Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl pomsty - 12. kapitola

Alice s Jasperem11111


Anděl pomsty - 12. kapitolatáááák, je tu slíbená 12 kapitolka a můžu hrdě říct, že se mi opravdu povedla. Isabella se konečně dozví pravdu....snad se bude líbit a kdyžtak se k tomu pusťte písničku http://www.youtube.com/watch?v=DbESoBpeea0 .....a prosím o komentíky... pa pa

 

12. kapitola

 

Alice chtěla přeložit náš rozhovor na pozdější dobu, ale já jsem to už opravdu potřebovala nutně vědět. Přemlouvala jsem ji, ale bezúspěšně.

Nakonec jsme vyrazili na ten slíbený lov, já si dala jenom menší srnku, jelikož jsem na lovu byla před příchodem ke Cullenům. Vyběhla jsem s Alicí sama, ostatní šli tak nějak po dvojicích, ale stále jsem měla pocit, že je tu ještě někdo s námi.

Neustále jsem se ohlížela a Alice dělala, jako kdyby nic a to mě opravdu rozčilovalo. Chtěla jsem se jí na to zeptat, ale zřejmě už to tušila a jenom se na mě významně podívala.

,,Vím na co se chceš zeptat, ale teď ti bohužel ještě nemůžu nic říct, promiň.“ Řekla smutně a podívala se směrem, kterým jsem se dívala také a já už stoprocentně věděla, že tu nejsme sami a opět jsem cítila tu nádhernou vůni. Vůni někoho, koho neznám….ale jenom tou vůni mě neuvěřitelně přitahoval.

Když jsme se vracely s Alicí z lovu směrem k autu praštila mě přes nos opět ta vůně a na zemi přede mnou ležela rudá růže. Nechápavě jsem na ní hleděla, ale z mého zamyšlení mě opět vytrhla Alice.

,,Ta je pro tebe…“ řekla tiše a usmála se.

Zvedla jsem ji a přivoněla k ní. Nádherně voněla, ale voněla i po té osobě, co už tak dlouho cítím. Vůbec jsem nevěděla co si mám myslet. Podívala jsem se znovu na Alici.

,,Má tě moc rád Isabello….“ Řekla a otočila se jiným směrem, protože již přicházeli i ostatní z lovu. Z ničeho nic se Alice vítězoslavně usmála a běžela naproti Carlisleovi.

,,Mám pro tebe novinu Carlisle, která tě určitě potěší.“ Řekla s neustálým úsměvem na tváři, chytla za ruku Jaspera a kráčeli zpátky ke mně. Já neustále držela v ruce tu rudou růži a nechápavě koukala.

,,Edward přešel zpátky na zvířecí krev a brzy nás navštíví a dle okolností možná i zůstane.“ Řekla nadšeně a já viděla jak se na tvářích ostatních vykouzlili nádherné úsměvy. Toho tajemného Edwarda musí mít všichni moc rádi.

,,To je báječná zpráva, ale….“ Řekl Carlisle a významně se na mě podíval a potom zpátky na Alici.

,,To nech prosím na mě, myslím, že je nejvyšší čas, aby se Isabella dozvěděla, o co tu jde.“

,,Alice, proboha, už mě to vážně nebaví, co se tu děje?“ řekla jsem a byla vážně z ničeho nic naštvaná, protože to tajnůstkaření mě unavovalo. Za tu krátkou chvíli můžu říct, že jsem Cullenovi začala brát jako opravdovou rodinu a na druhou stranu jsem se také bála příchodu Edwarda.

Co když budu nucena odejít? Kam bych šla? Co když si s ním nepadnu do noty jako s ostatními a bude chtít abych šla? A kdo byl ten tajemný upír, který mě už sleduje od mého odchodu od Briana? A proč mi dává růže a Alice tvrdí, že mě má rád? Vždyť to není možné….

,,Isabello, to je v pořádku, až dojedeme domů, vše se dozvíš….“ Řekla a ukázala na auto abych se posadila. Všichni mlčeli a mě to ubíjelo. Drtila jsem v ruce růži a neustále k ní přičichávala, bylo to takové uklidňující. Ani Emmett neměl veselé poznámky. Dojeli jsme k jejich domu a všichni se přemístili do jídelny k tomu obrovskému stolu z masivu. Bylo tam osm míst, jak divné….

Mluvit začal Carlisle a Esme ho držela pevně za ruku a všichni na mě upírali své pohledy, až mě to bylo velmi nepříjemné….

,,Isabello, je nám moc líto, co se stalo s tvými rodiči…..“ řekl a na chvíli se odmlčel, chtěla jsem se zeptat, jak to, že to ví, ale Alice mě přerušila a naznačila ať si prvně vše poslechnu. Carlisle tedy pokračoval.

,, a samozřejmě i tobě. Je nám to všem opravdu moc líto, ale jak už sama jistě víš, pokud tě přemůže vlastní žízeň, nic, ale opravdu nic s tím nejde udělat…Před dvěma roky od nás odešel můj první syn Edward, snažil jsem se ho přemlouvat, ale on chtěl zkusit jiný život, abych to uvedl na správnou míru, život na lidské krvi….nezazlíval jsem mu to, to vůbec, ale tajně jsem doufal, že se nakonec umoudří a vrátí se zpátky.

Viděl jsem na něm, jak se tu trápí. Byl vždy sám a partnerku si nenašel a všechno to štěstí okolo nás ho ubíjelo a tak radši odešel, ale mi o něm naštěstí věděli díky Alici, našel si přítele, Briana, který byl jeho oporou..“ řekl Carlisle a na chvíli se odmlčel a sledoval můj výraz. Tohle se mi ale vůbec nelíbilo. Po chvíli opět pokračoval…

,,Edward lovil převážně v Londýně, ale né nevinné lidi, díky svému daru číst myšlenky lovil pouze zvrhlíky a zlé lidi. Ale jednoho večera ho při lovu vyrušila skupinka tří lidí, nemohl dopustit, abychom byli prozrazeni a tak starší dvojici zlomil vaz, ale v uličce stála ještě jedna dívka, dívka, které nemohl číst myšlenky, ale naprosto neodolatelně ho vábila vůně její krve.

Bojoval s tím, ale nakonec ho to přemohlo a tu dívku si vzal.“ Řekl a čekal na mě. Začala jsem zuřivě kroutit hlavou a nemohla jsem tomu uvěřit, Alice se zvedla a chtěla mě utěšit, já se ale zvedla se židle a těkala pohledem po každém z nich….začala jsem zhluboka dýchat a padla na kolena….



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl pomsty - 12. kapitola:

 1
1. net
06.04.2014 [18:05]

Bože! Kniha nebyla dobrá, myslela jsem že nic horšího nemůže být, ale jak jde vidět ano. Neumíš psát, je to strašné, tahle parodie, nevím co k tomu říct, ale nic horšího jsem fakt nečetla... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!