Stmívání.eu ~ Twilight Fan Home - FanFiction na pokračování » A walk to remember - 4. kapitola

Rob


A walk to remember - 4. kapitolaahojte, dneska se překonávám a přidávám další kapitolku, tentokrát z pohledu Belly, snad se bude líbit pls komentíky....pa pa eunta

4. kapitola

Ticho mě tlačí na ušní bubínky,
Kdyby zdi mohly zpívat,
Věděly by o čem vyprávět,
Slova písní,
Jež se zrodila z dějin okamžiků.


Krok za krokem,
Ploužím se po ztichlé chodbě,
Téměř cítím tu bolest,
Bolest snů zašlapaných do bílého mramoru...

Odkaz

Bellin pohled

Byla jsem tou novou zprávou nadšená. Milovala jsem divadlo a hlavně jsem milovala zpěv. Bylo to takové moje odreagování a útěk od drsné reality. Teď jsem na to ale nechtěla myslet, na to budu dost času doma.

Celý den jsem měla velmi zpestřený. Byla to jako balada. Vše mi vycházelo. Prozatím.

Vím zcela jistě, že v mém stavu se nedá očekávat jakékoliv zlepšení, ale rozhodně jsem se cítila líp.

Celý den proběhl velmi dobře. Odpoledne jsem uvařili otci večeři a večer šla na mši. Večer jsem usínala s úsměvem na tváři. Moc jsem se těšila na druhý den.

Ráno proběhlo jako každé jiné. Vstávání, koupelna, snídaně a vzhůru do nového dne. První hodinu jsme měli právě slibované divadlo. Přišla jsem do třídy mezi prvními. Mezi ostatními jsem nebyla zrovna moc oblíbená, ale dalo se to zvládnout.

Své kamarády jsem měla a víc jsem k životu nepotřebovala. Stačilo mi to, co jsem právě měla a byla jsem s tím spokojená.

Posadili jsme se do kruhu na židle a prvně si jenom povídali. Po chvilce vstoupil do třídy on. Naprosto jsem to nechápala. Co by tu dělal? On nebyl zrovna ten typ, co by se zúčastňoval divadelního představení.

,,Ah, pan Cullen osobně. Je dobře, že jste přišel, prosím posaďte se.“ Pobídla ho učitelka a ukázala na volné místo vedle mé židle. Nepatrně jsem zvedla obočí a sledovala jeho otrávený výraz v obličeji. Bylo na něm vyloženě vidět, jak ho to tu nebaví.

Sice si vedle mě sednul, ale židličku si odstrčil co nejdál. Střetnuli jsme se jediným pohledem. A to mi stačilo. Viděla jsem ho už tolikrát, ale tentokrát se mu pozorně podívala do jeho karamelových očí. Naprosto mě upoutaly, ale také zároveň hrozně odpuzovaly. Bylo v nich cosi zvláštního. Cosi nebezpečného.

,,Ták, tady Priscilla vám rozdá scénáře a rozhodíme si role.“ Řekla učitelka a podávala Priscille, která byla má velmi dobrá kamarádka, scénáře s texty ke hře.

,,Hlavní ženskou roli si zahraje slečna Swanová.“ Řekla a podívala se na mě. Široce jsem se usmála. S hlavní ženskou rolí jsem nepočítala, ale byla jsem moc ráda.

,,Děkuji.“ Řekla jsem zdvořile a otevřela scénář.

,,A hlavní mužskou roli si zahraje…..“ řekla a podívala se po třídě. Bylo na ní poznat, že není ještě přesvědčená. Zadrhla se na židličce vedle mě a já jasně cítila jak Edward ztuhnul.

,,Ano jistě, pan Cullen.“ Dořekla a usmála se na něj. On se nezmohl na nic. Bylo na něm vidět rozčilení a čiré zoufalství. Po chvilce se nadechl a snažil se protestovat, ale bezvýznamně.

,,S dovolením madam, myslím si, že to není zrovna nejlepší nápad.“

,,Naopak pane Cullene, já si myslím, že je to výborný nápad.“ Dořekla a odmítala se dál o tomto tématu bavit. Rozdala další role a my mohli začít s čtením textu.

