Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 25

Sraz Ostrava!!! 20


Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 25Ahojte všichni... ač se to zdá divné, či nepochopitelné... jsem zpátky... a je tu zpátky i Alkohol, kterého jste snad měli rádi... abych tak nějak shrnula děj posledních kapitolek - Bella navštívila po dlouhé době školu, ale neunesla ponižování a zkolabovala, tímto také přišla o její a Edwardovo dítě (nemilé), ale neházejme flintu do žita... Bella se z toho pokouší dostávat, ale není to to pravé ořechové. Je jí lépe, ale bolest ze ztráty je stále tady.... v této kapitolce přichází na scénu Charlieho nová přítelkyně a dá Belle jednu dobrou radu... takže si to užijte... snad jste ještě nezapoměli a těším se na vaše komentíky, kritiku a tak dále a tak dále... snad to už znáte.... PS: a abych pravdu řekla, už jsem ani nevěděla, jak se přidává článek :D... ale snad v pohodě.... tento díleček bych chtěla věnovat Ejdrianě... díky, že jsi mě pořád uháněla.... pa pa...

,,Ahoj tati.“ Řekla jsem a viděla, že byli oba zrovna ve velmi náruživé debatě, Charlie vypadal opravdu šťastně a já jsem byla ráda, že ho takhle vidím. Alespoň něco pozitivního na tom všem zmatku a bolesti.

 

 

Edward mě stále držel za ruku a jeho ledový stisk mě podivně uklidňoval. On byl můj lék na bolest. Jeho jsem opravdu potřebovala.

,,Bello !!!“ vykřikl otec nadšeně a už se zvedal od stolu, kde seděl se svou novou přítelkyní. Jeho nadšení z mé návštěvy bylo zjevné. Edwarda si  však naopak vůbec nevšímal. Jejich poslední debata zřejmě nedopadla dle představ obou účastníků. Tohle jsem ale právě řešit nechtěla.

Lehce jsem povolila stisk ruky a naznačila Edwardovy, aby mě pustil. Moc jsem si přála Charlieho obejmout. Byl u mě během chviličky a už mě drtil ve svém vřelém otcovském náručí.

Edward poodstoupil a nechal Charliemu místo a vykročil směrem do kuchyně, aby se seznámil s novou osobou jak pro mě, tak pro něho. I když on už musel zřejmě vědět, co je nová neznámá zač. Jeho dar byl občas dobrá výhoda. Hodně rychle poznal mysl lidí a tak si o nich mohl udělat skutečný obraz.

Charlieho náklonnost mě velmi potěšila a byla jsem zase o kousek šťastnější. Bolest sice byla, ale přehlušovalo ji to ostatní a nemusela jsem na ni myslet.

,,Zlatíčko, tak rád tě vidím. Jsi v pořádku?“ zeptal se a líbl mi polibek do vlasů. Byla jsem překvapená, protože můj otec nikdy nevyjadřoval své city natolik. Překvapená, ale ráda. To je to správné slovo.

,,Je to dobré. Bude určitě líp. Časem.“ Konstatovala jsem a Charlie se pousmál.

,,Chtěl bych ti představit svou přítelkyni, Bello.“ Pošeptal mi Charlie do ucha a já se musela pousmát, protože přesně tohle mu svědčí. Byl šťastnější a já byla ráda za něj. On byl moje rodina, sice nově nabytá, ale byl.

Vždy jsem byla jenom s René a s Charliem to bylo ze začátku opravdu těžké, ale naučili jsme se spolu žít. Oba jsme byli nemluvní a tak jsme si jeden druhému vyhovovali.

Teď už jsem cítila, že bude lepší, když budu bydlet u Edwarda. Nechtěla jsem jim tu překážet. Oba vypadali spolu šťastně.

,,Jistě, Charlie, už se moc těším.“ Odpověděla jsem a Charlie se otočil směrem do kuchyně, kde už Edward seděl u stolu a debatoval s jeho přítelkyní.

,,Amando?“ zeptal se.

,,Ano?“

,,Chtěl bych ti představit svou dceru. Bellu.“ Řekl směrem k Amandě.

,,Bello. Tohle je Amanda.“ Řekl ke mně. Přišla jsem také do kuchyně a potřásla si rukou s Amandou. Byla od pohledu velice milá a její zevnějšek byl upravený. Měla světlé vlasy svázané do drdolu a modré oči. Trošku mi připomínala René, ale nechtěla jsem zabíhat do podrobností. Bylo vidět, že Charlie má rád podobné typy.

,,Těší mě Amando.“ Řekla jsem mile a mrkla po Edwardovi. Ten se pousmál a kývnul mým směrem. Tím jsem pochopila, že je vše v pořádku.

,,Mě taky moc těší, Bello. Charlie mi toho o tobě tolik vyprávěl. Už jsem si moc přála se s tebou seznámit. Nemohla jsem se dočkat, až se tu ukážeš.“ Řekla také mile a její stisk ruky byl příjemný a upřímný.

