Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 9


Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 9ahojte, sice později, ale přece...pls chci vidět komentíky....eunta

Byli jsme jako jeden, jeden člověk, jedna duše – v dokonalé souhře. Svět okolo nás neexistoval.

Byl to sen? Byla to realita a skutečnost? Stalo se všechno, na co jsem se pamatovala?

Může být člověk ze dne na den neuvěřitelně šťastný??

Musela jsem spát hrozně dlouho, protože jsem se cítila konečně po dlouhé době odpočatá. Nemohla jsem uvěřit tomu, že se to včera doopravdy stalo.

Milovala jsem se s Edwardem a nic úžasnějšího jsem nezažila. Dokonalé. Úžasné. Vzrušující. Něžné. Jemné.

Probudila jsem se do zamračeného rána, ale tohle mi nemohla pokazit to nejdokonalejší ráno.

Ale něco to přece jenom pokazilo. Edwarda jsem vedle sebe necítila. Popadla mě náhlá úzkost, prudce jsem otevřela oči a podívala se na druhou stranu postele.

Nebyl tu.

Začala jsem nepravidelně dýchat a dostavil se i strach. Srdce si rozběhlo na plné obrátky.

,,Tady jsem, Bello,“ ozval se z druhé strany pokoje. V obličeji opět vepsanou tu bolest, kterou jsem tolik nesnášela a nedokázala se s ní smířit. Nechápala jsem jeho výraz, já byla absolutně šťastná. Edward mi dokázal, že mě opravdu miluje a to mi stačilo ke štěstí.

Ale on tak nevypadal, začala mě přepadat neuvěřitelná úzkost a strach. Už tu nebylo to štěstí, už tu byla panika.

,,Co se děje?“ zeptala jsem se okamžitě a propalovala Edwarda pohledem. Tohle se mi vůbec nelíbilo. Cítila jsem se úplně stejně jako v tom zatraceném lese. Tak slabě, tak úzkostně, tak zrazená.

,,Jsem monstrum, Bello, copak to nevidíš.“ Řekl bolestně a složil hlavu do dlaní. Nic jsem nechápala, co jsem udělala?

,,Proč to říkáš? Vždyť víš, že to není pravda.“ Řekla jsem rychle a snažila se ho zbavit toho náhlého splínu.

,,Je to pravda a vidím to na tobě. Jsem monstrum. Nezasloužím si někoho, jako jsi ty. Neustále ti ubližuji. Měl bych jít do pekel.“ Řekl zničeně skrz ruce.

,,Nechápu tě, Edwarde. Co se stalo? Vše bylo tak dokonalé a tak krásné….co se děje?“ zeptala jsem se zmateně, protože nic tu nedávalo smysl.

,,Co se stalo? Ty chceš vědět, co se stalo? Tak se na sebe podívej. Ublížil jsem ti, Bello.“ Řekl hystericky a já se na sebe poprvé podívala.

Cítila jsem se dobře, ale až teď jsem si všimla, proč je Edwardova nálada na bodu mrazu. Celé moje tělo byla modřina. Hodně škaredá modřina.

Nejhorší to bylo v oblasti stehen. Pokusila jsem se jich dotknout, ale usykla jsem bolestí.

,,Ssss“ ujelo mi a potom jsem toho krutě litovala, protože Edward vstal a vypadal jako boží umučení.

,,Bello, já….nevím, jak bych se ti omluvil, to se prostě nemělo stát. Už se to nikdy nestane.“ Řekl a vyskočil ven oknem.

Moje srdce bilo jako splašené a utíkalo svůj životní závod. Začala jsem se nepřiměřeně potit a začaly se mi klepat ruce i nohy.

Znovu mě opustil.

Nedokázala jsem to přijmout a ani jsem to tak nechtěla. Nemohla jsem být bez něj. Byl moje všechno…můj vzduch, můj svět, můj život…

Nemohla jsem přijmout tuhle skutečnost. Nemohla jsem ho znovu pustit. Už mu to nedovolím. Nedovolím, aby mě znovu takhle opustil, protože tentokrát bych to nezvládla a nepřežila. Bolest z jeho odchodu je smrtící.

Zadržela jsem slzy a pokusila se vstát, ale šlo to hodně špatně. Bolelo mě opravdu celé tělo. Modřiny se budou hodně dlouho hojit. Přehodila jsem přes sebe župan, který byl položený na křesle a šla ke dveřím. Otevřela je.

,,Alice !!!“ zakřičela jsem, i když jsem věděla, že o mě musela vědět a slyšet.

,,Ano, Bello.“ Řekla opatrně ze spodního patra.

,,Kam šel.“

,,Nevím.“

,,Alice, nepokoušej se mě naštvát.“

,,Na louku.“

,,Co udělá?“

,,Zatím se nerozhodnul.“

,,Už toho mám dost !!! A zeptá taky někdo mě, jak jsem se rozhodla já???!!!“

Alice už stála u mě a objala mě.

,,Je mi to líto. Edward je tak tvrdohlavý. Mám jít za ním?“ zeptala se smutně.

,,Ano, ať se okamžitě vrátí. Nenechám ho, aby mě zase opustil.“ Řekla jsem slabě a dostavovaly se první slzy. Moc dobře jsem si uvědomovala, jak tohle celé dopadne, pokud budu opět zticha. Nemusela bych ho vidět už nikdy.

,,Pojď se mnou, dám ti něco na sebe, aby nebyly vidět ty modřiny.“ Řekla tiše a vedla mě do svého pokoje. Bylo mi to už jedno. Možná bude opravdu lepší, abych si to zakryla, Edwarda by to mohlo rozlítit ještě víc.

Včera jsem necítila bolest, cítila jsem jenom neuvěřitelnou lásku a touhu. Bolest se dostavila až posléze, ale nebyla to fyzická, jako spíše psychická. A ta bolela mnohem více.

Alice mě oblékla a dala mi nějakou zázračnou mastičku na ty podlitiny. Opatrně jsem sešla dolů, když mezitím Alice běžela pro Edwarda.

Musela jsem si připravit slova, protože už ho nenechám aby mluvil on. Já budu mít hlavní slovo. Nenechám ho, aby mě opustil.

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 9:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!