Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Anděl pomsty - 11. kapitola

best...


Anděl pomsty - 11. kapitolaMám tu další kapitolku. Trošku jsem pozměnila časový děj, protože u Cullenů jsou už všichni, ale bez Edwarda. Isabella se s nimi bude seznamovat, ale oni už dávno vědí, o koho jde. Hezké počteníčko a prosím o nějaké komentíky, zda se vám to líbí:-) pa pa

11. kapitola

Ke svému úlovku jsem si vybrala docela rychlou pumu, ale mě jen tak někdo neuteče. Cítila jsem se, jako kdybych plavala v krvi. Zastavila jsem u jednoho menšího potůčku a snažila se ze sebe opláchnout přebytečnou krev.

Kdyby mi bilo srdce, tak by teď jelo jako o závod a měla bych ho až v krku, protože se přede mnou rozprostřela obrovská honosná rezidence. Byla celá laděna do bíla. Převážná část domu byla prosklená. Příjezdová cesta i široké okolí bylo velmi vkusně upraveno a zařízeno. Před domem stáli dvě luxusní auta.

Dobře, tak toto bude těžké.

Jakmile jsem se přiblížila k tomu obrovskému domu, otevřeli se vstupní dveře a tam stálo šest upírů a velice se na mě nasmívali. Byli to tři muži a tři ženy. Všichni samozřejmě nebesky krásní.

,,Vítej u nás Isabello…“ řekla zpěvavým hlasem drobná dívka s obličej podobným elfovi, byla velmi krásná a svým způsobem velmi roztomilá. Potom jsem se zarazila, protože, jak by mohla vědět, jak se jmenuji? Dívka ke mně přišla o objala mě.

,,Budeme dobré kamarádky Isabello, už se nemůžu dočkat…“ dodala a znovu mě objala. Nemohla jsem se z toho vzpamatovat a nevěřícně jsem na ní hleděla.

,,Mimochodem, já jsem Alice..“ řeka a ukázala na sebe, potom pokračovala v představování.

,,Toto je Jasper, můj přítel. Ta pekelně krásná blondýnka je Rosalie a vedle je Emmett, její přítel.“ Všichni se zasmáli a pozdravili, jenom jsem něco kuňkla na pozdrav a Alice pokračovala.

,,A toto je Carlisle a jeho žena Esme. Dělají nám něco jako rodiče  pro praktické účely.“ Dořekla a začala se zvonivě smát. Stále jsem tam stála jako opařená a nevěděla co jí na to mám říct.

,,To je v pohodě Isabello, já vidím do budoucnosti, takže už tě znám. Nemusíš se ničeho obávat, mile rádi tě vezmeme mezi sebe, je to tak Carlisle?“ zeptala se a otočila se na muže s blonďatými vlasy, autoritativním obličejem, ale velice sympatickým.

,,Jistě Alice, budeme moc rádi, když se k nám přidá další člen.“ Řekl a usmál a objal svou ženu Esme, která mi tak strašně tím svým pohledem připomínala mou vlastní maminku….., která je teď….bože, proč???

,,Vítáme tě u nás Isabello, hned ti Alice připraví pokoj a mezitím si můžeme skočit na lov, jestli chceš, vidím, že jsi také vegetarián.“ Řekla ta líbezná Esme, která byla tak mateřská. Konečně jsem se z toho prvotního šoku vzpamatovala a mohla klidně mluvit.

,,Moc mě těší, ani nevíte, jak jsem moc ráda, že mě takto berete mezi sebe. Jsem upír jen kratičkou chvíli a způsob tohoto života mi nevyhovoval a tak jsem od svého učence odešla. Připadalo mi odporné zabíjet nevinné lidi.“

,,Kéž by si to uvědomil i Edward.“ Přerušil mě Carlisle a hned mu do toho skočila Alice.

,,Carlisle, prosím, na to teď není vhodná doba. Edward se vrátí, ani nevíš jak brzo. A je naší povinností se o Isabellu postarat po tom všem.“ Řekla to takovým zajímavým a tajemným tónem, že jsem to nechápala. Proč by to byla jejich povinnost? A kdo je ten Edward? Alice ale přerušila moje myšlenkové pochody a už mě smykem táhla do domu a po cestě klábosila. Byla jako hurikán, prostě k nezastavení, ale moc se mi líbila.

,,Děkuji.“ Vypískla Alice a já to už teda vůbec nechápala.

,,Za co Alice?“

,,Chtěla jsi říct, že jsem báječná, ale přerušila jsem tě.“ Odpověděla a nádherně se usmála. Musela jsem se usmát také, protože to bylo velmi nakažlivé.

,,Ták, tady dole je obývací pokoj a kuchyně, kterou samozřejmě nepoužíváme, ale je tu  proto, abychom se neprozradili.“ Usmála se a já také, potom jsme stoupaly po schodech nahoru. Ocitly jsme se v druhém patře, které honosilo pět pokojů a dlouhá a široká chodba.

,,Tady mám pokoj já s Jasperem.“ Pověděla a otevřela dveře do jejího pokoje. Údivem mi spadla brada. Pokoj byl kupodivu laděn do pastelových barev a vybavení muselo být ukrutné drahé. Celkový dojem byl ohromný.

,,Tady na druhé straně má pokoj Rose s Emmettem, ale tam teď nepůjdeme, abychom je nevyrušili.“ Pousmála se a mě to okamžitě došlo a vyprskla jsem.

,,To není k smíchu. Máme tu důležité jednání.“ Ozval se skrz dveře Emmettův veselý hlas. Pokračovaly jsme po chodbě dál. Alice jenom zakroutila hlavou, asi na to byla zvyklá.

,,Tady mají pokoj Carlisle a Esme a mají tam každý i svoji pracovnu, jelikož Esme se velmi zajímá o architekturu a Carlisle je doktor.“ Řekla klidně a já se zastavila a koukala na ni.

,,Jak to dokáže?“ zeptala jsem se ohromeně a čekala na její odpověď.

,,Carlisle nikdy neochutnal člověka a je na to náležitě pyšný a vždy to byl jeho sen a tak zezačátku hodně zkoušel, ale nakonec se dokázal obrnit natolik, že už mu to nedělá problémy.“

,,To je fascinující.“ Řekla jsem, protože jsem na to opravdu neměla slov. Bylo to neuvěřitelné, doufám, že něčeho takového budu také někdy schopna.

,,Toto je pokoj pro hosty a teď ti ho trochu upravíme a bude tvůj. Esme ti ho zařídí a já zatím domyslím doplňky.“ Řekla a už se chtěla otáčet, ale zastavila jsem ji.

,,Počkej Alice, to po vás nemůžu chtít. Jste na mě tak moc hodní, to si vůbec nezasloužím.“

,,Ale zasloužíš, ani nevíš jak a teď pojď, půjdeme na lov.“

,,A čí je tento pokoj?“ zeptala jsem se a ukázala na poslední dveře.

,,Edwardův.“

,,On s vámi není?“

,,Prozatím, ale brzy se ukáže, ale myslím, že prvně ti musím hodně věcí vysvětlit.“

 

 http://www.stmivani.eu/37-shrnuti-povidek/povidky-od-eunta/



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Anděl pomsty - 11. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!