostanu.

Zhluboka jsem se nadechla a zvedla se. Znovu jsem očima projela celou místnost, ani nevím z jakého důvodu, snad jestli je tu opravdu bezpečno. Moje instinkty teď byly stoprocentní a já cítila a viděla naprosto vše. V rohu místnosti bylo menší zrcadlo přikryté kouskem omšelé a velmi staré zatuchlé látky. Přistoupila jsem k němu a strhla ten kus hadru. Zrcadlo mělo elegantní tvar a bylo kupodivu velmi čisté.

Ale to, co mě překvapilo, byl odraz v tom zrcadle. Koukala jsem se do sytě rudých očí, které byly orámovány hustou černou řadu dlouhých řas. Obličej té ženy  byl nebesky bledý a ostře řezaný. Husté kaštanové vlasy měla mírně zvlněné a krásně jí splívaly podél perfektního obličeje. Byla velmi krásná, to jsem musela uznat, snad skoro nadpozemsky krásná. Hezčí ženu jsem rozhodne ještě neviděla. I její tělo bylo velmi svůdné. Ochablé svaly se zpevnily a nabraly ženštější a přitažlivější tvary. Byla jednoduše dokonalost sama. Až po chvíli jsem si uvědomila, že koukám na svůj vlastní odraz v zrcadla. Zpočátku jsem se lekla, protože jsem se opět zaměřila na ty karmínové oči, snad to časem zmizí. Doufám, že je nebudu mít napořád. Musela jsem nakonec uznat, že vypadám opravdu výborně. Lehce jsem se usmála a odešla za Brianem a vyrazili jsme na lov.

Utíkali jsme dlouhou dobu, ale já se vůbec nezadýchala. Bylo to takové automatické a velice vzrušující. Vítr mi šlehal do tváří a já utíkala rychlostí blesku. Brian mi řekl, že teď jsem novorozená a že budu o hodně silnější, než staří upíří a také samozřejmě žíznivější a nevyzpytatelnější. Pocítila jsem, že jsem Briana o hodně předběhla a že znatelně zpomalil. Otočila jsem se jeho směrem a utíkala k němu.

,,Děje se něco?“ zeptala jsem se a udivovalo mě, že nejsem vůbec zadýchaná. Po takovém běhu bych ve svém bývalém lidském těle sotva popadala dech. Bylo to neuvěřitelné.

,,Kam až chceš běžet Isabello?“ zeptal se a tvářil se vesele. Koutky úst se mu zvedly do nádherného úsměvu a pozvedl jedno obočí. Byl naprosto dokonalý a okouzlující.

,,Abych pravdu řekla, tak nevím, kam tedy půjdeme lovit?“ zeptala jsem se také s úsměvem na líci, s Brianem mi bylo moc dobře. Jeho hlas mě uklidňoval a cítila jsem se konečně sama sebou.

,,Asi kilometr severozápadně je větší město, zde máme největší šanci ulovit dobrou kořist. Já ti to napřed ukážu a potom to už bude jenom na tobě.“ Odpověděl a vyrazili jsme směrem, který Brian ukazoval.

Dorazili jsme na kraj města a já pocítila směsice všelijakých vůní. Pokračovali jsme lidskou rychlostí, abychom nebyli moc nápadní. Kráčeli jsme bok po boku a procházeli ulicemi tohoto velkoměsto. Tato část byla velmi odlehlá a nebylo vidět ani živáčka.

,,Co teď Briane?“ opět jsem se zeptala, protože žár v mém krku začínal být nesnesitelný a velmi bolestivý.

,,Teď se musíš nechat vést pouze svými instinkty……..jsi lovec a oni jsou tvoje kořist. Musíš to tak brát a uvidíš, že ti potom bude lépe. Nechci, abys trpěla.“ Řekl a konec věty přešel do něžnosti. Nechápala jsem tento obrat, ale prozatím jsem se tím nezabývala, teď jsem měla před sebou jenom lov.

Vyšla jsem pomalu přímo do tmavé uličky a věděla, že je tam lidská bytost. Zřetelně jsem slyšela tlukot jeho srdce a jeho vůni. Byla taková zajímavá – směs růží, frézie a dřeva. Jediné co mě, ale v tuto chvíli zajímalo, byla vůně jeho krve, která mu kolovala celým tělem. Byl to muž okolo třiceti let, více mu být nemohlo. Měl blonďaté vlasy a nic moc hezký obličej. Byl velmi podprůměrný, i v lidském světě. Moje kroky byly naprosto neslyšné, jenom jsem věděla, že je za mnou Brian a zřejmě mě pozoruje. To mi ale nevadilo a tak jsem se k muži přiblížila ještě blíž.

Muž mě zpozoroval a tlukot jeho srdce nabral na obrátkách. Neváhala jsem a vrhla se na něj. Svými ostrými upířími zuby se zakousla do jeho hrdla. Šlo to jako po másle. Když jsem pocítila krev v ústech jakoby mě popadla zuřivost a neuvěřitelný chtíč. Toužila jsem po krvi stále víc a víc – sála jsem a sála a nemohla přestat. Moje hrdlo to potřebovalo a tak jsem mu dala co chtělo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl pomsty - 5. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!