Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl pomsty - 3. kapitola

n.w.2


Anděl pomsty - 3. kapitolaTák, je tu třetí kapitolka, stále z pohledu Isabelly, ale v příštím kapitolce se vrátíme zpět a zaměříme se na vraha Isabelliných rodičů. Snad se bude tato kapitolka líbit a moc moc prosím o komentáře

3. kapitola

,,Proč?" zeptala jsem se zmateně a snažila se rozluštit jeho náhlý výraz v obličeji, ale marně. Nahodil masku pokerového hráče a snažil se tak zůstat.

,,Na tom teď vůbec nezáleží Isabello. Důležité je, abychom co nejrychleji vyrazili na lov. Musíš trpět. Vím, jak je to nepříjemné, ale po lovu to bude lepší." Odpověděl rychle a snažil se téma tohoto rozhovoru smést ze stolu, ale já se nedám. Když jsem věděla, že mu částečně mohu důvěřovat, musím si i já vybudovat důvěru u něj. Snad potom bude sdílnější a poví mi, co chci a potřebuji nutně vědět.

,,Dobře Briane . . . . opravdu je to velmi nepříjemné, ale já vůbec nevím jak se to dělá. Nechci ubližovat lidem, když si vzpomenu na svoje ubohé rodiče...." Řekla jsem a hlas mi odezněl do ztracena. Brian ke mně přistoupil a opatrně mě pohladil po rameni. Pocítila jsem k němu drobnou náklonost, byl tak milý a velice krásný,  ale okamžitě jsem to vyhnala z hlavy.

,,Neboj, půjdu s tebou. Tady jsem ti připravil nějaké oblečení a musíš vědět, že teď už svůj minulý život bohužel nemáš. Musíš za ním udělat tlustou čáru. Lidské vzpomínky časem vyblednou a tvoji mysl zaplaví vzpomínky na tento nový život. Lidi musíš brát prostě jako kořist a naši potravu. Nic jiného abys přežila ti nezbude. Nakonec ti to nepřijde tak hrozné jako na začátku." Řekl a já na něj vyvalila oči. Si snad ze mě dělá srandu, ne ???

,,Cože ?? Já mám lovit lidi ???" zeptala jsem se se strachem v očích a Brian nepatrně kývnul na souhlas.

,,Ale to prostě nejde, není nějaké jiné řešení ???" ptala jsem se znovu a proklínala se za to, že je ze mě takové monstrum, které by mělo zabíjet lidi. A co když to nebudu dělat ?? Co se ze mě stane ??

,,Isabello, pokud nepůjdeš na lov, nikomu tím neprospěješ. Chvíli to vydržíš, ale nakonec tě tvoje žízeň přemůže a zabiješ o to víc lidí. A když nebudeš chodit na lovy budeš slabší a slabší. " Řekl soucitně a snažil se tvářil mile a upřímně. To mi ještě scházelo. Čím jsem si to zasloužila, že se ze mě stal upír proti mé vůli ?? To mě ten vrah nemohl také zabít ?? Nebo lépe si nás prostě nevšímat a odejít ???

Ale tím to nekončí, já ho najdu a přísahám na své rodiče, že se mu pomstím. Jenom díky své pomstě překousnu celý tento ohavný život a půjdu za svým nově vytyčeným cílem - za tím vrahem s překrásnou tváří.

Hlasitě jsem se nadechla a natáhla se pro nachystané oblečení.

,,Fajn, já se tedy převleču a můžeme jít, ale nelíbí se mi to. Je to ohavné a můžu se ještě zeptat, kde to vlastně jsme ??" dořekla jsem a otočila se směrem k Brianovi.

,,Jsme zhruba dva kilometry od Londýna. Je to moje malá stará chata, kde mám potřebné věci, když jdu z lovu. Nikdo o tomto místě neví. A pokud ti to opravdu dělá takové velké problémy slibuji, že můžeme jít lovit na neznámá místa, abychom náhodou nenarazili na nějaké tvé případné známé." Odpověděl a já ihned souhlasila. Když už jsem měla přijmout tento nový život, tak tedy daleko odsud.

,,A zůstaneš se mnou, nebo potom odejdeš ??" zeptala jsem se smutně, protože mě napadlo, že se s Brianem vůbec neznáme a třeba má svůj život a já mu do něj vstoupila, aniž bych se ho zeptala. ,,Víš, právě, že tě vůbec neznám a nechci ti nějakým způsobem zasahovat do tvého vlastního života." Dodala jsem a znovu se mu podívala do karmínových očí.

,,Isabello, to neříkej. Jistě, že s tebou zatím zůstanu. Potom se třeba sama rozhodneš, že odejdeš a já ti v tom nebudu bránit. Víš, v našem světě se potulujeme buď po párech, nebo samostatně. Málokde se najde výjimka, že je více upírů pohromadě. Znám pouze tři takové rodiny, ale o tom až později, teď vyrazíme na ten slíbený lov. Počkám venku, zatím se převleč a můžeme vyrazit." Řekl a otočil se a odešel čekat ven.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl pomsty - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!