Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 12

Edward Bella by Zuzka


Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 12Jelikož jste moc prosili, tak je tu jenom kratičké pokračování, abyste se dozvěděli, co se vlastně Belle stalo....a chci vidět znovu ty komenty...eunta

Slyšela jsem pípání přístrojů a můj dech, který byl nepravidelný.

Bála jsem se otevřít oči, i přes zavřená víčka bylo světlo nesnesitelné. Nakonec jsem se odhodlala. Jenom zlehka, aby neutrpěly šok.

Přede mnou stál Edward a koukal přímo na mě. Hladil mou ruku, až teď jsem si uvědomila, že je to příjemné.

,,Co se stalo?“ zeptala jsem se ochraptělým hlasem.

,,Omdlela jsi. Bylo toho na tebe moc a opět za to můžu já. Chtěl jsem přijít každý de, ale moje nesobecká já mi to zakazovalo. Moc se omlouvám a přísahám, že už jsem byl rozhodnutý, že se vrátím. Nevím, jak bych odčinil, co vše jsem ti způsobil. Znovu se omlouvám, Bello. Jsem idiot, že jsem se nedokázal rozhodnout. Akorát jsem ti víc a víc ubližoval.“ Řekl zničeně a sedl si na mou postel a já se utápěla v jeho karamelových očích.

Bylo v nich tolik bolesti a touhy po tom, abych mu odpustila.

Nemohla jsem ho trápit, na to jsem ho příliš milovala.

,,Nezlobím se na tebe. Byla to tvoje volba, já si zvolila a jenom čekala, zda se rozhodneš jako já nebo ne. Nemohla bych bez tebe existovat.“ Řekla jsem slabě, protože mě můj hlas vůbec neposlouchal.

Edwardovy oči zněžněly a byly plné oddanosti a lásky. Nahnul se ke mně a zlehka mě políbil.

Byl to opatrný, ale přesto náruživý polibek.

Někdo zaklepal na dveře. Edward se leknul, to jsem u něj ještě neviděla. Zřejmě přestal vnímat okolí. Byli jsme tu jenom my dva. Během vteřiny se vzpamatoval.

,,Pojď dál, Carlisle.“ Řekl a stále mě hypnotizoval. Carlisle vstoupil do místnosti a hrozně zajímavě se tvářil. Mile se usmál a přistoupil k mé posteli.

Edward se na něj otočil a stáhl obočí k sobě, jakoby by něčemu nerozuměl. Carlisle mu pohled oplatil, ale nedalo se z něj nic vyčíst.

Tyhle jejich rozhovory jsem nechápala a také jsem je nesnášela.

Začala jsem se mračit, protože mě to už nebavilo.

Nejhorší bylo, že Edward vypadal nadále, že nechápe.

,,Bello, mám pro tebe úžasnou zprávu.“ Řekl nadšeně a dělal, jako že přemýšlí o něčem jiném.

,,Jakou?“ zeptala jsem se.

,,Ano Carlisle, jakou? Překlad hymny do jiného jazyka mi opravdu nic neříká.“ Konstatoval Edward a já pochopila, proč se tváří tak zasmušile.

Carlisle mu něco tajil a to Edward neměl rád.

,,Jsi těhotná.“ Řekl nadšeně a pozoroval naše výrazy.

Prvně jsem nechápala, potom jsem se mračila, potom si to uvědomovala a nakonec stejně neuvěřila. Edward ztuhnul a v takové pozici také zůstal.

,,To….to….není možné.“ Vykoktala jsem nakonec.

,,Vždyť Edward je upír. Nemůže mít děti.“ Dodala jsem a můj nechápavý výraz se nezměnil.

,,Vím, Bello. Taky jsem si říkal, že to není možné, ale všeobecně je známo, že upíři opravdu děti mít nemohou, ale nikde není zmínka o upírovi a člověku.“ Vysvětlil a já se konečně dotkla svého bříška. Sice nic nebylo poznat, protože to byl teprve začátek, ale začátek něčeho úžasného.

Nosím Edwardovo dítě. Důkaz naší lásky.

,,Od teď už žádné pití, Bello.“ Zdůrazňoval Carlisle.

Potupně jsem kývla, protože jsem si uvědomila, co jsem poslední dny dělala. Už od začátku jsem byla špatná matka, ale to napravím. Vše bude tak, jak má být.

,,Nechám vám trochu soukromí.“ Řekl Carlisle a mrknul na mě. Během chvilky opustil pokoj.

Edward se mezitím vzpamatoval ze šoku a jeho oči se prostě nedaly popsat.

,,Miluji tě, Bello.“

Shrnutí povídek



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Alkohol je můj kamarád (a velmi dobrý) 12:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!