Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » A walk to remember - 7. kapitola

Edward a Bella


A walk to remember - 7. kapitolaAhojte, je tu seznámení s Edwardovou rodinou a........nechte se překvapit....snad se bude líbit a zanechte komentík...pa pa eunta

7. kapitola


Edwardův pohled

Tak tohle Rosalie opravdu přehnala.

,,Nezačínej zase Rose, chovej se slušně.“ Řekl jsem hrubě a viděl, jak se Bella cítí nesvá.

Začni se konečně chovat jako upír a ne jako idiot. Vždyť ona je obyčejný člověk. Nepatří mezi nás a nikdy nebude. Zase ti něco přelítlo přes nos.

Prudce jsem na ní zavrčel., ale mohla to slyšet jenom ona a Esme. Esme věděla, že je zle. Okamžitě zareagovala a šla ještě blíže k Belle.

,,Pojď Bello se mnou do kuchyně, uvařím ti nějaký moc dobrý čaj. Edward hned přijde.“ Řekla mile a vzala Bellu kolem ramen, ta po mě neustále koukala a cítila se opravdu velmi nepříjemně. Usmál jsem se na ní, abych ji ujistil, že je vše v pořádku. Jakmile zašli za roh, tak jsem se do Rosalie pustil.

,,Co dělám není vůbec tvůj problém, je to moje věc a jestli budeš na Bellu nepříjemná a nebo jí něco uděláš, přísahám, že potom udělám něco já tobě.“ Vyhrožoval jsem jí, tvářila se uraženě, to ale už dolů scházela Alice.

,,Má pravdu Rose, nepleť se do toho.“ Řekla jednoduše a přišla až ke mně. Rosalie už nic neřekla, protože jsme všichni Alici důvěřovali, díky jejím vizím do budoucnosti. Rosalie si odfrkla a odešla zpátky nahoru do svého pokoje. Po cestě mě ale proklínala a nadávala mi, že nechce, aby byla ohrožena její rodina.

Na jednu stranu jsem jí chápal, ale zase ona musí chápat mě. Neví, jak se cítím, když jsou tu všichni okolo šťastní, jak moc mě to ubíjí a s Bellou jsem poznal něco úplně nového. Něco co mi znovu dává chuť do toho odporného nesmrtelného života. Musím si s ní potom o všem promluvit, vím, že mě nemá moc ráda, ale jelikož ve své rodině nemáme tajemství, měli by o tom všichni vědět.

Alice mě obejmula a mile se na mě usmála. Ona jediná mě neodsuzovala za moje předešlé chování. Vždy stála při mně, i když jsem si to opravdu nezasloužil. Věděla, že jsem na dobré cestě k tomu, abych se opravdu změnil k lepšímu.

,,Ty už jsi se rozhodl Edwarde a myslím, že to byla dobrá volba pro všechny. Jenom na Bellu musíš opatrně, můžeš jí říct co jsi vlastně zač, ale dej jí trochu času, ano?“ řekla a políbila mě na tvář. Poděkoval jsem jí a už pomalu odcházela.

,,Teď utíkej za ní, už na tebe čeká.“

Neváhal jsem, protože jsem ji sice neviděl jenom krátkou chvíli, ale už se mi po ní neuvěřitelně stýskalo. Vstoupil jsem opatrně do kuchyně. Esme byla s Bellou ve velmi náruživém rozhovoru. Zrovna probíraly vybavení domu.

Jakmile mě Bella zpozorovala, přenádherně se usmála. Zrovna dopíjela čaj. Esme byla v sedmém nebi. Bella se jí hrozně líbila a byla ráda hlavně za mě.

,,Můžeme?“ zeptal jsem se směrem k Belle a ona přikývla a zvedala se ze židle.

,,Děkuji ti Esme, čaj byl opravdu výborný.“ Slušně poděkovala a Esme jenom přikývla.

,,Půjdeme nahoru do mého pokoje.“ Řekl jsem Esme.

,,Dobře, pokud budete něco potřebovat, dejte vědět.“

,,Jistě.“

Šli jsme pomalu do vrchního patra domu. Bella si pozorně celý dům prohlížela. Zastavil jsem před mým pokojem a otevřel dveře.

,,Tohle je můj pokoj, pojď prosím dál.“

,,Děkuji.“ Odpověděla a vstoupila a lehce otevřela ústa. Musel jsem se pousmát. Byla tak roztomilá.

,,Máš přenádherný pokoj Edwarde a zřejmě hodně posloucháš hudbu, že?“ zeptala se a otočila se směrem ke mně.

,,To ano. Hudba mě hodně zajímá.“ Odpověděl jsem a znovu se na ní lehce usmál.

,,Dobře tedy, kde máš svůj text? Pustíme se do toho doučování.“ Řekla mile a sedla si na krémovou pohovku, která byla umístěna v rohu pokoje.

,,Jistě, jdeme na to.“ Řekl jsem vesele a posadil se vedle ní.

***

Text jsem uměl nazpamět, ale kvůli Belle jsem se snažil dělat, že mi to opravdu nejde. Byla výborná učitelka. Hodně jsme se spolu nasmáli a bylo mi skvěle. Ta krátká chvíle, kterou jsme pro sebe měli neskutečně rychle utekla a už se blížila hodina, kdy ji budu muset odvézt zpátky domů. Vůbec se mi nechtělo, ale nechtěl jsem porušit slib, který jsem panu Swanovi dal.

Bella se začala netrpělivě koukat po hodinkách. Bylo mi to jasné.

,,Chceš už odvézt domů?“ zeptal jsem se smutně, protože si nedokážu představit, že ji takovou dlouhou dobu neuvidím.

,,Už bych měla jet domů, i když musím přiznat, že mi je s tebou moc dobře.“ Odpověděla, sklopila hlavu a začala se červenat. Prostě je to můj malý andílek.

Opatrně jsem se k ní přiblížil a zvedl ji hlavu zpátky, abychom si viděli do očí. Její hnědé oči mě přímo propalovaly a její rty si přímo říkaly o to, abych se lehce políbil.

,,Mě je s tebou taky dobře, a abych řekl pravdu, nechci, abys odcházela.“ Řekl jsem šeptem a ona opět sklopila oči.

,,Mám tě moc rád, Bello.“ Dodal jsem a pomalu se přibližoval k jejím ústům. Její oči byly zmatené, ale srdce jí bušilo jako o závod.

,,A já tebe.“ Řekla ještě větším šeptem nežli já, ale já to slyšel velmi dobře a to mi dodalo kuráž. Překonal jsem poslední centimetry mezi námi a opatrně ji políbil. Projela mnou vlna vzrušení. Její rty byly tak sametově hladké, vláčné a krásně teplé. Jemně mi polibek oplácela zpátky. Bylo to takové nevinné, ale přitom velmi intenzivní a dokonalé.

Chtěl jsem ji líbat neustále, ale nechtěl jsem na ni tlačit, opatrně jsem dokončil náš první polibek, a tak jsme si opřeli hlavy o sebe. Cítil jsem tu zamilovanost až do konečků svých ledových prstů. Byla to naprosto dokonalá chvilka a přál jsem si, aby nikdy neskončila.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A walk to remember - 7. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!