Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád ( a velmi dobrý) 2

katealice


Alkohol je můj kamarád ( a velmi dobrý) 2Přidávám další kapitolku, je to trochu takové patlání v Bellině hlavě, ale snad se to bude líbit...a prosím zanechte komentík, zápory i klady....eunta

2. kapitola

Písnička – Hana Pestle – Need

Bylo to jako v moc dobrém snu, protože jsem nic necítila. Necítila jsem tu bolest z toho, že mě opustil. Bylo to dokonalé. Snažila jsem se potom otevřít oči, ale nedařilo se mi to. Něčí ruce mě zvedly z chodníku, to jsem věděla, ale nic jiného si nepamatuji.

Tohle byl způsob na zmírnění mé bolesti. Měla jsem otupělé smysly a nemusela nad ničím přemýšlet. Měla jsem v hlavě vymeteno a to mi naprosto vyhovovalo.

Vzbudila jsem se časně ráno v posteli, byla jsem přikrytá a měla jsem sundanou bundu a boty. Tak to bude zlé. Charlie bude vyvádět jako pominutý.

Během chvíle jsem ale opět upadla do osvobozujícího spánku a vstávala jsem až něco po poledni. Čekala jsem každou chvíli, že ke mně do pokoje vtrhne Charlie a bude dávat sáhodlouhé kázání, ale nic se nekonalo.

To bylo velmi zvláštní, protože si přesně pamatuji, že mě někdo z toho chladného a tvrdého chodníku zvedal a musel mě odnést nahoru do mého pokoje. Nedávalo mi to vůbec žádný smysl.

Moje hlava byla prázdná a přesně tohle mi vyhovovalo. Byla jsem spokojená, ale také ze sebe zhnusená, že jsem se musela snížit k něčemu takovému jako je pití alkoholu, ale pomáhalo mi to od bolesti a to bylo důležité. Musela jsem se jít umýt, protože jsem zřetelně ze sebe cítila alkohol a cigaretový pach, který v hospodě byl.

Pomalu jsem kráčela do koupelny a bála se jenom malým pohybem uhnout ze zadaného směru, protože jsem myslela, že se mi hlava rozkočí. Jakoby mě bodaly miliony jehliček.

Sundala jsem si opatrně oblečení a pustila vřelou vodu. Potřebovala jsem se uvolnit. Nechala jsem horké kapičky vody, aby mi smáčely kůži. Horká voda mi pomáhala, uvolňovala zatuhlé svaly a celkově mě uvolnila. V koupelně jsem strávila hodně dlouhou chvíli, ale jakmile jsem vylezla, znovu to na mě dopadlo.

Neustále jsem přemýšlela nad stejnými věcmi a nemohla je dostat z hlavy pryč. Bylo to nesnesitelné. V hlavě jsem měla neustále jeho dokonalý obličej a to mě mučilo zaživa.

Musela jsem vzpomínat na naše společné chvíle, musela jsem vzpomínat na jeho ledový, ale prostě neuvěřitelně něžný dotek. Musela jsem myslet na jeho oslnivě svůdný a sametový hlas. Prostě jsem musela, ale bolelo to neuvěřitelným způsobem. Potřebovala jsem zmizet.

Zmizet z tohoto místa a už se nikdy nevrátit, protože v každém kusu nábytku byly vzpomínky, v každém kousku tohoto proradného města byly vzpomínky a já je chtěla vymazat. Vymazat kompletně ze svého života a začít nový.

Nový život, ale s velkou bolestí na srdci, která nikdy nezmizí, protože pokud potkáte někoho jako je on, není možné na něj jen tak zapomenout. S jeho odchodem odešlo i moje srdce. Zůstala tu jenom tělesná schránka a se srdcem si vzal i mou duši, protože toto už není život. Toto je mučení.

Sedla jsem si zpátky na postel. Dobu zírala na můj neuklizený pokoj. Vše se válelo po zemi, od té doby jsem prostě neuklízela, bylo mi to naprosto fuk. Přestala jsem i Charliemu vařit, nebyla jsem toho schopná, vše jsem spálila.

Moje zamyšlení mě vždy uvedlo to transu a nevnímala jsem své okolí. Byla jsem ve světě, kde mi nikdo nemohl ublížit.

Tady jsem byla sama sebou, to bylo moje útočiště, ale poslední měsíc se moje útočiště ztratilo a já už neměla kam jít. Byla jsem napospas svým bolestivým myšlenkám a bolestivým pohledům všech spolužáků a známých. Nedalo se to snést.

Myslel si, že jsem jenom člověk, že se s tím srovnám, ale opak je pravdou. Já sice byla jenom člověk, ale člověk, který se zamiloval do nejúžasnější osoby a to nejde jen tak zapomenout.

Nejde se s tím srovnat, zůstane to ve vás. Obrovská černá díra v srdci, která vás trhá na maličkaté kousky. Musela jsem s tím něco udělat, ale nemohla jsem jen tak odejít. Nemohla jsem tu nechat Charlieho samotného, ale co jiného mi zbylo???

Rozhodla jsem se z minuty na minutu. Věděla jsem, že nakonec budu svého rozhodnutí litovat, ale musela jsem vypadnout a konečně začít žít.

V nočním stolku jsem nahmatala prášky proti bolení hlavy. Nikdy jsem je nepotřebovala, ale tentokrát se opravdu hodily. Spolkla jsem rovnou dva, snad mě ta bolest hlavy povolí.

Rozhodla jsem se jít dolů za Charliem. Byla sobota a on říkal, že dnes bude doma. Opatrně jsem sestoupila po schodech a udivila mě Charlieho spokojenost.

,,Ahoj tati.“ Řekla jsem ponurým hlasem.

,,Á….ahoj Bello, už jsi se vyspala? Nechtěl jsem tě budit, když se ti tam dobře spalo.“ Řekl vesele a já ho vůbec nechápala. Copak mě včera neviděl, neviděl jak jsem byla opilá pod obraz??? Kdo mě tedy zvedl z ulice a donesl do našeho domu ???

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád ( a velmi dobrý) 2:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!