Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád ( a velmi dobrý ) 16


Alkohol je můj kamarád ( a velmi dobrý ) 16Ahojte, tak je to tu, přemluvila mě Regi, takže děkujte jí...sice je tento díl takový o ničem, ale je to takový klid před bouří...je kratší, protože se s tím poslední dobou nějak peru...potřebuji vaši podporu a komenty, to jediné mě popohání dopředu...takže čekám na kritiku...eunta

,,Musím si promyslet, co mu řeknu, abych ho neranila. A ještě musím také promyslet, jak mu řekneme tu další novinku. Bude určitě nadšený, jeho 18-ti letá dcera je těhotná.“

V nemocnici jsem strávila další dva dny. Edward byl celou dobu se mnou a v podstatě mě rozmazloval. Nosil mi květiny, takže celý můj pokoj nádherně voněl po  růžích a liliích. Vždy jsem se hrozně červenala, když něco takového donesl, protože nejsem zvyklá na dostávání dárků.

A hlavně ne od Edwarda, protože mi dával vše a já jemu nic. On ale protestoval a vždy říkal, že jsem mu dala sebe. To mi nepřišlo fér, ale nemohla jsem s tím nic udělat.

Carlisle mi už dokonce vytáhnul všechny ty protivné jehly a já se konečně mohla svobodně hýbat. Ráno jsem se sbalila za Edwardovy pomoci a jeli jsme k nám domů. Charlie byl na Edwarda nabručený, ale vysvětlila jsem mu, že Edward je opět se mnou, a že s tím bohužel nic neudělá.

Prvně protestoval hodně, ale když viděl, že jsem opět šťastná, trochu se uklidnil.

Edward dal mou tašku do auta a pomohl mi nasednout do auta. Během chvilky jsme byli u našeho domu.

Musela jsem to dnes Charliemu říct, protože Alice již nachystala věci pro mě v Edwardově pokoji. Teď to bude náš pokoj. Byla jsem z toho celá nesvá, ale na druhou stranu jsem byla šťastná. Vše se tak dokonale vyřešilo. Jen teď zvládnout Charlieho.

Edward vzal z kufru mou tašku a otevíral mi dveře. Podal mi ruku a já se jí chytila a nehodlala ji pustit, protože jsem byla značně nervózní. Edward to poznal a snažil se mě uklidnit – kroužky na ruce.

Ale v tomto případě to nepomáhalo, jindy ano, ale ne teď. Vždyť jsem se právě chystala Charliemu říct, že jsem těhotná, a že se stěhuji k Edwardovi. V 18-ti letech. Zřejmě se zblázní. Nemohla jsem to odkládat, protože jsem to už chtěla mít za sebou.

,,Bello, to je v pořádku. Jsem tu s tebou.“ Řekl uklidňujícím tónem a já s vystrašeným obličejem udělala první krok.

Charlie otevřel vstupní dveře a rozběhl se ke mně. To jsem nečekala, protože nikdy nedával své emoce tolik na obdiv ostatním. Utvrdilo mě to ještě více. Věděla jsem, že bych ho měla obejmout také, ale nechtěla jsem pouštět Edwardovu ruku.

Byla to moje opora právě v tuto chvíli. Už mě chtěl pouštět, ale zmateně jsem se po něm podívala a jeho ruku nadále držela a stiskla ještě více. Okamžitě pochopil a také mě pouštěl.

Na Charliem bylo vidět, že mu tu Edward vadí a nepřeje si, aby tu byl. Na čele se mi vyrazil studený pot, když jsem si znovu a opět uvědomila, co se mu právě chystám říct.  Charlie doběhl ke mně a objal mě.

Edwardovu ruku jsem stále cítila a byla za to ráda, protože jinak bych právě v tuto chvíli spustila pláč. Nechtěla jsem Charlieho opustit, ale nebyla jiná možnost. Já jsem patřila k Edwardovy a zároveň do jeho světa. Charlie ne a nikdy bych si nepřála aby tam také patřil. Stačí, že já jsem se pustila do boje s tajemnem.

,,Holčičko, jsem rád, že už jsi doma. Tolik jsi mi tu scházela.“ Řekl srdceryvně Charlie. Super. Proč mi to dělá ještě těžší?? Jako kdyby tušil, že se k něčemu takovému schyluje.

,,Ty jsi mě taky chyběl, tati.“ Řekla jsem potichu, protože jsem se bála, kdybych promluvila více nahlas, že se mi hlas zlomí a to jsem teď nemohla dopustit. Edward mě stiskl pevněji a hladil po ruce. Trochu mě to uklidnilo. Šli jsme tedy dovnitř a mě zachvátila další a další panika.

Posadili jsme se u Charlieho v obývacím pokoji a Edward stále hladil moji ruku. Nebyla jsem schopná ze sebe dostat kloudného slova, tohle prostě nezvládnu. Otevřela jsem ústa, ale nevyšla ze mě ani hláska. Edward pochopil, že na tohle prostě nemám a nikdy nebudu. Převzal slovo za mě a já mu za tohle budu vděčná do konce věčnosti.

,,Bello, dáš si čaj?“ zeptal se mile Charlie a bylo na něm vidět, že je opravdu šťastný, že jsem doma. Bylo mi ze mě samotné zlé. Právě jsem se chystala ublížil vlastnímu otci. Byla jsem hrozné dítě a ještě s dalším dítětem pod svým srdcem.

,,Ne.“ Kuňkla jsem a Edward se zhluboka nadechl, chystal se začít a mě se málem zastavilo srdce. Strachy jsem se na něj podívala a zakroutila hlavou. Nebyla jsem prozatím na něco takového připravená. Edward zvednul své dokonalé obočí a nechápavě na mě hleděl.

,,Teď ne, Edwarde.“ Pošeptala jsem skoro neslyšně, protože jsem věděla, že Edward to uslyší. Prvně nesouhlasil, ale nakonec musel poznat v mém pohledu ten strach a úzkost, tak souhlasil.

Zbytek dne proběhl docela v rámci možností v klidu, protože jsem tento úzkostný a pro mě nejdůležitější rozhovor odsunula na pozdější chvíli, ale musela jsem si to také vyříkat s Edwardem, protože jeho postoj byl v tomto případě neoblomný. Musel mě mít u sebe a pod kontrolou Carlislea.

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád ( a velmi dobrý ) 16:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!