,,Poslední dobou jsem měla drobné problémy, tak jsem tu nebyla.“ Řekla jsem smutně a pohled stočila k zemi. Edward okamžitě reagoval a už stál u mě. Byl moje opora v těchto chvílích a já mu za to budu pořád vděčná. Cítila jsem, že se moje oči zalévají slzami, ale nechtěla jsem ukázat svou slabost.

Amanda zřejmě chtěla také zakročit, ale Edward na nic nečekal. Věděl, že je zle. Opět jsem myslela na svou bolest a v tuto chvíli jsem musela být sama.

,,Omluvte nás.“ Řekl spěšně Edward a už mě držel v náručí. Já jenom přitiskla obličej k jeho košili a vdechovala jeho opojnou vůni, která mě uklidňovala.

Cítila jsem se trapně, ale teď jsem se nemohla tvářit mile a přetvařovat se. Edward se mě snažil všemožně rozptylovat, abych na to nemyslela, ale občas se našla chvíle, kdy se to nedalo a já se schoulila do klubíčka a plakala. Plakala bolestí nad mou ztrátou. Nad ztrátou našeho dítěte. Už jsem se přestala obviňovat, ale stále to bylo ve mně.

A tohle nikdo nikdy vymazat nemůže. Zůstane to ve vás.

Edward mě donesl do mého pokoje a položil na postel, lehl si vedle mě a já byla stále přitisknutá na jeho hrudníku.

,,Bello… “ řekl opatrně.

,,Hm… “

,,Bude to dobré.“

,,Já vím.“ Odpověděla jsem, ale slzy stále kanuly. Bolest se musela vyplavit a teď byla moje chvíle.

Po chvíli někdo zaklepal na dveře.

,,Dále.“ Odpověděl Edward. Byla to Amanda.

,,Edwarde, mohla bych na chvíli?“ zeptala se opatrně. Edward ztuhnul, konečně jsem se na něj podívala a kývla. Možná tohle je to, co potřebuji. Nestranný názor. Alice i Rosalie mi pomoct nemohly, nikdy nebyly těhotné.

Esmé sice ano, ale neustále mě utěšovala a to jsem nepotřebovala, potřebovala jsem povzbudit. Možná bude Amanda to pravé, na co čekám.

Edward zaváhal, ale nakonec svolil.

,,Jistě.“ Odpověděl, políbil mě na tvář a pohladil. Odešel z pokoje. Vím, že vše uslyší, ale já potřebovala rozhovor s normální ženou.

Amanda se posadila na kraj postele.

,,Bello, vím co se ti stalo…Charlie mi vše řekl. Je mi to upřímně líto, ale život jde dál. Nesmíš se utápět ve smutku a bolesti. Budete mít s Edwardem další možnost a jistě se jí chopíš tak, jak se sluší a patří. Jednou budeš šťastná a Edward také. Vidím, že ho to bolí jako tebe, ale snaží se být statečný a podporovat tě. Je to ušlechtilý muž.“

,,Já vím, miluji ho nadevše, ale cítím se, tak..prázdná, tak sama.“ Odpověděla jsem jí a slzy dále tekly. Lehce mi je utřela hřbetem ruky.

,,Měla bych pro tebe jedno malé řešení. Jedno malé odreagování.“

,,Ano?“

,,Chtěla bych ti pomoct, Bello. Tak, když mi to Charlie řekl, tak jsem přemýšlela, co by bylo pro tebe a Edwarda v tuto chvíli to nejlepší. A jedno řešení jsem našla.“ Řekla a lehce se usmála. Byla jsem zvědavá a tak jsem se také posadila. Amanda se mi líbila a byla upřímná. Cítila jsem, jak se s ní cítím uvolněná a bylo mi lépe.

,,Jaké?“ zeptala jsem se spěšně, protože už jsem potřebovala pomoc. Edward mi ji nabízel každou chvíli, ale to nebylo ono. Pomáhal mi, ale jen když byl se mnou. Jak jsem byla sama, vše opět přišlo.

,,Měli byste s Edwardem odjet.“ Řekla klidným hlasem. Byla jsem překvapená, protože jsem tomu nerozuměla.

,,Nechápu.“ Odpověděla jsem popravdě.

,,Měli byste s Edwardem odjet a odreagovat se. Vše okolo ti to připomíná. Potřebuje odjet a být jenom spolu. Bez ostatních a mluvit spolu o tvé bolesti, ale také o bolesti Edwarda.“ Dokončila Amanda a já na ni udiveně koukala.

,,Přemýšlej o tom, Bello.“ Dořekla, pohladila mě po ruce a odešla z pokoje.

Přemýšlela jsem o tom a musela jsem naznat, že je to výborný nápad.

 

 Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 25:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!