Bylo to opravdu nádherně napsané a okamžitě jsem se do své role zamilovala. Četla jsem to s nadšením. Jediné co mi na této hodině vadilo, byl Edwardův neustálý pohled na mě. Bylo to k nevydržení, doslova mě pohledem propaloval. Bylo to velice nepříjemné.

Kdykoliv jsem se na něj také podívala, neuhnul pohledem jako každý normální člověk, prostě zíral dál. Velice mě to znervózňovalo. Hodina byla snad nekonečná, jen díky jeho přítomnosti. Od jeho obličeje se pohled nedal jen tak odtrhnout. Byl jak vytesaný z mramoru, vypadal jako anděl. Ale anděl s ďáblem v těle, protože s jeho neustálými maléry a problémy byl proslulý.

O to víc mě překvapil, když mě po zvonění zastavil.

,,Promiň Bello, ale vidím, že ti to moc dobře jde a já bych nutně potřeboval doučování. Vůbec mi to nejde do hlavy. Doučovala by jsi mě, prosím.“ Zeptal se a nahodil takový zajímavý výraz, kterému se dá jen těžko odolat.

Nerozuměla jsem tomu, vždyť on byl vždy, i přes svoje problémy, student, který s učením nepotřeboval pomoci.

,,Hm, jistě.“ Řekla jsem nerozhodným tónem a on to hned poznal na mém hlase.

,,Nebo s tím bude nějaký problém?“ zeptal se opatrně.

,,Myslím, že ne. Tak se domluvíme dnes po vyučování.“

,,Dobře, budu na tebe čekat.“

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek A walk to remember - 4. kapitola:

 1
07.04.2013 [18:51]

MichellCullensima: to není škola pocitov je to inspirovaný filmem dlouhá cesta ve které hraje mandy moore anglicky a walk to remember je to zfilmovaný podle knihy nicholase sparkse Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. sima
07.04.2013 [16:11]

Ten príbeh je mi nejaký povedomý. Neinšpirovala si sa náhodou filmom Škola pocitov? (teda aspoň myslím že sa to tak volalo, nie som si istá ale podobá sa mi to) Inak je to super! Fakt sa mi to páči Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.ei.]smile41[./ei.] [.ei.]smile34[./ei.] [.ei.]smile33[./ei.] [.ei.]smile06[./ei.] [.ei.]smile01[./ei.] [.ei.]smile08[./ei.] [.ei.]smile19[./ei.] [.ei.]smile10[./ei.] [.ei.]smile17[./ei.] [.ei.]smile22[./ei.] [.ei.]smile25[./ei.] [.ei.]smile09[./ei.] [.ei.]smile07[./ei.] [.ei.]smile32[./ei.] [.ei.]smile35[./ei.] [.ei.]smile40[./ei.] [.ei.]smile24[./ei.] [.ei.]smile23[./ei.] [.ei.]smile16[./ei.] [.ei.]smile11[./ei.] [.ei.]smile18[./ei.] [.ei.]smile29[./ei.] [.ei.]smile20[./ei.] [.ei.]smile27[./ei.] [.ei.]smile12[./ei.] [.ei.]smile15[./ei.] [.ei.]smile04[./ei.] [.ei.]smile03[./ei.] [.ei.]smile36[./ei.] [.ei.]smile31[./ei.] [.ei.]smile38[./ei.] [.ei.]smile14[./ei.] [.ei.]smile13[./ei.] [.ei.]smile26[./ei.] [.ei.]smile21[./ei.] [.ei.]smile28[./ei.] [.ei.]smile39[./ei.] [.ei.]smile42[./ei.] [.ei.]smile30[./ei.] [.ei.]smile37[./ei.] [.ei.]smile02[./ei.] [.ei.]smile05[./ei.]


Uživatel:
Heslo:
Registrace


OurStories.cz


Psycholožka, terapeutka, lektorka Zuzana Tomášková Prosperio.cz



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Máte zájem? Jste Přispěvateli a chcete se stát Ověřenými přispěvateli? Jste Ověřenými přispěvateli a chcete se stát
Profi přispěvateli?
Přidejte se k Pomoci začínajícím autorům.
Hledají se pomocníčci I vy se můžete stát administrátory.
Nábor administrátorů

Kdo je tu z členů? Klikni!